KxTR79
Üye
arkadaşlar 701 için cfw yapmaya karar verdik :)
evet.baya uğraşılmış ,güzel ve çoklu cfw yapmaya karar verdik.çoklu derken bi cfw sadelikten yana,diğeri görsellikten ,diğeride başka bi kesime hitap edecek şekilde.eğer yüklerim yada siz yapın ilgimi çekerse yüklerim yada bakarız diyenler bi bu konunun altında görüşlerini belirtebilirlermi? isteklerinizide yazabilirsininz...teşekkürler
- - - Eklendi - - -
up up up

- - - Eklendi - - -
up up up

