Custom rom olarak ve test surumu olarak flash landıgını billyorum zaten kardesim

o laf espirisine söylediğim bir laftı

. Aslında custom rom olayına telefonun garantisi bitmeden girmek istemiyorum ben; 13 senedir nokia kullanıyorum , daha yeni android sistemini kullanmaya başladım; bu sebebten biraz tırsıyorum custom rom olayında

gecen madness sagolsun ricamı kırmadı orjlnal Turkiye rom unu paylaştı, odinle flash attım telefona ama gel bana bir sor nasıl attıgımı

benmi telefona flash attım; telefonmu bana anlamadım

ecel terleri döktüm resmen. Biraz zaman geçsin su android i adam gibi bir kavrayım o zaman belki düşünürüm custom rom atmayı

birde custom rom atıldığında cihaza garanti dışı kalıyormu cihaz?