Androıd Cıhazlarınızın Sarj Surelerini Paylaşın

Sponsorlu Bağlantılar



TahtalıKöyünMarangozu

TahtalıKöyünMarangozu

Üye

Huawei Ascend G7 stock rom
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
hikmet366

hikmet366

Üye
Touchwizdeki hızlı geçişten dolayı takılmalar ve arkada yediği gereksiz şarjlar ?
Batarya zaten az touchwiz olmassa bile şarj yine 5 saat de bitirim sık kullanan biriyim
 
TahtalıKöyünMarangozu

TahtalıKöyünMarangozu

Üye
Touchwiz telefonu kırdıttırır adama [emoji35]
 
csbaz

csbaz

Üye

Bugün hiç elimden düşmedi gayet iyi dayandı [emoji2] note 4 5.0.1 tr lollipop
 
byAndroid

byAndroid

Üye
G7 kullanan kardesim yunus emre galiba ekran suresi super helal olsun g7 ye
 
csbaz

csbaz

Üye
G7 kullanan kardesim yunus emre galiba ekran suresi super helal olsun g7 ye
Bencede.Note 4 ün zorla aldığı süreyi 1000 tl lik cihaz almış,vay anasını be.Ben daha Samsung'a bulaşmam yok.Faturası bitsin direk iphone.
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Bencede.Note 4 ün zorla aldığı süreyi 1000 tl lik cihaz almış,vay anasını be.Ben daha Samsung'a bulaşmam yok.Faturası bitsin direk iphone.
Stock rom varmış ? G7 de
 
csbaz

csbaz

Üye
Stock rom varmış ? G7 de
Huaweinçn arayüzü çok sade o yüzden gerçekten süper şarj sonuçları veriyor.Bu touchwiz ve gereksiz çalışan lanetlerden samsung'da kurtulsa olacakda olmuyo.
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Huaweinçn arayüzü çok sade o yüzden gerçekten süper şarj sonuçları veriyor.Bu touchwiz ve gereksiz çalışan lanetlerden samsung'da kurtulsa olacakda olmuyo.
Bence hızı gayet hızlı ama şarj yiyor diyorsun yani
 
TahtalıKöyünMarangozu

TahtalıKöyünMarangozu

Üye
Sırf şarji için aldım zaten [emoji41] Bundan önce S3 mini vardı yanımda şarj aletiyle dolaşırdım bulduğum her prize takardım [emoji39]
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Kardesimde huawei ascend g610 var 2100 mah ile 5:30 saat ekran aliyor 3g de telefon wifi desen hep acik parlaklik ortalarda cidden huawenin sarz olayi cok iyi ben alsam o telefonu 7 saate dayandirirm sureyi s3 miniyke bile 6:30 saat aldim bee . note 4 olsa bende onlada cok iyi alirim bence siz niye o kadar dusuk aliyonuz :D
 
.N3Xu5.

.N3Xu5.

Üye
nexu 5 le 10 saat buldum android l deneme sürümü pil tasarrufu açık full oynadım :) amaartık g3 mini kullanıyorum hantal hantal onuda bozdum garantiden bekliyoruz iade alıcam g2 almayı düşünüyorum bakıcaz işte :D belkide başka bişiler alırım
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid


Üst Alt