Anna Güncellemesi ilk İzlenimler Nelerdir ?

Sponsorlu Bağlantılar

Artles

Artles

Üye
Arkadaşlar bende hiç effectler olmuyo neden acaba yardım eder misiniz ? onun haricinde stabil.
 


vedat2957

Üye
anna 22 den sonra kamera güncellemesini duyurdu yani 22 yetersiz 24 tam sürüm oldugu için bazı modellerde direk 24 olarak verilmiş nokia com n8 22 görünüyor ben 24 kullandım arkadaşlar anna dan sonra sorun yaşayanlar pc suıtten yeniden yükleme yapsınlar yazılımı tamam oluyor.
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
ben tarayıcıyı umduğum gibi bulmadım hala pr1.2 deki gibi kasım kasım kasılıyor maxide gezilmiyor rahatça operanın yanına bile uğramayı başaramamış...

ve müthiş bir gelişme olmuş pc'emdeki Logitech MK520 klavye fare setim N8 de çalışmıyordu şimdi denedim fare klavye çatır çatır çalışıyor telefonda farenin ekranda gezinmesi accayip bir zevk oluyor buna çok sevindim telefon için ayrı set almayı düşünüyordum kurtuldum yani anna ile uyumluluk sorununu tamamen aşmışlar...

ekran geçişi güzel

qwerty klavye samsunglara ve iphonea göre tuşları çok ince ve küçük bununda nedeni türkçe karakterleride bulunduruyor olması çünkü piyasadaki pek çok akıllı telefonun dik qwerty sinde türkçe karakterler yok böylece tuşlar daha geniş ve rahat..
nokia türkçe karakter koymayıp rahat bir klavye yapsaydı bu sefer millet neden türkçe değil diye sövüp sayardı bu yüzden tam klavye yapmış ama buda biraz dar olmasına sebep olmuş bence türkçe karakterler olmasa daha iyi olur....

widget çevrimdışı mod olayını çözmüşler durumun ne olduğunu görebiliyorsunuz artık

flash player hala eski tarayıcıya ait yani hala berbat

kamerada pek fark göremedim aynı gibi

simgelere zaten kullandığım symbian anna temalarından alışkındım bi değişiklik hissi olmadı benim için

qwerty klavye heryerde düzgün çalışmıyor bazı uygulamalarda ve yerlerde hala pr1.2 deki gibi ekranı kaplıyor...

tuşların inceltilmesi hoş olmuş

naviden 17 dosya ile flash atmama rağmen yeni uygulamalar haricinde yeni oyun falan gelmedi ayrıca hiç duvar kağıdıda yok...

eski midnight temalarına anna ikonlarını yerleştirip sunmuşlar yeni ve biraz daha canlı bir tema tasarlayabilirlerdi resmen uğraşmak istememişler...

hız iyi eskisine göre

ovi store daha hızlı

genel olarak idare eder ama ben beklediğim annayı bulamadım.. hele hele tarayıcıyı görünce zaten hevesim kaçtı
 
andry77

andry77

Üye
3 gündür Anna kullanıyorum eskiye oranla daha iyi sayılır daha hiç kilitlenmedi sadece zaman zaman ana menüye girerken sanki bir iki saniye düşünüyo gibi hala vaad edildiği gibi hızlı değil. Genel olarak eskiye nazaran daha iyi.
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
bellede tarayıcıda operadaki gibi sıkıştırma modu uygularlarsa eğer işte o zaman istenilen bir tarayıcı olur ve arayüzünüde opra gibi bişe yapmaları lazım sıkıştırma modu olmadığından kasıyor isteyen cam gibi gezsin isteyen sıkıştırılmış olarak hızlı gezsin bu seçeneği sunmaları lazım bellede
 
forbidden5

forbidden5

Üye
bellede tarayıcıda operadaki gibi sıkıştırma modu uygularlarsa eğer işte o zaman istenilen bir tarayıcı olur ve arayüzünüde opra gibi bişe yapmaları lazım sıkıştırma modu olmadığından kasıyor isteyen cam gibi gezsin isteyen sıkıştırılmış olarak hızlı gezsin bu seçeneği sunmaları lazım bellede
Anna da gelen+lar
Şarj süresi uzatılmış
hız artmış
efektler güzel
social ve ovi store daha stabil
oyunlardaki kasmalar artık yok
ikonlar daha canlı ve renkli cbd ile gün ışığında muhteşem performans veriyor
widgetlardaki on off sorunu düzelmiş
ana ekran geçişi menüler eskiye göre çağ atlamış
mail uygulaması çok çok daha akıcı
tarayıcıda hız olarak çok büyük bir gelişme var ama akıcılıkda opera kadar iyi değil hız konusunda büyük yol katetmiş
genel olarak beğendim tek eksisi qt tema konusunda evet bencede uğraşmamışlar ama bunun sebebini belleye bağlıyorum dikey ve yatay klavye kullanırken ara ara olan tıkanmalar artık yok beni en memnun eden şey hız artışı ekran canlılığı ve şarj süresi artışı oldu
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Tarayıcı Umduğum Gibi Değil . Onun Haricinde Gayet Güzel .
 
seedofchucky

seedofchucky

Üye
arkadaşlar N8 kullanıcısıyım. Annayı yükledim fakat eski oyun ve uygulamalar menüde gzükmüyor. Uygulama yöneticisine girdiğimde hepsi yüklü gözüküyor. Menüde tekrar nasıl görünücek onlar bilen varmı???
 

Oz'

Üye
arkadaşlar N8 kullanıcısıyım. Annayı yükledim fakat eski oyun ve uygulamalar menüde gzükmüyor. Uygulama yöneticisine girdiğimde hepsi yüklü gözüküyor. Menüde tekrar nasıl görünücek onlar bilen varmı???
+++++++++++++++++++++
 
diaablo

diaablo

Üye
Evet arkadaşlar anna en sonunda geldi ve birçoğunuz sabırsızlıkla yuklediniz ve artık sıra ılk ızlenımlere geldı telefon modelını belırterek ılk ızlenımlerınızı yazarsanız çok sevinirim :)

kardeşim ilk izlenimim berbat hayal kırıklığı böyle saçma sapan iş olmaz.yapmışlar şarj 3 günden 6 saate düştü bu bir artı her yarım saatte bir reset atmaya başladı telefon hiç yapmazdı. daha neler vardır da ben bu sorunları çözemeden bakamadım daha
 

Oz'

Üye
kardeşim ilk izlenimim berbat hayal kırıklığı böyle saçma sapan iş olmaz.yapmışlar şarj 3 günden 6 saate düştü bu bir artı her yarım saatte bir reset atmaya başladı telefon hiç yapmazdı. daha neler vardır da ben bu sorunları çözemeden bakamadım daha
kardeş reset atma yaşamadım umarım yaşamam ve sarj suresı de uzadı :s....inş yaşanmaz boyle seyler

----------Eklendi @ 16:32:51 ---------- Yazıldı @ 16:25:25 ----------

 
accman

accman

Üye
Anna da gelen+lar
Şarj süresi uzatılmış
hız artmış
efektler güzel
social ve ovi store daha stabil
oyunlardaki kasmalar artık yok
ikonlar daha canlı ve renkli cbd ile gün ışığında muhteşem performans veriyor
widgetlardaki on off sorunu düzelmiş
ana ekran geçişi menüler eskiye göre çağ atlamış
mail uygulaması çok çok daha akıcı
tarayıcıda hız olarak çok büyük bir gelişme var ama akıcılıkda opera kadar iyi değil hız konusunda büyük yol katetmiş
genel olarak beğendim tek eksisi qt tema konusunda evet bencede uğraşmamışlar ama bunun sebebini belleye bağlıyorum dikey ve yatay klavye kullanırken ara ara olan tıkanmalar artık yok beni en memnun eden şey hız artışı ekran canlılığı ve şarj süresi artışı oldu

arkadaşa aynen katılıyorum t9la uzun yazılan mesajlarda telefon kağnı gibi oluyordu onu da halletmişler süper olmuş..
aramayı sonlandırınca telefon 1-2 sn öyle kalıyordu onu da halletmişler..
tek şikayetim tema..ana menü haricinde çok cansız resmen siyah beyaz..
ama yine de benden geçer not alıyor anna :) :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: forbidden5
Maximien

Maximien

Üye
Desenize biz bu c7 ye birde ( belle ) yüklesek o ortada dönen imleç çadır kuracak telefonumuzun ekranına :)

----------Eklendi @ 15:53:14 ---------- Yazıldı @ 15:50:51 ----------

Telefonu PC ye bağladıktan sonra PC den Ovi yi aç ve biraz bekle otomatik olarak kendisi bulacaktır. Bulması azıcık zaman alıyor ...

ovi suiteyi pc ye kur telefondan ayarlar,bağlantılar,usb den ovi yi seç tamam dır.


Pc de ovi suit kurulu ve telefondan da ovi suite seçeneğini seçiyorum. Bağladığımda ne kadar durursa dursun telefonu görmüyor. Bu pcdeki oviyi güncelledikten sonra oldu. Aynı şekilde software updater mevcut onda da güncellemeleri arıyor ve daha sonra cihazınızı bağlayın diyor. takıtığımda yeniden dene diyorum öyle kalıyor. yeniden dene yazısı pasifleşiyor. telefondan depolama modunu seçince tekrardan aktif duruma geliyor yeniden deneyin yazısı. yani anladığım telefonu görüyor ancak işlem yapmıyor herhalde.
 

bafrali_mehmet

Üye
nokia c7 en güzel özelliği dokunarak telefonlarla bağlantı kurdurması ve hızı cok değişmiş renkleride kaliteli sistem hatası 3 gündür vermiyor
 
kenan_dkaya

kenan_dkaya

Üye
internet tarayıcısı 10 numara olmuş :yuru Süper Hızlı
Telefon Geçiş Hızları şimdilik güzel
Klavye on numara o kadar küçük olmasına rağmen hemen algılıyor
ekran dokunmatiği daha hassas geldi bana
Belle Çıkana Kadar bizi İade Eder Şimdilik
 

karakartal_omar

Üye
oyunlarım programlarım gitti qt yine problemli şarj sürem değişmedi eski telefonumu özledim ben :(
 

debreli84

Üye
slm arkadaşlar anna güncellemesini indirdiğim an büyük bir hata dı :( böle çirkin bişe olamaz resmen telefondan soğudum satacağım ne msj yazılıyor ne de okunuyor eskiden mesaj yazarken direk oturumları kullanırdım geleni okurdum cevap atardım giderdi gelen msj ise okundu olur simge kalkardı artık gelen msj dan msj içine giremem gerekiyor + navigasyonum çalışmıyor + arka temalar siyas beyaz + aramadığım yer gitmediğim servis kalmadı izmir de anna yı kullanmak istemiyorum diyorum adamlara mecbursunuz diyolar :D benim zevkimden sizene eski güncellemeye geçiş için bir kapı bırakmaları gerekmektedi bende istemiyorum bu telefonu eski telefonumu özledim :( aranızda annayi kaldırabilecek bir arkadaş var mı. [email protected] a mail atarsa sevinirim iyi formlar herkeze.
 
accman

accman

Üye
slm arkadaşlar anna güncellemesini indirdiğim an büyük bir hata dı :( böle çirkin bişe olamaz resmen telefondan soğudum satacağım ne msj yazılıyor ne de okunuyor eskiden mesaj yazarken direk oturumları kullanırdım geleni okurdum cevap atardım giderdi gelen msj ise okundu olur simge kalkardı artık gelen msj dan msj içine giremem gerekiyor + navigasyonum çalışmıyor + arka temalar siyas beyaz + aramadığım yer gitmediğim servis kalmadı izmir de anna yı kullanmak istemiyorum diyorum adamlara mecbursunuz diyolar :D benim zevkimden sizene eski güncellemeye geçiş için bir kapı bırakmaları gerekmektedi bende istemiyorum bu telefonu eski telefonumu özledim :( aranızda annayi kaldırabilecek bir arkadaş var mı. [email protected] a mail atarsa sevinirim iyi formlar herkeze.

forumda sabitlenen konularda geriye dönüş mümkün n8 için...
flash konusuna aşina iseniz deneyin..hatta isterseniz belleye de bir bakıp öyle geri dönün..
 

Kutlubey

Üye
Yükledikten sonra bazı program ve oyunlar uçtu..telefonun dilini ingilizceye cevirince geri geldi..ama tekrar turkceye cevirince yine kayboldu..Telefonun şarjı normalde 2 günde bitmesine rağmen şimdi 1 gun dayanmıyor. Menuler arası geçişte daha önce hızlı bir şekilde gerçekleşirken şimdi 1 sn lik kum saati çıkıyor..Tamamen tırt..Sorunları aynen nokia destek hattına mailledim bakalım ne cevap verecekler? Keşke yüklemeseydim(telefonum n8)
 
bkurtulus

bkurtulus

Üye
Rehber yine aynı şekilde çalışıyor bende
 


Üst Alt