shanol28
Üye
arkadaşlar servis bu işten anlamaz mı ya :((((
arkadaşımdan n9 aldım sonunda ve meego ya geçiş yaptım ancak telfon şarjı tammen bittikten sonra daha açılmadı orjinal şarjını kaybetitiğim için nokia 603 ümümn şarjı ile şarj etmeye çalıştım ancak telefon nokia yazısına kadar geliyor açmıyor bir türlü şarj aleti seçer mi dedim nokia bayisine gidip baktım yine sonuç aynı telfon şarjda kaldığı sürece aynı olayı tekrarlıyor ama açılmıyor bir türlü servise verdim yazılımsaldır dediler ne hikmetse bi yazılımı yükleyemediler hata veriyor deyip durdular.symbian dan az çok anlıyorum ama meego açılmamış bir kutu benim için aklıma şu soru geliyor sürekli symbian ile uğraştıkaları için onların kafa da orda kalmış olmasın ne yapmayalım sizce merkeze gidebilir fln dediler bu süreç uzun oluyor o kadar beklemek niy yazılımsal bişey için ben yapabilirmiyim acaba geri alsam
((