ya galaxy note önceden vardı bi daha alcaktım htc one x çıkınca vazgeçtim
Hiç bişeyi bekleme hocam özellikle samsung için asla bekleme. O kadar dandik bir marka için zaman+para harcamana deymez. One X te tegra 3 gpu var. Yani note un filan oynatamadığı tegra destekli oyunları da oynatır. Geri kalan oyunları zaten hiç söz etmiyorum bile![]()
peki galaxy s3 nasıl bi de note2 ne zaman çıkar?
tegra oyunlarini diger telefonlardada chainfire3d ile oynayabilirsin
Neden elimizde daha iyisi varken kalite ve akıcılıktan ödün verelim?
sen cok zenginsen ver 1800 2 oyun icin

sen cok zenginsen ver 1800 2 oyun icin

ha pardon galaxy note 5 liraya satılıyordu unuttum![]()

o telefon değil. telefon tablet karışımı bir cihaz.![]()
Zira 4.7 inch bile çok acayip karşılanıyor kullanıcılar arasında 
Bunu sana düşündüren aradaki 0.6 inch mi hocam? Şahsen bence 5.3 inchlik bir tablet kullanılmaz. Aynı zamanda 5.3 inchlik bi telefon da kullanılmazZira 4.7 inch bile çok acayip karşılanıyor kullanıcılar arasında
![]()
