arkadaşlar ben htc one x almayı düşünüyorum da

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

by*cambaz

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben htc one x almayı düşünüyorum da
bu telefonda her oyunu oynayabilir miyim gta 3 veya pes veya need for speed gangstar rio falan acill
 


klongs

klongs

Üye
açarda galaxy noteun varken niye almak istiyorsun ki
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Onun yeri ayrı onun yeri ayrı :)
Açar hepsini merak etme.
 

by*cambaz

Üye
    Konu Sahibi
ya galaxy note önceden vardı bi daha alcaktım htc one x çıkınca vazgeçtim
 

by*cambaz

Üye
    Konu Sahibi
o kadar bekleyemem
 
klongs

klongs

Üye
bence bekle ama sen bilirsin sonra pisman olma
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
one x şuan için alınmaz sorunlu bi makine ufak iyileştirme güncellemeleri gerekiyor
 

by*cambaz

Üye
    Konu Sahibi
peki galaxy s3 nasıl bi de note2 ne zaman çıkar?
 

furkey

Üye
Hiç bişeyi bekleme hocam özellikle samsung için asla bekleme. O kadar dandik bir marka için zaman+para harcamana deymez. One X te tegra 3 gpu var. Yani note un filan oynatamadığı tegra destekli oyunları da oynatır. Geri kalan oyunları zaten hiç söz etmiyorum bile :)
 
klongs

klongs

Üye
Hiç bişeyi bekleme hocam özellikle samsung için asla bekleme. O kadar dandik bir marka için zaman+para harcamana deymez. One X te tegra 3 gpu var. Yani note un filan oynatamadığı tegra destekli oyunları da oynatır. Geri kalan oyunları zaten hiç söz etmiyorum bile :)

tegra oyunlarini diger telefonlardada chainfire3d ile oynayabilirsin
 

furkey

Üye


o telefon değil. telefon tablet karışımı bir cihaz. :oke:

Bunu sana düşündüren aradaki 0.6 inch mi hocam? Şahsen bence 5.3 inchlik bir tablet kullanılmaz. Aynı zamanda 5.3 inchlik bi telefon da kullanılmaz :) Zira 4.7 inch bile çok acayip karşılanıyor kullanıcılar arasında :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Bunu sana düşündüren aradaki 0.6 inch mi hocam? Şahsen bence 5.3 inchlik bir tablet kullanılmaz. Aynı zamanda 5.3 inchlik bi telefon da kullanılmaz :) Zira 4.7 inch bile çok acayip karşılanıyor kullanıcılar arasında :)

4.7" benim için sorun değil. Ayrıca Note'u satarken telefon diye satmıyorlar.
 

cod123

Üye
Kardeşim ben aldım süper ötesi al pisman olmazsin parasini hak ediyor 0 kasılma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt