Anna da gelen+larbellede tarayıcıda operadaki gibi sıkıştırma modu uygularlarsa eğer işte o zaman istenilen bir tarayıcı olur ve arayüzünüde opra gibi bişe yapmaları lazım sıkıştırma modu olmadığından kasıyor isteyen cam gibi gezsin isteyen sıkıştırılmış olarak hızlı gezsin bu seçeneği sunmaları lazım bellede
+++++++++++++++++++++arkadaşlar N8 kullanıcısıyım. Annayı yükledim fakat eski oyun ve uygulamalar menüde gzükmüyor. Uygulama yöneticisine girdiğimde hepsi yüklü gözüküyor. Menüde tekrar nasıl görünücek onlar bilen varmı???
Evet arkadaşlar anna en sonunda geldi ve birçoğunuz sabırsızlıkla yuklediniz ve artık sıra ılk ızlenımlere geldı telefon modelını belırterek ılk ızlenımlerınızı yazarsanız çok sevinirim![]()
kardeş reset atma yaşamadım umarım yaşamam ve sarj suresı de uzadıkardeşim ilk izlenimim berbat hayal kırıklığı böyle saçma sapan iş olmaz.yapmışlar şarj 3 günden 6 saate düştü bu bir artı her yarım saatte bir reset atmaya başladı telefon hiç yapmazdı. daha neler vardır da ben bu sorunları çözemeden bakamadım daha
....inş yaşanmaz boyle seylerAnna da gelen+lar
Şarj süresi uzatılmış
hız artmış
efektler güzel
social ve ovi store daha stabil
oyunlardaki kasmalar artık yok
ikonlar daha canlı ve renkli cbd ile gün ışığında muhteşem performans veriyor
widgetlardaki on off sorunu düzelmiş
ana ekran geçişi menüler eskiye göre çağ atlamış
mail uygulaması çok çok daha akıcı
tarayıcıda hız olarak çok büyük bir gelişme var ama akıcılıkda opera kadar iyi değil hız konusunda büyük yol katetmiş
genel olarak beğendim tek eksisi qt tema konusunda evet bencede uğraşmamışlar ama bunun sebebini belleye bağlıyorum dikey ve yatay klavye kullanırken ara ara olan tıkanmalar artık yok beni en memnun eden şey hız artışı ekran canlılığı ve şarj süresi artışı oldu

Desenize biz bu c7 ye birde ( belle ) yüklesek o ortada dönen imleç çadır kuracak telefonumuzun ekranına
----------Eklendi @ 15:53:14 ---------- Yazıldı @ 15:50:51 ----------
Telefonu PC ye bağladıktan sonra PC den Ovi yi aç ve biraz bekle otomatik olarak kendisi bulacaktır. Bulması azıcık zaman alıyor ...
ovi suiteyi pc ye kur telefondan ayarlar,bağlantılar,usb den ovi yi seç tamam dır.
böle çirkin bişe olamaz resmen telefondan soğudum satacağım ne msj yazılıyor ne de okunuyor eskiden mesaj yazarken direk oturumları kullanırdım geleni okurdum cevap atardım giderdi gelen msj ise okundu olur simge kalkardı artık gelen msj dan msj içine giremem gerekiyor + navigasyonum çalışmıyor + arka temalar siyas beyaz + aramadığım yer gitmediğim servis kalmadı izmir de anna yı kullanmak istemiyorum diyorum adamlara mecbursunuz diyolar
benim zevkimden sizene eski güncellemeye geçiş için bir kapı bırakmaları gerekmektedi bende istemiyorum bu telefonu eski telefonumu özledim
aranızda annayi kaldırabilecek bir arkadaş var mı. [email protected] a mail atarsa sevinirim iyi formlar herkeze.slm arkadaşlar anna güncellemesini indirdiğim an büyük bir hata dıböle çirkin bişe olamaz resmen telefondan soğudum satacağım ne msj yazılıyor ne de okunuyor eskiden mesaj yazarken direk oturumları kullanırdım geleni okurdum cevap atardım giderdi gelen msj ise okundu olur simge kalkardı artık gelen msj dan msj içine giremem gerekiyor + navigasyonum çalışmıyor + arka temalar siyas beyaz + aramadığım yer gitmediğim servis kalmadı izmir de anna yı kullanmak istemiyorum diyorum adamlara mecbursunuz diyolar
benim zevkimden sizene eski güncellemeye geçiş için bir kapı bırakmaları gerekmektedi bende istemiyorum bu telefonu eski telefonumu özledim
aranızda annayi kaldırabilecek bir arkadaş var mı. [email protected] a mail atarsa sevinirim iyi formlar herkeze.
