apple-HTC-LG-nokia-samsung

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NoDisconnet

NoDisconnet

Üye
İntel'in mevcut projelerinde meego'nu payı büyük o yüzden imkansız gibi birsey destegin kesilmesi.Bende telasa kapılmıstım ama sonra pek inandırıcı gelmedi o haber.


----------Eklendi @ 17:02:59 ---------- Yazıldı @ 17:02:36 ----------

Ayrıca bugün çıkan bi habere göre samsung'da meego'ya yönelmis
o Haberi Kim uydurmuş acaba hiçbir yerde öyle haber görmedim.Sadece bir dedikodu şu anlık.Ama meego geliştirilmeli.Bide badaya karıştırmasınlar onu.Bence bada bir şeye yaramıyor.
 


anti-apple

Üye
    Konu Sahibi
hepinizin ellerine saglik biraz deli biriyim profilde gordugunuz gbi evo 3d-bb9800ve iphone 4um var.bir ara nokia n8 ve e7de vardi begenmedim sattim. 2 ay sureyle galaxy s2 kullandim fena degil.iphone zaten ayni baydi artik yapabileceklerin sınırlı yani.bbler zaten mail ve messenger amaçlı.çok çeşit tel kullandım ama htc evo 3d olayı aşmış arkadaşlar ve nokia N9 ise evo 3dyi ikiye katlar .bence bu tartışmanın sonudur.ben program yazmakla hayatımı kazanıyorum perpada meego gıbı bir sistem görmedim hani dediler ya nokia öldü diye nokia miteolojik yaratık hydra gibi bi başını kesince 2 tane birden çıkardı.ve bilginiz olsun nokia ne kadar ilk ve son meego sistemli tel nokia N9 olacak desede (tabi bu nokia 500-600-700-701i saymıyorum çünkü N9daki özellikler bu tellerde yok)satışları ve talepleri görünce sürümü yükseltip yeni meego lu akıllı telefonlar çıkarmaya devam edecektir.bu arada iphone 5 de pek fazla yenilik yok abartılması çok saçma.benim için telefonun şeklinin değişmesi pek bi yenilik ifade etmez .iphone 5in özellikleri IOS 5te mevcuttur...apple.comdan girip sadece ios 5in tüm özellıklerını bulabılırsınız.göreceksinizki ios4e eklenmiş bazı özelliklerden ibaret.
teşekkürler...
 
technoshark

technoshark

Üye
fiyat bakımından cebime en uygun hangisi onu alırdım
ve o listede bana uygun optimus black var :) aynı zamanda bilindiği gibi tüm uygulamalar ve oyunlar ücretsiz olması güzel...

Aynı zamanda en iyi smartphoneler listesinde olmasıda benim için avantaj olurdu sonuç olarak 700 nit lcd kaliteli bir ekrana sahip nova display özelliği ilk kullanılmış bir telefon. benim tavsiyemde black olur..
 

Lenneth

Üye
Bir kere LG Optimus Black 800-900 liradan satılan bir telefon, gidip onu 1600-1700 liradan satılan çift çekirdekli telefonlarla karşılaştırmak mantıksız. Baştan eliyorum diğer telefonlara para verecek bütçeniz olduğunu varsayarak.

Oyun ve uygulama için iPhone 4 güzel tercih ama fazla kısıtlamacı olması beni ondan soğutuyor.
Galaxy S2 ise çift çekirdek ile internet performansı konusunda rakipsiz, flash video izlerken zoom yapınca en ufak bir takılma bile olmuyor gayet kaliteli.
HTC Evo 3D'yide 3D video çekmek gibi özellikler benim için gereksiz geliyor, o yüzden satın almazdım.
N9'dan çift çekirdeklilerle yarışabilecek bir performans beklemiyorum, oyun ve uygulama konusunda sıkıntılı. N9' multimedya amaçlı tercih edilebilir. MeeGo için İşletim sistemi kaliteli ama bence Nokia'nın yapacağı değil Samsung ve LG'nin MeeGo cihazları beklenmeli.. Güzel bir sistemi eski bir chipset ve GPU ile piyasaya sürüyor Nokia..
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Bir kere LG Optimus Black 800-900 liradan satılan bir telefon, gidip onu 1600-1700 liradan satılan çift çekirdekli telefonlarla karşılaştırmak mantıksız. Baştan eliyorum diğer telefonlara para verecek bütçeniz olduğunu varsayarak.

Oyun ve uygulama için iPhone 4 güzel tercih ama fazla kısıtlamacı olması beni ondan soğutuyor.
Galaxy S2 ise çift çekirdek ile internet performansı konusunda rakipsiz, flash video izlerken zoom yapınca en ufak bir takılma bile olmuyor gayet kaliteli.
HTC Evo 3D'yide 3D video çekmek gibi özellikler benim için gereksiz geliyor, o yüzden satın almazdım.
N9'dan çift çekirdeklilerle yarışabilecek bir performans beklemiyorum, oyun ve uygulama konusunda sıkıntılı. N9' multimedya amaçlı tercih edilebilir. MeeGo için İşletim sistemi kaliteli ama bence Nokia'nın yapacağı değil Samsung ve LG'nin MeeGo cihazları beklenmeli.. Güzel bir sistemi eski bir chipset ve GPU ile piyasaya sürüyor Nokia..

İsletim sistemi gelistirmek Nokia'nın isi degil yani :kop:
Dogru androidi samsung lg falan çıkardı :d:
Nokia yıllardır symbianı gelistiriyor arkadas firmalar arasında yazılım isinden en çok anlayan firma Nokia'dır :nono:

Digerleri google'ın kölesi olur.
 

Lenneth

Üye
İsletim sistemi gelistirmek Nokia'nın isi degil yani :kop:
Dogru androidi samsung lg falan çıkardı :d:
Nokia yıllardır symbianı gelistiriyor arkadas firmalar arasında yazılım isinden en çok anlayan firma Nokia'dır :nono:

Digerleri google'ın kölesi olur.

Nokia'nın geliştirdiği Symbian'ın hali ortada. Nokia yazılımdan en çok anlayan şirketse eğer..
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Yıllardır kral olan bir sistem ve nokia dısında adam gib idestekleyenide yoktu symbian'ın.
Begenilmiyor olabilir ama samsung'un gelistirdigi bada'nın da durumu ortada Samsung sürekli meego'ya sarıyor.
 

Lenneth

Üye
Yıllardır kral olan bir sistem ve nokia dısında adam gib idestekleyenide yoktu symbian'ın.
Begenilmiyor olabilir ama samsung'un gelistirdigi bada'nın da durumu ortada Samsung sürekli meego'ya sarıyor.

Şahsi görüşüm, Bada'nın durumu Symbian'dan daha iyi.

Örnek vereyim Nokia yıllardır bir web tarayıcı yapma işini beceremedi, daha yeni yeni düzeltmeye başladı web tarayıcısını.. Sosyal Ağ uygulaması konusundada sınıfta kaldı. iPhone'nun facebook uygulamasına bakıyorum birde Nokia'nınkine..

Nokia yazılım işini beceremiyor bence. Telefonları sağlam mı sağlam, sadece telefonların içini iyi bir şekilde doldurması lazım.

----------Eklendi @ 23:07:02 ---------- Yazıldı @ 23:03:03 ----------

Bu arada yazılım işinden en iyi anlayan şirket Nokia demişsiniz, katılmıyorum. Yazılım işinden en iyi anlayan şirket kesinlikle Apple.. Fazla kısıtlamacı olmasa ve biraz daha ucuz fiyatlı bir iPhone çıkarsa piyasayı duman edebilecek bir potansiyeli var iOs'un..
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Apple tabiki daha iyi yazılım isinde ama benim anlatmak istedigim nokta ;
Nokia o saydıgın firmalardan daha iyi anlıyor yazılımdan.Browser'ı birde belle ile görmelisin
 

Lenneth

Üye
Apple tabiki daha iyi yazılım isinde ama benim anlatmak istedigim nokta ;
Nokia o saydıgın firmalardan daha iyi anlıyor yazılımdan.Browser'ı birde belle ile görmelisin

Nokia'nın iyi bir atak yapması lazım. Güçlü işlemci ile gelecek yeni telefonlarını merakla bekliyorum.
 
saruman_me

saruman_me

Üye
kesinlikle n9 bi kere böle bi listede lg nin olması yersiz diğer tlf ların yanında fazlasıyla gerişde kalıyor şahsi görüşüm 1. n9 diğeri ise gs2 dir..
 
  • Beğen
Tepkiler: anti-apple
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
500-600 ve 700 orta segmentte güçlü ve düsük fiyat etiketleriyle satılacak.
701 orta üst segmentte fiyatına göre çok çok iyi bir telefon 800 lira civarlarında bir fiyatı olacak tahminen.
Artı olarak mangolu cihazlarda gelecek 703'de fena bir model degil.
Nokia iyi yolda tabiki ama herkes artık agzına aldı bi android gidiyor.
 

Lenneth

Üye
500-600 ve 700 orta segmentte güçlü ve düsük fiyat etiketleriyle satılacak.
701 orta üst segmentte fiyatına göre çok çok iyi bir telefon 800 lira civarlarında bir fiyatı olacak tahminen.
Artı olarak mangolu cihazlarda gelecek 703'de fena bir model degil.
Nokia iyi yolda tabiki ama herkes artık agzına aldı bi android gidiyor.

Samsung ve LG Windows Phone'u sadece alternatif yaratmak için kullanıyor. Çünkü biliyorlar ki Windows Phone başarı yaratacak bir sistem değil.

Nokia, Windows Phone'lu cihazlar yerine Symbian'a harcasa tüm enerjisini çok kaliteli bir sistemle karşılaşabilirdik.

----------Eklendi @ 23:27:13 ---------- Yazıldı @ 23:25:26 ----------

WP7 ile devam etmek yerine, Alt ve Orta sınıfta Symbian , üst sınıfta ise MeeGo kullanacak şeklinde bir plan Nokia'yı lider yapardı benim görüşüm.
 

anti-apple

Üye
    Konu Sahibi
kesinlikle n9 bi kere böle bi listede lg nin olması yersiz diğer tlf ların yanında fazlasıyla gerişde kalıyor şahsi görüşüm 1. n9 diğeri ise gs2 dir..

dostum tamamen katiliyorum sana ama bende galaxy SII de htc evo 3d de var 3 de daha iyi oda 2-3 ozellikle birincisi evo 3d 1.9 saniye daha hizli linpackte test edilmistir.islemcileri ve ekran kartlari farkli ayrica 3dvar tabiki.hee birde bende samsung smart led tv var .bilindigi gibi galaxy tab olsun galaxy SII olsun videolari fotolari kablosuz olarak izlenebiliyor ve tv kumandasi olarak kullanilabiliyor yeri geldiginde klavye olarak bile kullanilabilir bunlarin aynisini evo3dile yapabiliyorum.
 
saruman_me

saruman_me

Üye
dostum tamamen katiliyorum sana ama bende galaxy SII de htc evo 3d de var 3 de daha iyi oda 2-3 ozellikle birincisi evo 3d 1.9 saniye daha hizli linpackte test edilmistir.islemcileri ve ekran kartlari farkli ayrica 3dvar tabiki.hee birde bende samsung smart led tv var .bilindigi gibi galaxy tab olsun galaxy SII olsun videolari fotolari kablosuz olarak izlenebiliyor ve tv kumandasi olarak kullanilabiliyor yeri geldiginde klavye olarak bile kullanilabilir bunlarin aynisini evo3dile yapabiliyorum.
evo 3d gerçekten süper bi cihaz ama gs2 de beni etkileyen inanılmaz hızı tlf donmuyor kasılmıyor buda bi kulanıcının istediği bi özellik ben uzun süre optimus 2x kulandım inan şu kadarını söliye bilirim lg biraz daha çalışmalı sadece sistemle bu işler olmuyor donanıma dikkat etmeli hızlı cihaz bi müddet sonra aşk gemişsi gibi yavaş yavaş bi hale bürünüyor ki buda insanı fitil ediyor benim tercihim yinede n9 veya gs2 dir evo pahalı hiç incelemedim ama çok pahalı..
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Samsung ve LG Windows Phone'u sadece alternatif yaratmak için kullanıyor. Çünkü biliyorlar ki Windows Phone başarı yaratacak bir sistem değil.

Nokia, Windows Phone'lu cihazlar yerine Symbian'a harcasa tüm enerjisini çok kaliteli bir sistemle karşılaşabilirdik.

----------Eklendi @ 23:27:13 ---------- Yazıldı @ 23:25:26 ----------

WP7 ile devam etmek yerine, Alt ve Orta sınıfta Symbian , üst sınıfta ise MeeGo kullanacak şeklinde bir plan Nokia'yı lider yapardı benim görüşüm.

Nokia meego'dan kesinlikle çekilmiycek bana kalırsa.
Ama fazla yüz göz olmuyormus gibi görünmek istiyor
.
Bunun sebebide windows ile önceki yıllardan beri süre gelen iyi iliskiler.
Meego sonuçta açık kaynak linux tabanlı bir sistem ve microsoft'un genel anlamdaki en büyük rakiplerinden biri.

Nokia meego'ya her zaman destek verecektir.Bizden daha az bilmiyorlar heralde bu isleri.
 

anti-apple

Üye
    Konu Sahibi
evo 3d gerçekten süper bi cihaz ama gs2 de beni etkileyen inanılmaz hızı tlf donmuyor kasılmıyor buda bi kulanıcının istediği bi özellik ben uzun süre optimus 2x kulandım inan şu kadarını söliye bilirim lg biraz daha çalışmalı sadece sistemle bu işler olmuyor donanıma dikkat etmeli hızlı cihaz bi müddet sonra aşk gemişsi gibi yavaş yavaş bi hale bürünüyor ki buda insanı fitil ediyor benim tercihim yinede n9 veya gs2 dir evo pahalı hiç incelemedim ama çok pahalı..


saygi duyarim .haklisin bayaa pahali kdv -otv-atv-btv-ctv diye diye anasini satiym telefon 650$ dan 1350$ cikiyo nabalim buda gelir buda gecer.ama cok iyi makinalar hakkaten .iphonede 5de bu 3 marka arkasinda siraya gececek lg ile beraber:kop:.telefon ayni hep gir a ios 5 in ozellikleri yaziyo steve gitti oyun bitti ,gule gule apple:bye2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt