By_ower
Üye
Android bilgisi iyi olanlar bi yardim edermisiniz ???
arkadaslar galaxy mini kullanuyorum arkadasımla konusurken mesaj geldi bende kapatınca mesaja baktım ama giriyorum mesajlara göstermiyo bildirimlerde geliyo orayada tıklıyorum direk yeni mesaj yeri geliyo her birine msj atmamda böle oluyo we msjlasma widgeti üstünde sürekli 1 gösteriyo bi cözümü yoq mu bunun ??

