arkadaşlar birşey sorucam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
arkadaşlar birşey sorucam
arkadaşlar benim c7 telefonum var. Ben yeni bir batarya alıcam ama bl-5k orjinal batarya nekardır? Ve bataryanın ömrünü nasıl uzun tutabilirim şarjza sık sık takıp çıkarmanın zararı varmı?
 
bende n8 kullanıyorum ben sık sık şarja takarım bazen dolmadan çıkartırım ama şimdiye kadar bozulmadı kullamım klavuzunda bile yazıyor zaten orjinal batarya için nokia nın sitesine bir bak istersen aksesuarlar bölümüne
 

[ENGİN]

Üye
orjinali 80 tl arkadaşım
 
    Konu Sahibi

aksesuar bölümüne baktım bl-5k batarya yoktu

----------Eklendi @ 00:01:06 ---------- Yazıldı @ 00:00:16 ----------

orjinali 80 tl arkadaşım

biraz tuzluymuş
 

[ENGİN]

Üye
öyle ama orjinal geçen gün sordum c6 01 için bl 5ct 80 tl dediler piyasada 40 50 tlye var ama ne kadar orjinal bilemem
 
orjinal için iyi bence yan sanayi alsan çabuk bozulacak bu sefer orjinal alıcan en iyisi bir kere para verip orjinali almak şöğle bir söz var ucuz mal kullanacak kadar zengin değilim
 

dekor67

Üye
arkadasım medimark bırebır satıyor 160 tl bend şasırdım ama gerçekten 160 tl hatta ustndki kodu aldım nokıa nın setısınden bktm orjinal
 

[ENGİN]

Üye
ben nokia shop'a sordum 80 tl ve önemli bir ipucu telefoncularda büyük ambalaj içinde satılanlar orjınal degil orjinalı batarya ebadında poşet içinde oluyor
 
    Konu Sahibi
yardımlarınız için teşekkür ederim. Biden phoenix şe format atsam tel e garanti dışı kalırmı veya veri sil ve fabrika ayarları bölümünden yapsam telde ovi bozulurmu?
 

[ENGİN]

Üye
fabrıka ayarlarından bozulmaz hard atarsan gider
 

aleranol

Üye
Ben telefoncuma sordum 50 tl hatta orjinal. Batarya ömrünü tam doldurup tam boşaltarak yada biraz bırakarak uzatabilirsin. Bende kullanıyorum fakat sürekli dolmadan çıkartırım hatta 5 dk daha dursun çıkartayım dediğim zamanlarda pil daha hızlı bitiyor.
 

[ENGİN]

Üye
poşet içindemi yoksa bildigimiz ambalajlı'mı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...