Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Huaweinçn arayüzü çok sade o yüzden gerçekten süper şarj sonuçları veriyor.Bu touchwiz ve gereksiz çalışan lanetlerden samsung'da kurtulsa olacakda olmuyo.
Huaweinçn arayüzü çok sade o yüzden gerçekten süper şarj sonuçları veriyor.Bu touchwiz ve gereksiz çalışan lanetlerden samsung'da kurtulsa olacakda olmuyo.
Sırf şarji için aldım zaten [emoji41] Bundan önce S3 mini vardı yanımda şarj aletiyle dolaşırdım bulduğum her prize takardım [emoji39]
byAndroid
Üye
Kardesimde huawei ascend g610 var 2100 mah ile 5:30 saat ekran aliyor 3g de telefon wifi desen hep acik parlaklik ortalarda cidden huawenin sarz olayi cok iyi ben alsam o telefonu 7 saate dayandirirm sureyi s3 miniyke bile 6:30 saat aldim bee . note 4 olsa bende onlada cok iyi alirim bence siz niye o kadar dusuk aliyonuz
.N3Xu5.
Üye
nexu 5 le 10 saat buldum android l deneme sürümü pil tasarrufu açık full oynadım amaartık g3 mini kullanıyorum hantal hantal onuda bozdum garantiden bekliyoruz iade alıcam g2 almayı düşünüyorum bakıcaz işte belkide başka bişiler alırım