Android Jelly Bean’in 4.1 Olduğu Kesinleşti!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
klongs

klongs

Üye
    Konu Sahibi
Android Jelly Bean’in 4.1 Olduğu Kesinleşti!

Galaxy Nexus’un Google Play Store’daki listelemesi Android’in yeni versiyonun 4.1 olduğunu ve Jelly Bean olarak adlandırıldığını doğruladı. Sayfa Galaxy Nexus satış sayfası olduğu için sadece A.B.D’den erişime açık fakat aşağıdaki ekran görüntüsünde yazan yazıyı görebilirsiniz.

Ayrıca sitede yer alan düşük çözünürlüklü ekran görüntüsü de yer alan ufak arayüz değişikliklerini doğrular nitelikte. Bunların arasında hafifçe değiştirilmiş bir arama çubuğu ve yeni bir duvar kağıdı var. İtiraf etmek gerekirse bu görüntü oldukça düşük çözünürlüklü, fakat Jelly Bean’in Google I/O’daki resmi açıklanışına kadar bulabildiğimiz her resmi bilgi bizim için oldukça değerli.
 
  • Beğen
Tepkiler: __xXx__ ve Cihanî Sultan


sataer

Üye
bu aslında yeni sürüm sayılmaz ics için iyileştirme gibi bişey olacak büyük ihtimalle
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Jelibonn :D
 
15097

15097

Üye
ne zaman çıkıcak jelly bean :hmmm
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Yazık ya.Adamlar bizim Belle'yi beklediğimiz halden daha kötüler.:ehe

- - - Eklendi - - -

Aha ben de şöyle bir resim buldum:
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Yazık ya.Adamlar bizim Belle'yi beklediğimiz halden daha kötüler.:ehe

- - - Eklendi - - -

Aha ben de şöyle bir resim buldum:


:ehe

ben şu an belle den memnunum hünkarım. ah bir de firmalar gıcıklık yapmasa...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
StunnerDead

StunnerDead

Üye
Ben android 5.0 frambuazlı cheesecake i çıkartcam. bekleyin gençler.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
yorumum silinmiş sanki imzama bakın yorum için yeniden silinsin istemiyorum :ehe
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap


4 başımı ağrıttı çünkü
Bence Sony'den ikinci bir açıklama gelene kadar ICS'ye bulaşma derim ben :)
Bu arada Jelly Bean'in daha çok tabletler için geliştirilen bir sistem olduğunu okumuştum bu beni sevindirdi tabi ki, android kullanıcısının sabırlı ve azimli olması gerekiyor malum bazı şeyler insanı çıldırtabiliyor.

- - - Eklendi - - -

o zaman 6.0 elmalı tart da benden olsun :ehe
7.0 Maraş Dondurmasını da ben çıkarayım o zaman bu espiri maraş dondurması gibi uzar da gider :D
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
ICS bu kadar sıkıntı ise yeni aldığımız telefonlarda ICS li gelecek sanırım ama biz istemiyorsak ICS yi nasıl olacak acaba :hmmm Bir de bu sürüm ne zaman çıkar ??
 
klongs

klongs

Üye
    Konu Sahibi
ics sıkıntılı değil temiz kurulum yapmıyorlar(xperia pro hariç)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Bence Sony'den ikinci bir açıklama gelene kadar ICS'ye bulaşma derim ben :)
Bu arada Jelly Bean'in daha çok tabletler için geliştirilen bir sistem olduğunu okumuştum bu beni sevindirdi tabi ki, android kullanıcısının sabırlı ve azimli olması gerekiyor malum bazı şeyler insanı çıldırtabiliyor.

- - - Eklendi - - -


7.0 Maraş Dondurmasını da ben çıkarayım o zaman bu espiri maraş dondurması gibi uzar da gider :D

yanlisin var abi ics zaten birlestirme guncellemesiydi niye ayirsinlar ki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt