Arkadaşlar Şuanda Symbian 4 Yapıldığı açılandığı ve 4.5 sene alacakmış merak edenler içeri..

  • 12 Kasım 2010
  • 1778 Okunma
  • 11 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. YouTube - Symbian^4 UI Photos Concept Demo Herşey bu videoda vardır yani aynı android gibi olcak arkadaşlar ama 4 veya 5 sene alack gibi görünüyo...
     


    Yazan: CQNSTANT!NE
  2. iyide bunu yapmak hiçte zor değilki bir windows 7nin yapılım süreci ''1yıl 2ay sürdü'' bunu nokia eğer 1 yılda yapamazsa artık nokia devri bitecek motorola - sony ericssony falan hepsi androide geçiş yaptı
     
  3. nokia artıq symbianı bırakması lazım ya android e geçmeli yada linüx e yoksa gitmez
     
  4. bu vidyo çok eskiden beri var belki n8 çıkmadan önce bile vardı

    --------------- Ekleme ---------------

    tahminimce bu pr3.0 olabilir anahatlar symbian^3 ü andırıyo

    --------------- Ekleme ---------------

    uydurma haber bunlar kaynak göster arkadaşım
     
  5. Ne bu yaa laf olsun diye yeni konular açıp duruyolar. Aynı vidyoyu kaç seferdir gösterip duruyolar. Neymiş şu anda yapılan açıklama ile S^4 ün geleceğini duyurmuşlar..
     
  6. symbian 4 olmaz artık wp7 olur
     
  7. evet bu pr 3 de olabilir ki nokiadan gelen açıklamalarda böyle zaten artık S^3 S^4 filan isimlendirilmicek ve symbian linux zaten qt sayesinde ki nokia tamamen bırakmıcak symbian ı yoksa intihar etmiş olur
     
  8. hayırlısı ne olursa olsun n8 alırken bööle bişey yoktu
     
  9. pek uzun sürmez bence
     
  10. kısmet bizle yasamayacak bu cihaz elbet bigün demode olacak
     
  11. 2 senesi dolsun çaresine bakarız ^^
    Ben en çok kamera kısmını merak ediyorum :D
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
23/09/2018 - 17:10