'Patron
Üye
Angry Birds Rio da neymiş Ankara sı var !
Evet beyler çalışmalar başladım ama bu versıyonda karakterlerde değil arkaplalarda değişiklik olacak.Neden rio yerıne Atakulede ,Kocatepede oynayamayısınız? Takipte kalın ! Şuan elimde Adobe photosop olmadığı için karakterlere ellemiyorum.Enkısa surede o işe de el atacam !


Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.





her kafadan degişik fikirler çıkabilir
