Arkadaşlar,bende n95 8gb var ama içinde olan spiderman filmini oynatmıyr.YARDIM!


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
pisicikk

pisicikk

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bende n95 8gb var, daha yeni aldım. ama içinde yüklü olan spiderman3 filmini birtürlü izleyemiyorum :( "etkinleştirme anahtarı yok" uyarısı alıyorum. anahtar girilecek herhangi bir yerde yok. medya klasörü içinde ki etkin.anah. menüsünden de olmuyor :(

bir diğer sizlerden öğrenmek istediğim konu ise; kayan kapakla arama yanıtlanabiliyor. ama aramayı sonlandırmak istediğim zaman kapağı kapatsamda sonlanmıyor. bu benim telimde olan bi eksiklik mi 100 liralık tellerde bile kapak ayarı varken bunda olmaması -eğer yoksa- garip geldi.

nolurr bana yardımcı olun :( şimdiden teşekkürler..

aaa birde bir şey daha var :) n95'e uygun messenger nerden indirebilirim. sitede tavsiye edilen turkcell e msj göndermeden bahsedilmiş,ama ben turkcell kullanmıyorum.WLAN dan indirebileceğim bir yer biliyor musunuz? sanırım şimdilik bu kadar :) tekrar teşekkürler, hoşçakalın.
 
schumici

schumici

Üye
valla dostum onun bi kodu olması lazım onu gircen onu bence bi aldığın yere sor.

msn olayını yanıtlayamıycam çünkü cepten msn ile hiç işim olmadığından bilemiyorum ama sorunu cevaplıycak birileri mutlaka vardır emin ol:oke:
 
pisicikk

pisicikk

Üye
    Konu Sahibi
schumici, çok teşekkür ederim :) bencede bi kodu olması lazım. ama ne kodu biliyorum ne de kodun girilebeleceği bir yer buldum :P yine de sağolasın, teşekkürler.
 
schumici

schumici

Üye
schumici, çok teşekkür ederim :) bencede bi kodu olması lazım. ama ne kodu biliyorum ne de kodun girilebeleceği bir yer buldum :P yine de sağolasın, teşekkürler.

rica ederim dostum:) ama keşke bi yardımım dokunabilseydi:(
 
sametugba

sametugba

Üye
bana ulaşırsan sana yardımcı olabilirim her konuda bir mail atman yeter.
[email protected]
 
nazif41

nazif41

Üye
kardeş filmin 3gp,mepeg4 veya avi formatında olması gerekir avi formatınıda core player ile izleyebilirsin
 

alper_53

Üye
schumici, çok teşekkür ederim :) bencede bi kodu olması lazım. ama ne kodu biliyorum ne de kodun girilebeleceği bir yer buldum :P yine de sağolasın, teşekkürler.

Kardeş yaa ne bulduysan bana da soyle allahisenn..
aynı sorunu bende yasadımm.. Gercıı fılımden bı halt olmaz da bu guncellestırmeyı yaptıktan sonra olduu ben fılım formatlarına zarar vermıs olmım ?? bundan korkuyorumm
daha telı tanımadan gncellestırdıkk :S:(
 
pisicikk

pisicikk

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş yaa ne bulduysan bana da soyle allahisenn..
aynı sorunu bende yasadımm.. Gercıı fılımden bı halt olmaz da bu guncellestırmeyı yaptıktan sonra olduu ben fılım formatlarına zarar vermıs olmım ?? bundan korkuyorumm
daha telı tanımadan gncellestırdıkk :S:(
kardeş filmi bilgisayarına kopyalamadan güncelleştirme yaptıysan film iptal oluomuş. onu söyleyebilirim onun dışında etkinleştirme anahtarı konusunu bende bulamadım :(
 

ramooo

Üye
bilader bendede n70 var bende internetten divx programını indirdim onu telefona yükledim
sende divx programını yükle sonrada her filmi yükleyemezsin çünkü avi formatlı filmleri bulman lazım

--------------- Ekleme ---------------

n95 için msn yi hangi operatörsen onun müşteri hizmetlerini arayıp msn açtrıyosun sonrada menüde sohbet die bişe var ona girip msn açabiliyorsun
 
pisicikk

pisicikk

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim yardımların için, çok sağol....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt