Angry Birds Rio da neymiş Ankara sı var !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Angry Birds Rio da neymiş Ankara sı var !
Evet beyler çalışmalar başladım ama bu versıyonda karakterlerde değil arkaplalarda değişiklik olacak.Neden rio yerıne Atakulede ,Kocatepede oynayamayısınız? Takipte kalın ! Şuan elimde Adobe photosop olmadığı için karakterlere ellemiyorum.Enkısa surede o işe de el atacam !
:D
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: OzGuRKnowN, watercity ve OğuzcanAbi


Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
dostum oyundan görüntü eklersen süper olur
 
galaxyminipsp

galaxyminipsp

Üye
Merakla bekliyorum ne zmaana hazır olur ?:pro:
 

OğuzcanAbi

Üye
bekliyoruzzz :aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron
ONER-1997

ONER-1997

Üye
istersen yardım ediyim akif abi :D
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Hahhha yaptım bile hemde Türkçe yaptım olum :D Yönetici onayında bekleyın ve görün ! (h)
 

berk2010_2

Üye
<font face="Garamond"><font color="Indigo"><font size="3"><b>Hahhha yaptım bile hemde Türkçe yaptım olum <img src="/images/smileyler/lol2.gif" border="0" alt="" title="Sırıt" smilieid="203" class="inlineimg" /> Yönetici onayında bekleyın ve görün ! <img src="images/smileyler/coolh.gif" border="0" alt="" title="Cool" smilieid="302" class="inlineimg" /></b></font></font></font>
<br />
<br />

Hll olsun be bana da öğretsene şunu ;)
 
ONER-1997

ONER-1997

Üye
nası yaptın o de_DE dosyalarından mı ? :D
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Bana da söyle hangi pro ile yapıyon :D
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Anlatsana :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
anlatta bizde bilek
 
watercity

watercity

Üye
hocam devlet sırrı degilya açıktan paylaş herkes görsün :) her kafadan degişik fikirler çıkabilir
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Devlet sırrı guzel kardeşim.
 
bthn_997

bthn_997

Üye
akif abi beni de gör :D
bol bol boş zamanım ce cs5'im var :ehe
 
lolaman

lolaman

Üye
Bu oyun C5-03 de açılmıyor ben denedim açılmadı
 
bossy

bossy

Üye
ankara yazısında n ile k'nin uçları neden öyle bi alaka kuramadım da ankarayla :bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ANIL
Cevap
0
Görüntüleme
500
ANIL
___kaptan___
Cevap
16
Görüntüleme
3K
DarkredBlue61
El~PisToLeRo
Cevap
3
Görüntüleme
570
Metin MF


Üst Alt