Arkadaşlar Ses sorunu Lüften yardım!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gizemlirap

gizemlirap

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Ses sorunu Lüften yardım!!!!
arkadaşlar pcde hiç ses gelmio ondan sonra wmp de açılmıo hüçbir müzik dosyasını açmıya mp3 leri bile sonra hiçbir yerden ses gelmiya lüften yardım bana yardım edin pcde hiç ama hiç bir yerden ses gelmiya
 


Lacrymosa

Üye
Ses kartını kaldırmışsınız. Sürücü (driver) CD'sinden ses sürücüsünü yükleyin.
 
ThE VeNoM

ThE VeNoM

Üye
drıver cd sini tak pc ye bilgisayarıma sağ tıkla özellikler-donanım-aygıt yöneticisi çıkan tabloda sarı olarak sesle ilgili biyer görürsen sağ tıkla sürücüyü güncelleştir.. de tmm dır. ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt