Ankara Buluşması Yapılsa Gelebilecek üyeler??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Ankara Buluşması Yapılsa Gelebilecek üyeler??
Ewet Arkadaşlar uzun zamandan beri bi Ankara Buluşması Yapılmamış... Bu ara üniversitede okuyan üyelerimizin vizeleri nedeniyle 3 hafta sonra oluşturabileceğimiz bi olası bi buluşmaya hangi üyelerimiz gelebilir??? Buraya İsimlerini Eklerlerse buluşma günü için bi karar oluturabilir ve buluşma gününe kadar organizasyonuda ayarlayabiliriz...

Saygılar...

 


Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Evet Kardeşim... Seninle Bu Konu Üzerine Kısa Bir Konuşma Yapmıştık... Hafa İçi Değil Ama Hafta Sonları Müsaitim... 26 Kasım' da Vizelerim Başlıyor... Vizelerden Önce Yada Vizelerden Sonra Buluşma Olursa Hertürlü Gelirim... (: Ankarada İkamet Eden Maxicep Ailesi Artık Buluşalım... (:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
Organizasyonda sağlam isimlerin olacağı düşüncesiyle güzel bir buuşma olacağını tahmin ediyorum.

Şimdiden iyi eğlenceler :)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Teşekkür Ederiz Kardeşim... Senide Aramızda Görürsek Çok Güzel Olur... (:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
İnşallah kardeşim ama geleceğim diyip kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemem :)
olursa şans işi gelebilirim ama o anki istisnalara bağlıdır yani söz yok ;)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Tamam Bunu Demende Yeterli... (: Gelirsen Mutlu Edersin... (: Gelemezsen Önümüzdeki Buluşmalara Deriz... (: Bakalım Ankarada Toplanılacak Mı ?
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Ewt Meşhur Ankaralı Üyelerimizden de gelen var mı acaba?? :ehe:
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Ankaralılar Soğuk Nedense ? Benim Sıcaklığım Ankaralı Olmamayışımdan Geliyor :ehe Nede Olsa Aslen Egeliyiz (:
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
ewet konuyu görmeyen ankaralılar... hadi gelin beklemedeiz... :maxicep:
 
gknky

gknky

Üye
ben gelirim tarih uygun olursa eğer
 
Ozan

Ozan

Admin
Umarım güzel ve örnek bir buluşma gerçekleştirirsiniz...

Tarih belli olduğu an ana sayfada yer veririz.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Teşekkür Ederiz Ozan Kardeşim...

Haydi Ankaralılıar... Taoplanma Tarihi Belirliyelim...
 
jatvalca

jatvalca

Üye
zaman uygun olursa neden olmasın
 

KAFKAS KARTALI

Üye
cumartesi (14,00 dan sonra) veya pazar olursa,
aktivite uygun olursa (malum kriz var, ayağımızı yorgana göre uzatmak gerekiyor).
ne diyelim şartlar uygun olursa tabi ki gelirim.
hiç Ankara da buluşma olmamış.

--------------- Ekleme ---------------

çok ankaralı var ama çok önceden de yazdığım gibi çoğunun konudan haberi yok.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Mesela 22.11.2008 Tarihinde Kimler Gelebilir...? Haydin Arkadaşlar... Tarihimizi Belirliyelim... Kesin Gelebilecek Arkadaşlar İsimlerini Yazdırsın... Toplanalım...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
konu biraz eski ama
yolum sık düşer oralara
uygun olursa gelebilirim..
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Konu Biraz Eski Mi ? Yav Topu Topu 3 Gün Önce Açılmış Konu :ehe Gel Gel Bekleriz... Birde Tarih Belli Olsa... :ehe
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
23ü yapalım pazar herkes için daha uygun olur sanırım???
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Farketmez... 22' de 23' de Benim İçin Uygun... Sanırım Sadece İkimiz Buluşucaz :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt