arkadaşlar 701 için cfw yapmaya karar verdik :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KxTR79

KxTR79

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar 701 için cfw yapmaya karar verdik :)
evet.baya uğraşılmış ,güzel ve çoklu cfw yapmaya karar verdik.çoklu derken bi cfw sadelikten yana,diğeri görsellikten ,diğeride başka bi kesime hitap edecek şekilde.eğer yüklerim yada siz yapın ilgimi çekerse yüklerim yada bakarız diyenler bi bu konunun altında görüşlerini belirtebilirlermi? isteklerinizide yazabilirsininz...teşekkürler:)

- - - Eklendi - - -

up up up
 


backwater

backwater

Üye
hosuma giderse yuklerim
 
  • Beğen
Tepkiler: KxTR79
ANIL

ANIL

Admin
isteklerinizi bekliyoruz arkadaşlar herşey sizin için :)
 
KxTR79

KxTR79

Üye
    Konu Sahibi
aynen :)
 
ANIL

ANIL

Admin
ne o sendemi bu işlere atıldın yoksa hepmi vardın :) ve bu 1.nesillere ne kazandıracak ek olarak :hmmm

belle çıktıktan sonra girdim cfw işine o günden beri öğreniyorum. 1.nesillere ne kazandırmasını istiyorsun ki
 
emreli01

emreli01

Üye
bende sizin bu konunun amacini ögrenmek istiyorum işte cwf lerde neredeyse herşey yapıldı ne isteyebilirm ki he şu olabilrse ek olarak süper olur yapabilmisinz bilmiyorum ama menüyü 4*4 ve geçişler bu n9 daki gibi olsa saga sola çekerek kapatılsa tuşlarla alakamız kalmasa güzel olur
 
ANIL

ANIL

Admin
701 için pek cfw yok o yüzden ama bu gidişle yapacağımı düşünmüyorum istek yok çünkü.
 
emreli01

emreli01

Üye
o dediğim şeyi yapabilrmsn ? n9 ki gibi
 
ANIL

ANIL

Admin
sıfırdan bir şey yapamam.
 
atesoglu3888

atesoglu3888

Üye
peki kardeş madem o zaman zahmet olmassa performansa yönelik bi şey olsun görsellik felan istemiyorum ben siz yapın kullanan çok olur bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
turan3068
Cevap
4
Görüntüleme
1K
westmoreland
  • Kilitli
Cevap
7
Görüntüleme
4K
Bay H


Üst Alt