Android Jelly Bean’in 4.1 Olduğu Kesinleşti!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap


yanlisin var abi ics zaten birlestirme guncellemesiydi niye ayirsinlar ki
Evet onu biliyorum da 4.1 elbetteki telefonlara da gelecek ama daha çok tabletlerin işine yarayacak bir güncelleme olacağını okumuştum denk gelirsem linki atarım.

- - - Eklendi - - -

ICS bu kadar sıkıntı ise yeni aldığımız telefonlarda ICS li gelecek sanırım ama biz istemiyorsak ICS yi nasıl olacak acaba :hmmm Bir de bu sürüm ne zaman çıkar ??
ICS'li gelecek telefonlar zaten yeterli stabilitede gelecektir. Sadece 2.3'ten 4.0'a güncellenen bazı modellerde özellikle Sony Ericsson modellerinde o sıkıntı oldu. Sony'den ise gelen açıklamada Android 4.0'a telefonlarınız güncellemeyin sıkıntı olabilir uyarısı gelmişti. Ancak şuanda Sony adı ile üretilen 2012 model telefonlarda böyle bir sorun yok diye biliyorum.
 


__xXx__

__xXx__

Üye
bende bi yerde jelly bean i 5.0 diye ve genelde tabletlerde kullanılacak diye duymuştum
 
15097

15097

Üye
bende bi yerde jelly bean i 5.0 diye ve genelde tabletlerde kullanılacak diye duymuştum
android 3.0 honeycomb'da tabletlerde kullanılıyordu bildiğim kadarıyla :hmmm belki jelly bean'de daha çok tabletler için tasarlanmış olabilir :hmmm
 
__xXx__

__xXx__

Üye

android 3.0 honeycomb'da tabletlerde kullanılıyordu bildiğim kadarıyla :hmmm belki jelly bean'de daha çok tabletler için tasarlanmış olabilir :hmmm

haklısınız olabilir de o zaman telefonlar 4.0.9 da kalır gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt