Androidli Telefon Tavsiye (S3 Aldım)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Androidli Telefon Tavsiye (S3 Aldım)
arkadaşlar merhaba c6-01 telimi kardeşme verip 1000-1500 aralığında bir androdli tel almak istiyorum. SIII ya da SII nasıldır. Htc önerir misiniz? Oyun ya da program dan dolayı bu tarz telefonlara yönelmiyorum. Genel olarak her türlü ihtiyaca yönelik olabilir. Şimdiden teşekkürler. Konu yeri yanlış ise kusura bakmayın. Bu tarzda bir çok konu var ama kararsız kaldım.
 
Merhaba SONY nin nexus 'lu 2013 'de çıkacak telefon'nunu
Beklemeni tavsiye ederim. Donanım + yazılım + kamera +multimedia olarak hepsini gecicek bir telefon. Tasarımını bilmiyorum.
 
sony xperia s öneririm geçen gün inceledim acayip hoşuma gitti
 
    Konu Sahibi
Merhaba SONY nin nexus 'lu 2013 'de çıkacak telefon'nunu
Beklemeni tavsiye ederim. Donanım + yazılım + kamera +multimedia olarak hepsini gecicek bir telefon. Tasarımını bilmiyorum.

hmm sony bana pek sıcak gelmiyor ama bi incelemek lazım teşekkürler yorum için

- - - Eklendi - - -

sony xperia s öneririm geçen gün inceledim acayip hoşuma gitti

netten inceledim mağazada da incelerim. teşekkürler
 

erdi_s

Üye
Galaxy S3 alabilirsin
 

aleranol

Üye
Eğer her ihtiyaç dersen ve ekran sorun değilse zorlayıp not2 alabilirsiniz. Ama eğer almak istemezseniz bence s3 idealdir. Ben nexus4un çok iyi olmadığını okudum. Sadece donanımı iyi ancak ekran hassasiyeti kamera ve kalite olarak düşük olduğu söyleniyor. Zaten not2 500küsür dolarken benzer donanımlı bir cihazın 350 dolar olmasında bir sorun var.
 

alaStar

Üye
Android de one x eğer düşünürsen lumia da.mükemme bi cihazdır
 
    Konu Sahibi
yorumlarınız için herkese teşekkür ederim. SIII ve oneX arasında tercih yapıcam.
 
    Konu Sahibi
one x'in bataryası degistirilemiyormuş. Ayrıca şarj süresi S3 e göre çok çabuk bitiyormuş. Bunun gibi bir kaç sebepten dolayı s3 alıyorum.
 

doruk944

Üye
üstüne 200-300 daha koy note 2 al 2 gb rami var hiç birşeyde kasma yaşamadan 1 sene yüksek segmentte 2 senede orta segmentte çok rahat götürür
 
htc one x s3 ten daha iyi gibi
karşılaştırma:
 
    Konu Sahibi
üstüne 200-300 daha koy note 2 al 2 gb rami var hiç birşeyde kasma yaşamadan 1 sene yüksek segmentte 2 senede orta segmentte çok rahat götürür

o telefonda! (gerçi tablet mi desem telefon mu desem karar veremedim) çok büyük ya. s3 te büyük ama makul seviyede yinede.
 

doruk944

Üye
Ben su an note 2kullaniyorum ve en fazla 1hafta sonra diğer telefonlar oyuncak gibi geliyor ilk basta bende senin gibi düsündüm ama sonra s3 falan yaninda oyuncak gibi geliyor 1 aydir kullaniyorum ve telefonda yapilmayacak sey yok su an icin bana gore piyasadaki en iyi telefon bu
 
en iyisi note 2 fakat taşınabilirlik girince s3 avantajlı
 
Tepkiler: Violonist
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...