Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

gote123

Üye
Arkadaşlar ben bu romu yükledim. Gayet güzel herşey çalışıyor fakat pcme bağlayamıyorum. Pcmin usb driverleri tam telefonadamı yüklemem gerek ? Yüklerken cwm kullandım.
Yardım edecek yokmu ?
 


hanedeyim

Üye
arkadaş biride radyo sorularına cevap versin
görmezden geliyorlar
konudaki radyo çalışmıyor başka radyo çözümüde yok
 
spazmol

spazmol

Üye
ben konudaki radyoyu sorunsuz olarak kullanıyorum
 

dracula501

Üye
Telefonumun: Sistem Belleği: 1,07 gb
Usb Bellek : 1,70 gb
sd kart : 14,93 gb idi.

Telefonu rootladım. Vold.fstab değişikliğini yaptım.

Sistem Belleği: 1,07 gb
Usb Bellek : 14,93 gb
sd kart : 1,70 gb oldu.

Bende bunu istiyordum fakat problem şurda indirdiğim programları sistem belleğine 1,07 gb olan yere kuruyor yani usb belleğe kurmuyor bununla ilgili ne yapabilirim.
 

ayberk7777

Üye
Arkadaşlar yeni güncelleme bekliyodum sizden ve takip edemedim cok yorum atan olmus sımdı bana bastan assagı anlatacak olan var mı guncel surumlerı vererek . ilgilenirseniz sevınırım mesajdan da olur :)
 

calbudak

Üye
arkadaşlar bu romu yükledim çok da memnunum.
ancak bugün telefonu düşürdüm ve orta tuş çalışmıyor.
bu nedenle tekrar orjinal roma dönmem lazım. en başta anlatılan kısa anlatım bana yetmedi.
biraz daha detaylı anlatım olursa yapabilirim sanırım.
ayrıca orada verilen linklerden mediafire linki ölmüş.acil yardım istiyorum...
 

dracula501

Üye
soruma cvp verin plz
 

mp3_frat

Üye
gençler final sürüm ne zaman çıkacak bileniniz varmı
 

hanedeyim

Üye
ben konudaki radyoyu sorunsuz olarak kullanıyorum
telefonun modeli markası nedir
benim telefonum samsung wonder ve wonderlerda çalıştığını görmedim bu programın farklı bir ayarı varsa söyleyin bizde yapalım
radyo sorunu çözülemiyor çünkü.
 
-Emre

-Emre

Üye
bence tunein varken normal radyoya hiç gerek yok ama tabi internet olması lazım tunein için :)
 
spazmol

spazmol

Üye
telefonun modeli markası nedir
benim telefonum samsung wonder ve wonderlerda çalıştığını görmedim bu programın farklı bir ayarı varsa söyleyin bizde yapalım
radyo sorunu çözülemiyor çünkü.

Ayarlar aynı farklı birsey yapmadım telefon da Wonder
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Arkadaşlar bana sorunsuz orjinal rom ve ancora.ops dosyası lazım. Yardım edebilir misiniz?

- - - Eklendi - - -

Telefonu download moda alınca
Volume up: Continue
Volume Down: Cancel
diye iki seçenek çıkıyor. Ama ben volume up'a basmama rağmen o ekranda kalıyor, devam etmiyor.
 

calbudak

Üye
Arkadaşlar bana sorunsuz orjinal rom ve ancora.ops dosyası lazım. Yardım edebilir misiniz?

- - - Eklendi - - -

Telefonu download moda alınca
Volume up: Continue
Volume Down: Cancel
diye iki seçenek çıkıyor. Ama ben volume up'a basmama rağmen o ekranda kalıyor, devam etmiyor.

aynı problem bende de var.
bir türlü orjinal roma dönemiyorum.
telefon elimden düştü ve orta home tuşu çalışmıyor.
servise göndermek için de orjinal rom atmalıyım.
acil yardım...
 

aLon3AnqeL

Üye
Abi sen neymissin ya Allah Razı oLsun. SD dosyalarını atmayı unuttum emen sıfırladım Telefonu. Allah'tan recovery modda usb pc bağlama diye bişey warmısta buldum SD leri attım ;) jet gibi çalısıyor ne kadar teşekkür etsem azdır ;)
 

hanedeyim

Üye
arkadaşlar fm radyo ile ilgili sorun yaşadığımı yazmıştım çözümünü kendim buldum
sizinlede paylaşmak istedim ki benim gibi uğraşmayın diye.

İNDİRDİĞİNİZ SPİRİT RADYO PROGRAMI ÜCRETLİ BİR PROGRAM OLUP KIRILDIĞI İÇİN TELEFONA YÜKLEDİĞİNİZDE TELEFONUNUZUN ROOTLU OLMASI GEREKİYOR
YADA SUPERUSER PROGRAMI ZATEN CYANOGENMOD İLE BİRLİKTE YÜKLÜ OLARAK GELİYOR
SUPERUSER İ AÇIYORSUNUZ AYARLARDANDA ROOT YETKİSİNİ UYGULAMALARA İZİN VER OLARAK AYARLAYIP DAHA SONRASINDA RADYOYU KURUYORSUNUZ.
BÖYLELİKLE ÇALIŞIYOR.

ben şuan kullanıyorum hiç bir sorun yok.
bilgi paylaştıkca çoğalır.
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
aynı problem bende de var.
bir türlü orjinal roma dönemiyorum.
telefon elimden düştü ve orta home tuşu çalışmıyor.
servise göndermek için de orjinal rom atmalıyım.
acil yardım...
Aslında donanımsal sorunlarda telefon rootlu olsa bile garanti kapsamına giriyor diye bir duyum almıştım.
 
beyazsayfa

beyazsayfa

Üye
Sadık ustam cm9 da 18-03-2013 RC7 çıkmış foruma alıver ellerin dert görmeye :)
 
kaanslmz

kaanslmz

Üye
10.1den buna geçtim onun biraz gelişmesi lazım, şimdi yükledim biraz inceliyim bakalım :)
 

enenengin

Üye
peki kies ile bağlantı kuruyor mu orjinal rom gibi?
bende [h=2]Android 4.0.4 CyanogenMod 9 Rom (RC6 - 20.02.2013) var[/h]kies ile bağlanmıyor ne yaptı ne denedi isem gösteremedim hani.

herşey TR ama kullanılabilirt değil luncher ex kullanan biri olacak hani.


ENENENgin
 


Üst Alt