Apple, Samsung’dan daha çok para istiyor

Sponsorlu Bağlantılar

BRKTNL

BRKTNL

Üye
    Konu Sahibi
Apple, Samsung’dan daha çok para istiyor
Apple, Samsung’dan patent ihlali için para talep etmeye devam ediyor…



Teknoloji dünyasında en önemli şeylerin başında patentler gelirken, firmalar geliştirdikleri teknolojilerin kendilerinden izinsiz olarak başkaları tarafından kullanılmasını önlemek için patentlerden yararlanıyorlar.



Diğer taraftan patentler alındıktan sonra da firmalar birbirlerini sahip oldukları patentleri ihlal etmekle suçlarken, çoğu zaman bu durum mahkeme salonlarına taşınıyor ve özellikle de Samsung ve Apple arasında yaşanan patent savaşları büyük ilgi görmekte.

Bir süredir devam eden Samsung ve Apple arasındaki patent ihlali davasında kısa süre önce Samsung, 548 milyon dolar ödeme gerçekleştirmişti ve görülen o ki bununla kurtulamayacak. Apple ek olarak 180 milyon dolar daha Samsung’dan talep ediyor.

Apple bu patent davasında 2012’den sonra satılan Samsung akıllı telefonları dahil ederken, patent davasının bitimin ardından geçen sürede de Samsung’un yine patent ihlali yaptığı görüşünde ve 180 milyon daha ek ödeme talep ediyor.

Samsung ve Apple, her ne kadar iki büyük düşman olsa da, ayrıca patent davalarında karşı karşıya gelse de diğer taraftan kurumsal anlamda işbirliği içerisindeler. Apple’ın iPhone 6S ve iPhone 6S Plus modellerinde kullandığı A9 yonga setinin üreticilerinden bir tanesi de Samsung olmakta.




Apple, Samsung’dan daha çok para istiyor - MaxiCep
 


gokkusagi

gokkusagi

Üye
İşte vahşi kapitalizm denen şey budur. Birinin üzerinden herkese üstü kapalı tehdit. Benim şeyim senden daha kaliteli, benim bilmem başka bir şeyim senden daha iyi. Bu nedir böyle. ? Bunun böyle gideceğini ön görmek mümkün değil. Kendi yetiştirdiğiniz canavar dikkat edin sizi yemesin. Sen malzemenin üret beğenen alsın. Yok orasını benden çaldı yok o bunu aldı. Yani tek olsanız ne olacak. ? Bütün dünya sizi taktirmi edecek. ? Unutmamak lazım ki rakiplerin her birini büyütür. Fiyatlara gelince artık bizler kaz durumuna geldik. Biz anlamadık onlar bize bunu hatırlatıyorlar.
 

MaxipmaN

Üye
İos 6 dan sonrası fiyasko bi de 16 gbta 3500 mü vericem?
Alırım note bakarım keyfime
 


Üst Alt