arkadaşlar muzik dinlerken son sesde czrtı çkıyor galaxy w de herkeste aynı problem.varmı veya çözümü varmı ??

ya beyler arco final sürümü çıkartakmı? yoksa rc7 diyip bitirdimi ?
Aslında demesine göre final sürüm martın son haftası yada nisanın ilk haftasıydı. Fakat şuan plan degişmiş görünüyor. CM10da sadece Build 1 ve 2 de baya bir sorun kaldırmış bildigim kadarıyla. Kesin bilmiyorum ama bence CM9 ve CM10 final sürümlerini aynı gün aynı anda yayınlamayı düşünüyor.
cm10un yolu daha var ama olmaz da değil 
Suan rc6 kullaniyorum rc8 e gecmek icin direk gapps i kursam olurmu
