Neden karışsın? Düzgün bir şekilde tartışırsak eleştirirsek sorun yok.Bu konu karısır
Ben de kenarları soyulmus note 3 fotosu ekleyecektim arkadasın telefonunu ama vazgeçtim
Vietnam üretimi cihazlar genelde soyulmaz. Çin üretimi cihazlar ise % 99 soyulur. Bendekide Vietnam darbeden kaynaklı soyulma dışında bir soyulma oluşmadı henüz. (1.5 yıl)Yalanmi söylücem soyulmuyor zaten tek sorunu var o da kronik arka kapak çatlaması sorunu varsa söylüyoruz işte ne uzatıyorsun
Bir kere eğer ürün kusurluysa 7 gün içinde ya değişim ya da iade hakkınız var. Hakkınızı iyi kullanamıyorsanız bu sizin sorununuz. Garanti servisini direk mahkeme ile tehdit etseydiniz 180 derece dönüp özür dilerlerdi.
Telefon numaramı vereyim istersen bizzat görüşelim mantıklı bir açıklaman olursa memnuniyetle dinlerim.Ben bir şey demiycem bu arkadaşa artık. Fake hesap olduğunu da düşünüyorum. Burdan birisi açmış yazıyor bence.
Hele şükür soyuluyor diyen biri çıktıVietnam üretimi cihazlar genelde soyulmaz. Çin üretimi cihazlar ise % 99 soyulur. Bendekide Vietnam darbeden kaynaklı soyulma dışında bir soyulma oluşmadı henüz. (1.5 yıl)
Doğru düzgün mesaj atsaydın cevabımı verirdim.Telefon numaramı vereyim istersen bizzat görüşelim mantıklı bir açıklaman olursa memnuniyetle dinlerim.
Normal şartlarda her orjinal cihazın altındaki etikette yazar fakat silinmiş ise bu program ile bakabilirsin.Hangi ülkede üretildiğini nerden ogrenicem batarya altında yazmıyor
Doğru düzgün mesaj atsaydın cevabımı verirdim.
Patlayan Sony Z cihazın haberini buraya koy, kötülemediğim bir Sony mesajımı bul. KVK ve Teleservice'i herkes biliyor sen bilmeden aldıysan, cihazı kargodan aldığın andan itibaren kontrol etmediysen her şeyini ve tüketici haklarını bilmiyorsan bu tamamen senin sorunun.
Hakkını savunmamanı diyorum ben. Sony'i savunduğumda yok. Sony kasa açıklığı yapar, HTC metal kasayı ekrana oturtamaz, Samsung bataryaları patlar. Kısaca sorunsuz cihaz yok. Cihazı almadan hiç araştırmadın mı ne sorunları var diye?Vay, iyiymiş. Ayıplı ürün sattı diye biz suçlu olduk değil mi ? Teleservice ve KVK'yı biliyorum. Ama çok afedersin kahpeliğin de bir sınırı vardır. Bir insanı peşinde koşturmak gibi bir haysiyetsizliği gösteren bir firma olduklarını bu kadar detaylı bilmiyordum sadece, yaptık bir hata. Senin burda çamuru KVK ve Teleservice'ye atman Sony'nin suçsuz olduğu anlamına gelmez. Belki yarın bir gün senin veya başkalarının da sırf Sony'i tercih ettiği için canı yanacak. Çözüm çok basit arkadaşım. KVK ve Teleservice'nın ensesine çök bakayım satışlar nasıl artıyor ? Tabi firmanın da dikkat etmesi gereken faktörler var. Ama eğer kullanıcı kitlesini artırmak istiyorsan kendi sattığın cihazı başkalarının eline bırakmayacaksın.
S3 mini Vietnam da. Galaxy s i bulamadıNormal şartlarda her orjinal cihazın altındaki etikette yazar fakat silinmiş ise bu program ile bakabilirsin.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hakkını savunmamanı diyorum ben. Sony'i savunduğumda yok. Sony kasa açıklığı yapar, HTC metal kasayı ekrana oturtamaz, Samsung bataryaları patlar. Kısaca sorunsuz cihaz yok. Cihazı almadan hiç araştırmadın mı ne sorunları var diye?
Arkadaşlar konu moderatör konusudur ona göre her markann iyi ya da kötü yanları elbetteki var. Kötü bir deneyim yaşamış olabilirsiniz. Hiçbir marka dört dörtlük tabiki değil. Elektronik birazda şans işi bildiğimiz gibi. O yüzden gereksiz tartışmalara gerek yok. Herkes fikrini saygı çerçevesinde belirtebilir. Konuyu dağıtmayalım.
Bende bunu anlatmaya çalışıyorum ama diğerlerinin bir kulağından gidip diğerinden çıkınca her şey boşuna. O yorumlarıda boşuna yazdım zaman kaybettiriyorlar insana resmen.Değişim yapan fazla teknik servis yok suç markada değil teknik serviste. Ayrıca cihazda gelen sıkıntılar tamamen şanssızlık.
bende yaklaşık 3 senedir sony Xperia cihazlarını kullanıyorum ama tek bir sıkıntı cikmadi! Xperia Z cihazı bilerek defalarca suya atmıştım eğer bir sorun varsa şimdiye kadar çoktan gitmişti!Z3C bilmem ama Z2,Z3,Z1,Z almayın. 2 ay önce çok beğenerek Z3 aldım, devasa bir kasa açıklığı vardı servise verdim zorluya zorluya yenisi verildi 27 gün boyunca, daha sonra yeni verdikleride sorunlu çıktı 5 kere servise gitti en az. Şimdi sattım telefonu kurtuldum. Herşeyi tahammülüm var ama kaypaklığa tahammülüm yok. Sony gerek akıllı telefon gerek diğer piyasalarda benim için bitmiştir. Farklı cihazlara yönelebilirsiniz.