arkadaslar sizden yardım istiyorum wlan hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

gardi

gardi

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar sizden yardım istiyorum wlan hakkında
arkadaslar bende ttnetin kablolu modemi var ama ben wlan kullanmak istiyorum bu modeme wlan takılırmı yada wlanlı modem varmıdır.ben bunu sırf n95 teki wlnı kulanarak cepten adsl kulanmak istiyorum. bu bluetooth üzerinden cepten adsl kulanmayı denedim ama basaramadım. cok karısık bir iş. simdi kablolu modeme wlan takılırmı yada wlanlı modem varmıdır .eger varsa hangisi iyidir.birde fiyatını ve markasını yazarsanız sevinirim yardımcı olan arkadaslara simdiden tesekkur ederim.:utan
 


leiche

leiche

Emekli Yönetici
yeni modem alacan
 
technonur

technonur

Üye
wireless destekli yeni bir modem veya wireless access point alarak wireless yapabilirsin
 
mbemurat

mbemurat

Üye
access point alabilirsin benim gibi fiatı 70 liradan başlıyor,almak istersen sana bi yer tvsiye edebilirim oradan daha ucuz bi yer yok istanbulda
 
sametugba

sametugba

Üye
abi bak internete biraz wireeles ile ilgili bir çok program bulacaksın.bu programlarla wep şifrelemesini kırıyormuşsun ne kadar doğru bilemem..sonrada kır bitanesini gir doya doya hayatını yaşa derdim ama illegal yollar her zaman kötüdür...
 

nefreeet_10

Üye
samet sana bişey sorcamda birader...n 95 8 gb pil ömrü ne kadardı? aktif kullanımda ne kadar gidiyo?birde proğramları telefona nasıl atıyosun?teşekkürler...
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Kaplolu modeme wLan Takılımaz arakdaşım.
 
fanatikprisoner

fanatikprisoner

Üye
Kablosuz bir modem alman gerek şifre kırmak yanlış anlaşılıyo samet asıl marifet SIFRE siz girebilmekte (bu benim ilgi alanım işte)
 
  • Beğen
Tepkiler: sefa oğlan

dranza

Üye
yha N95 8GB war bende.Wlan a girince ön paylaşımlı web anahtarı istiyo
 

dranza

Üye
aRkadaslar wlan ıcın onceden paylaşılmıs web anahtarı ne demek bılen acıklasın yha !!
 
oguzh3n

oguzh3n

Üye
yeni modem al pikatelinkiler iyi diolar
 

jasem

Üye
nokia n95 8gb telefonum var.İş yerinde de kablosusz modem yani wlan'dan baglanabılcegım bır modem bulunmakta.Yalnız telefonum bu modemi bu agı göörüyor fakat gördügü taktirde giriş yaptıgımda;önceden paylaşılmış wep anahtarı istediğini görüyorum,şifeyide ögrendım ama şiferi girdiğimde _AĞ BAĞLANTISI BULUNAMADI WLAN AĞ BAĞLANTISINA BAĞLANILAMIYOR_diyo.şiferyi değistirttm yine olmadı bir türlü giremiyorum.LÜTFEN YARDIM EDERMİSİNİZ TEŞEKKÜRLER

--------------- Ekleme ---------------

lütfen yardım istiyorum ilgilenmenizi.
 


Üst Alt