arkadaşlar servis bu işten anlamaz mı ya :((((

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
shanol28

shanol28

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar servis bu işten anlamaz mı ya :((((
arkadaşımdan n9 aldım sonunda ve meego ya geçiş yaptım ancak telfon şarjı tammen bittikten sonra daha açılmadı orjinal şarjını kaybetitiğim için nokia 603 ümümn şarjı ile şarj etmeye çalıştım ancak telefon nokia yazısına kadar geliyor açmıyor bir türlü şarj aleti seçer mi dedim nokia bayisine gidip baktım yine sonuç aynı telfon şarjda kaldığı sürece aynı olayı tekrarlıyor ama açılmıyor bir türlü servise verdim yazılımsaldır dediler ne hikmetse bi yazılımı yükleyemediler hata veriyor deyip durdular.symbian dan az çok anlıyorum ama meego açılmamış bir kutu benim için aklıma şu soru geliyor sürekli symbian ile uğraştıkaları için onların kafa da orda kalmış olmasın ne yapmayalım sizce merkeze gidebilir fln dediler bu süreç uzun oluyor o kadar beklemek niy yazılımsal bişey için ben yapabilirmiyim acaba geri alsam
 


eRdaL.

eRdaL.

Üye
Flash atmayi dene arkadasim acarsin cihazi
 
shanol28

shanol28

Üye
    Konu Sahibi
hocam saol cevap için bi an kimse cvp yazmayacak sandım telefonu symbian daki gibi mi flashlıyoruz açılmayan cihaza dead flash atıodumm n8 de onun gibi mi bu da cevap yazarsan sevinirim
 
mmanutdd

mmanutdd

Üye


Buyur kardeş burada detaylı anlatım mevcut.
 
mmanutdd

mmanutdd

Üye
Rica ederim.
 
shanol28

shanol28

Üye
    Konu Sahibi
ancak bir sorum olacak anatımı okudum benim telefon açılmıyor ve anlatılan yöntem biraz farklı n8 de ve symbian s^3 lerdeki gibi dead flash yapılır mı onal ilgili bi açıklama göremedim
 
mert_1047

mert_1047

Üye
ancak bir sorum olacak anatımı okudum benim telefon açılmıyor ve anlatılan yöntem biraz farklı n8 de ve symbian s^3 lerdeki gibi dead flash yapılır mı onal ilgili bi açıklama göremedim

Cihazi kapaliyken bagliyorsunuz zaten takar takmaz flasher cihazi gorur flashlamaya baslar.
 
shanol28

shanol28

Üye
    Konu Sahibi
Cihazi kapaliyken bagliyorsunuz zaten takar takmaz flasher cihazi gorur flashlamaya baslar.
sağolun hocam kendime güvenemedim telefonu istanbula aldığım arkadaşa gönderdim o bakacak inşallah başka biş çıkmaz garantili cihaz ama fazla beklemek istemiyorum daha doyamadan gitti ya :(((
 
mert_1047

mert_1047

Üye
sağolun hocam kendime güvenemedim telefonu istanbula aldığım arkadaşa gönderdim o bakacak inşallah başka biş çıkmaz garantili cihaz ama fazla beklemek istemiyorum daha doyamadan gitti ya :(((

Garantiliyse fazla kurcalatmayın servisin hızı güzel benim son gördüğüm bir iki olayda baya hızlı davranmışlardı. Cihazı nokia care'e verin bakımını yapsınlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt