48SizoFReni48
Üye
arkadaslar nokia 6300 da ses yükseltmee programsızzz..!!!!
arkadaslar fazla iyi ses cıkmasada önceknden daha iyi çıktığı kesin aşağıdakılerı uygulayın...
Menü >> Medya >> Ekolayzer >> Ayar1 >> Sag Tikleyip Duzenle Diyin
Bütün İşaretleri Assagidaki Gibi Yapin Daha Sonra Etkin Kilin Kolay Gelsin
İlk satır :En üst
2 Satır : En üstün bi altı
3 Satır : En üstün 2 altı
4 Satır : En üstün 1 altı
5 Satır : En üst
Menü >> Medya >> Ekolayzer >> Ayar1 >> Sag Tikleyip Duzenle Diyin
Bütün İşaretleri Assagidaki Gibi Yapin Daha Sonra Etkin Kilin Kolay Gelsin
İlk satır :En üst
2 Satır : En üstün bi altı
3 Satır : En üstün 2 altı
4 Satır : En üstün 1 altı
5 Satır : En üst
