xinsurer
Üye
Android bir cihazın aşırı kullanımda günde 2 kez şarj edilmesi gayet normal bence. Youtube'dan 2 saat video izleyin de görün şarjın nerelere düştüğünü, hele ki çekim gücü zayıf bir yerden bağlanıyorsanız bitirebilirsiniz bile pili 
Ben ilk aldığımda cihazı o kadar çok kurcaladım ki 3 kez şarjetmek zorunda kalmıştım

Ben ilk aldığımda cihazı o kadar çok kurcaladım ki 3 kez şarjetmek zorunda kalmıştım





