arkadaşlar 6.sınıfrta kalma varmı

Sponsorlu Bağlantılar

Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar 6.sınıfrta kalma varmı
arkadaşlar ben 6.snıf öğrencisiyim tek matematiğim 1 hiç 2 im yok geri kalan 3 4 5 kalınırmı lütfen cvp yazın bu arada ortalam 65.00 düşüo
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
yok kardeşim kalmassın orta okulda kalma yok benim orta okulda nereden baksan bi 60 70 gün devamsızlıgım vardı ama geçtim şu an lise 3 deyim :oke: senin karne süper be geçersin garanti
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
    Konu Sahibi
saol arkadaşım
 

furkantel

Üye
işallah yoktur
 
BktsBcr

BktsBcr

Üye
yoktur kardeş tek 1 le sınıfta kalınmaz..:oke:o 1 ide yıl sonu ortalama yükseltme sınavına girip düzeltirsin olur biter..
 

OğuzcanAbi

Üye
nasıl kalıyon öyle üstüne para wersen yine kalmazsın
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
normalde kalınır arkadaşlar..Şökk de kurul kalmasına karar verirse kalır..
 
ภคŦเz

ภคŦเz

Üye
sen daha 6da başladıysan kalırmıyım hesabına oo işin zor :ehe
 

156asd156

Üye
isteseler bırakırlar ama hocalar yazın ortasında okula gelmek istemez ayrıca ortalaman 65 yani rahat ol gecersin
 

murat_gm

Üye
ya benim 2 bir :ah var karnede acaba geçebilirmiyim
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
Kardesim ilköğretimde bunun hesabini yapiosan lisede nolursun sen:) Bu arada merak etme ögretmen bide yazin senle mi uğrasacak geciririr direk
 
YasirN

YasirN

Üye
kalmaz yav
 

ec139

Üye
benim bir tane 3'üm var ama 12 gün devamsızlığım var sınıfta kalırmıyım (6. sınıf)
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
Efendi göze batmayan bi öğrenci isen kurulda hocalar bu çocuk iyi bunu bırakmayalım der.

----------Eklendi @ 20:33:59 ---------- Yazıldı @ 20:32:59 ----------

benim bir tane 3'üm var ama 12 gün devamsızlığım var sınıfta kalırmıyım (6. sınıf)
Bir tane üç gerisi bir mi?:kop:
12 günle kalınmaz ayrıca 19,5 kadar yolun var:oke:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
benim zamanımda yoktu hatta 90 gün devamsızlıgım vardı yine kalmamıştım :ehe
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
NOldu kaldınmı bakim ? :D
 
bu_rakrak

bu_rakrak

Üye
ilkokulda 2 tane 2 olunca belge alabiliyomuyuz ??
 


Üst Alt