aranıza yeni katıldım :) galaxy s

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xinsurer

xinsurer

Üye
Android bir cihazın aşırı kullanımda günde 2 kez şarj edilmesi gayet normal bence. Youtube'dan 2 saat video izleyin de görün şarjın nerelere düştüğünü, hele ki çekim gücü zayıf bir yerden bağlanıyorsanız bitirebilirsiniz bile pili :)
Ben ilk aldığımda cihazı o kadar çok kurcaladım ki 3 kez şarjetmek zorunda kalmıştım :)
 


nexpow

nexpow

Üye
valla ben 2 günde bir sarj ediyorum ama sarjın cabuk bitmesi bataryanın 1350 mAh olması bende öyle bide android android iyi olmasının bir dezavantajıda bu telefon hiçbir uygulama acık degil iken 120-130mb ram götürüyo 1500mAh batarya kullanırsak belki biraz daha iyi gider sarj
 

berkcombil

Üye
Öncelikle sitesine gir.Oraya üye ol.Firmware bölümünden Galaxy S i9000 bölümüne gir.Bölümde Avrupa,Asya,Turkish vs.bölümler var.Turkish bölümünden 2.2.1 Android Romunu indir.Bu indirdiğin Rom Odin denilen bir programla telefona yüklenir.Yükleme işlemi nasıl yapılır internette biraz araştır ve öğren.Romu yükledikten sonra bu roma en uygun kernel olan SpeedModFroyo kernelini telefonuna yükle.Bu kernel sayesinde hem telefonuna root izni verebilirsin hemde lagfix yapabilirsin.Tüm bu işlemleri aynen kendi Galaxy S'ime de yaptım ve telefon hem şarj hem de stabilite bakımından gayet iyi durumda.Quadrantta da 2000 puanı gayet rahat aşabiliyorum.Zamanında biz galaxy s aldığımızda kimse yardımcı olup da bu bilgileri vermemişti.Gerçi verseydi şimdi bu durumda olur muyduk o da tabi ayrı tartışılır.Bence birde bu yöntemleri deneyip öyle telefonunu kullanmaya çalış.:ehe
 
Ocean258

Ocean258

Üye
güzel telefon yapmıs olabılırler ama şarj konusunda gercekten cok kotu olmus telefon.. 1 gunde şarj mı bıter?
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Şimdi bu durumda kernel nasıl yüklenir, lagfix nedir nasıl yapılır, quadrant testi nasıl yapılır bunları da açıklamak gerekir sanırım :)
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Diyelim ki bir yere gittin ve iki saat beklemen gerek, çıkarırsın cihazı iki saat boyunca oyun oynarsın film izlersin derken birde bakmışsın ki pil yarıya düşmüş.. sonra da uzun zaman görmediğin bir arkadaşın aradı 1 saat te onunla muhabbet ettin, kaldı mı sana 1/4 şarj.. eh o seviyeye geldi mi de cihaz hemen şarja tak uyarısı yapıp sinir bozuyo :alkis
 

mustapha2105

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar 2.2.1 yükledim telefoncuda şarj biraz düzeldi yani tam bir gün gidiyr. dün yaklaşık 2 saat internette gezindim. yaklaşık bir saat telefon görüşmesi yarım saat oyun ve yaklaşık bir saat mesajlaşma şarj bir gün giti. buda herhalde normaldir. bu telefonu çok sevdim belirtmek isterim. :)
 
xinsurer

xinsurer

Üye
arkadaşlar 2.2.1 yükledim telefoncuda şarj biraz düzeldi yani tam bir gün gidiyr. dün yaklaşık 2 saat internette gezindim. yaklaşık bir saat telefon görüşmesi yarım saat oyun ve yaklaşık bir saat mesajlaşma şarj bir gün giti. buda herhalde normaldir. bu telefonu çok sevdim belirtmek isterim. :)

O boyuttaki bir ekran için bence normal, güle güle kullan..
 
  • Beğen
Tepkiler: mustapha2105

berkcombil

Üye
Şimdi bu durumda kernel nasıl yüklenir, lagfix nedir nasıl yapılır, quadrant testi nasıl yapılır bunları da açıklamak gerekir sanırım :)
Bunları sana en iyi açıklayacak olanlar google'da arama yaparak bulacağın forumlardır:eheEğer kendin öğrenmek ve bir daha unutmamak istiyorsan biraz araştırmalısın,ben sana konu başlıkları söyledim yani yolu gösterdim.O yolda ilerlemek sana kalmış:naughty:
 

maxxiceppp

Üye
arkadaslar şu teknoloji hayranlığına fazla kapılmayın sonra gerçek hayatı unutursunuz:ehe:ehe çok önemli olmayan konularda 50 tane yorum varsa burda bir sorun vardır demekki:allalla::allalla:

----------Eklendi @ 19:26:26 ---------- Yazıldı @ 19:25:38 ----------

örn bendede galaxy s varda fazla takılmıyorum bu tür şeylere
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Bunları sana en iyi açıklayacak olanlar google'da arama yaparak bulacağın forumlardır:eheEğer kendin öğrenmek ve bir daha unutmamak istiyorsan biraz araştırmalısın,ben sana konu başlıkları söyledim yani yolu gösterdim.O yolda ilerlemek sana kalmış:naughty:

Ben biliyorum dostum, bilmeyenlerin ve öğrenmek isteyenlerin hislerine tercüman olmak istedim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt