NoDisconnet
Üye
o Haberi Kim uydurmuş acaba hiçbir yerde öyle haber görmedim.Sadece bir dedikodu şu anlık.Ama meego geliştirilmeli.Bide badaya karıştırmasınlar onu.Bence bada bir şeye yaramıyor.İntel'in mevcut projelerinde meego'nu payı büyük o yüzden imkansız gibi birsey destegin kesilmesi.Bende telasa kapılmıstım ama sonra pek inandırıcı gelmedi o haber.
----------Eklendi @ 17:02:59 ---------- Yazıldı @ 17:02:36 ----------
Ayrıca bugün çıkan bi habere göre samsung'da meego'ya yönelmis
aynı zamanda bilindiği gibi tüm uygulamalar ve oyunlar ücretsiz olması güzel...



