Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



acar123456789

Üye
cok saol kardeş herşeyi bir bir yaptım ama bi türlü yeşil tam olarak yanmıyor. tam bir saat bekledim ama hiç dolmadı. kabloyu çıkarsam telefında sorun olusabilecegini ve recovery moduna baglanmayacagını da biliyorum. acaba rom uyumlu değil mi bide benim usb kablom orjjinal değil nokianın kablosu. lütfen yardım edin

- - - Eklendi - - -

aslında videoda arkadaş çok güzel anlatmış sağolsun. daha anlaşılır olsun diye bir de şöyle söyleyelim:
1.verilen iki dosyayı indir ve zip'ten çıkar elinde şu iki dosya olacak:
1..I8150_Ancora.ops
2..I8150XXLB4_I8150OJVLB1_I8150XXLB4_HOME.tar.md5
2."odin" programını aç (sende yoksa bunu da bi yerden ayrıca indir) "One Package" tikini kaldır.
3. "OPS" butonuna tıkla birinci dosyayı, "PDA" butonuna tıkla ikinci dosyayı yükle, gelen uyarılara aldırma, "evet" de.
4. Telefonunu download modda aç yani "ses kısma + güç + home" butonlarına basılı tut, devam etmek ister misiniz
içerikli ekranı görünce "ses açma" tuşu ile devam de.
5. Telefonu USB kablonla bilgisayara bağla.
6. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinin (COM Port Mapping) altında sarı ışık yanarsa cihazı tanıdı demektir.Sarı içinde
"1com" falan yazar.
7. Odin'de "Start" butonuna tıkla ve yine gelen uyarılara aldırma, evet de.
8. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinde Mavi "Pass" yazısı çıkınca işimiz bitti demektir.USB kablosunu çekebilirsin.

Not: Yukarıda anlattıklarımı denemiş değilim, açılan konuyu okuyup kendimce çıkardığım sonuçtur.Atladığım bir yer varsa
ilgilenen bir arkadaş lütfen düzeltsin.

Kolay gelsin...
ok saol kardeş herşeyi bir bir yaptım ama bi türlü yeşil tam olarak yanmıyor. tam bir saat bekledim ama hiç dolmadı. kabloyu çıkarsam telefında sorun olusabilecegini ve recovery moduna baglanmayacagını da biliyorum. acaba rom uyumlu değil mi bide benim usb kablom orjjinal değil nokianın kablosu. lütfen yardım edin​



- - - Eklendi - - -

aslında videoda arkadaş çok güzel anlatmış sağolsun. daha anlaşılır olsun diye bir de şöyle söyleyelim:
1.verilen iki dosyayı indir ve zip'ten çıkar elinde şu iki dosya olacak:
1..I8150_Ancora.ops
2..I8150XXLB4_I8150OJVLB1_I8150XXLB4_HOME.tar.md5
2."odin" programını aç (sende yoksa bunu da bi yerden ayrıca indir) "One Package" tikini kaldır.
3. "OPS" butonuna tıkla birinci dosyayı, "PDA" butonuna tıkla ikinci dosyayı yükle, gelen uyarılara aldırma, "evet" de.
4. Telefonunu download modda aç yani "ses kısma + güç + home" butonlarına basılı tut, devam etmek ister misiniz
içerikli ekranı görünce "ses açma" tuşu ile devam de.
5. Telefonu USB kablonla bilgisayara bağla.
6. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinin (COM Port Mapping) altında sarı ışık yanarsa cihazı tanıdı demektir.Sarı içinde
"1com" falan yazar.
7. Odin'de "Start" butonuna tıkla ve yine gelen uyarılara aldırma, evet de.
8. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinde Mavi "Pass" yazısı çıkınca işimiz bitti demektir.USB kablosunu çekebilirsin.

Not: Yukarıda anlattıklarımı denemiş değilim, açılan konuyu okuyup kendimce çıkardığım sonuçtur.Atladığım bir yer varsa
ilgilenen bir arkadaş lütfen düzeltsin.

Kolay gelsin...
ok saol kardeş herşeyi bir bir yaptım ama bi türlü yeşil tam olarak yanmıyor. tam bir saat bekledim ama hiç dolmadı. kabloyu çıkarsam telefında sorun olusabilecegini ve recovery moduna baglanmayacagını da biliyorum. acaba rom uyumlu değil mi bide benim usb kablom orjjinal değil nokianın kablosu. lütfen yardım edin​



- - - Eklendi - - -

aslında videoda arkadaş çok güzel anlatmış sağolsun. daha anlaşılır olsun diye bir de şöyle söyleyelim:
1.verilen iki dosyayı indir ve zip'ten çıkar elinde şu iki dosya olacak:
1..I8150_Ancora.ops
2..I8150XXLB4_I8150OJVLB1_I8150XXLB4_HOME.tar.md5
2."odin" programını aç (sende yoksa bunu da bi yerden ayrıca indir) "One Package" tikini kaldır.
3. "OPS" butonuna tıkla birinci dosyayı, "PDA" butonuna tıkla ikinci dosyayı yükle, gelen uyarılara aldırma, "evet" de.
4. Telefonunu download modda aç yani "ses kısma + güç + home" butonlarına basılı tut, devam etmek ister misiniz
içerikli ekranı görünce "ses açma" tuşu ile devam de.
5. Telefonu USB kablonla bilgisayara bağla.
6. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinin (COM Port Mapping) altında sarı ışık yanarsa cihazı tanıdı demektir.Sarı içinde
"1com" falan yazar.
7. Odin'de "Start" butonuna tıkla ve yine gelen uyarılara aldırma, evet de.
8. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinde Mavi "Pass" yazısı çıkınca işimiz bitti demektir.USB kablosunu çekebilirsin.

Not: Yukarıda anlattıklarımı denemiş değilim, açılan konuyu okuyup kendimce çıkardığım sonuçtur.Atladığım bir yer varsa
ilgilenen bir arkadaş lütfen düzeltsin.

Kolay gelsin...
ok saol kardeş herşeyi bir bir yaptım ama bi türlü yeşil tam olarak yanmıyor. tam bir saat bekledim ama hiç dolmadı. kabloyu çıkarsam telefında sorun olusabilecegini ve recovery moduna baglanmayacagını da biliyorum. acaba rom uyumlu değil mi bide benim usb kablom orjjinal değil nokianın kablosu. lütfen yardım edin​



- - - Eklendi - - -

aslında videoda arkadaş çok güzel anlatmış sağolsun. daha anlaşılır olsun diye bir de şöyle söyleyelim:
1.verilen iki dosyayı indir ve zip'ten çıkar elinde şu iki dosya olacak:
1..I8150_Ancora.ops
2..I8150XXLB4_I8150OJVLB1_I8150XXLB4_HOME.tar.md5
2."odin" programını aç (sende yoksa bunu da bi yerden ayrıca indir) "One Package" tikini kaldır.
3. "OPS" butonuna tıkla birinci dosyayı, "PDA" butonuna tıkla ikinci dosyayı yükle, gelen uyarılara aldırma, "evet" de.
4. Telefonunu download modda aç yani "ses kısma + güç + home" butonlarına basılı tut, devam etmek ister misiniz
içerikli ekranı görünce "ses açma" tuşu ile devam de.
5. Telefonu USB kablonla bilgisayara bağla.
6. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinin (COM Port Mapping) altında sarı ışık yanarsa cihazı tanıdı demektir.Sarı içinde
"1com" falan yazar.
7. Odin'de "Start" butonuna tıkla ve yine gelen uyarılara aldırma, evet de.
8. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinde Mavi "Pass" yazısı çıkınca işimiz bitti demektir.USB kablosunu çekebilirsin.

Not: Yukarıda anlattıklarımı denemiş değilim, açılan konuyu okuyup kendimce çıkardığım sonuçtur.Atladığım bir yer varsa
ilgilenen bir arkadaş lütfen düzeltsin.

Kolay gelsin...
ok saol kardeş herşeyi bir bir yaptım ama bi türlü yeşil tam olarak yanmıyor. tam bir saat bekledim ama hiç dolmadı. kabloyu çıkarsam telefında sorun olusabilecegini ve recovery moduna baglanmayacagını da biliyorum. acaba rom uyumlu değil mi bide benim usb kablom orjjinal değil nokianın kablosu. lütfen yardım edin​



- - - Eklendi - - -

aslında videoda arkadaş çok güzel anlatmış sağolsun. daha anlaşılır olsun diye bir de şöyle söyleyelim:
1.verilen iki dosyayı indir ve zip'ten çıkar elinde şu iki dosya olacak:
1..I8150_Ancora.ops
2..I8150XXLB4_I8150OJVLB1_I8150XXLB4_HOME.tar.md5
2."odin" programını aç (sende yoksa bunu da bi yerden ayrıca indir) "One Package" tikini kaldır.
3. "OPS" butonuna tıkla birinci dosyayı, "PDA" butonuna tıkla ikinci dosyayı yükle, gelen uyarılara aldırma, "evet" de.
4. Telefonunu download modda aç yani "ses kısma + güç + home" butonlarına basılı tut, devam etmek ister misiniz
içerikli ekranı görünce "ses açma" tuşu ile devam de.
5. Telefonu USB kablonla bilgisayara bağla.
6. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinin (COM Port Mapping) altında sarı ışık yanarsa cihazı tanıdı demektir.Sarı içinde
"1com" falan yazar.
7. Odin'de "Start" butonuna tıkla ve yine gelen uyarılara aldırma, evet de.
8. Odin'de yukarıdaki büyük kutuların ilkinde Mavi "Pass" yazısı çıkınca işimiz bitti demektir.USB kablosunu çekebilirsin.

Not: Yukarıda anlattıklarımı denemiş değilim, açılan konuyu okuyup kendimce çıkardığım sonuçtur.Atladığım bir yer varsa
ilgilenen bir arkadaş lütfen düzeltsin.

Kolay gelsin...
ok saol kardeş herşeyi bir bir yaptım ama bi türlü yeşil tam olarak yanmıyor. tam bir saat bekledim ama hiç dolmadı. kabloyu çıkarsam telefında sorun olusabilecegini ve recovery moduna baglanmayacagını da biliyorum. acaba rom uyumlu değil mi bide benim usb kablom orjjinal değil nokianın kablosu. lütfen yardım edin​

 

lavasoft95

Üye
Arkadaşlar bende cm9 rc6+castagnal kernel var yoon kernel ile de denedim fakat apolloda muzik acikken tuslari kilitleyince kasma ve donmalar oluyor eger tuslari acmazsam takiliyor ve bataryayi cikarmam gerekiyor sprit radyoda problem yok diger muzik calarlarda da ayni sey oluyor yardim lutfen
 
alprnx

alprnx

Üye
rom yüklenıp telefon açıldıysa olay tamamdır ama tel açılamdıysa eskıdende oludugu gıbı ancora.ops dosyası bozuktur
 

slvestre-99

Üye
acil yardim edin kimse yardim etmedi
wonder butun romlarda ayni bu sorun
flas ile fotograf cekerken flas patlar patlamaz telefon kapaniyor flassiz cekimde sorun yok
2.si ekranda dalgalanma cok oluyor sarjin sonlarina dogru telefon kendi kapaniyor oyunlarda cok oluyor
yardim.ederseniz sevinirim
ben bataryadan olabilir die dusundum ama siz nedersinjz bilmem
Not bataryada cok hafif bir şişlik var ve onceleri batarya cok isinmalar gecirdi ve hep direk tel acikken pili cok cikarip taktim

- - - Eklendi - - -

ama bu sorunlar sarjda hic olmadi
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

acar123456789

Üye
ancora dosyasını değiştirdim yükleme başarılı oldu ama bu defa telefonun açılışında kalıyor yani samsung yazısında kalıp tekrarlıyor. rom bozuk yada yanlış rom olabilir mi

- - - Eklendi - - -

yada telefonunda orjinal romu olan ve herhangi bir rom yüklememiş fabrika romu olan backup alıp o dosyayı paylaşabilir mi? orjinal romu yükleyip kurtulmak istiyorum lütfen yardımcı olunuz
 
salda15

salda15

Üye
acil yardim edin kimse yardim etmedi
wonder butun romlarda ayni bu sorun
flas ile fotograf cekerken flas patlar patlamaz telefon kapaniyor flassiz cekimde sorun yok
2.si ekranda dalgalanma cok oluyor sarjin sonlarina dogru telefon kendi kapaniyor oyunlarda cok oluyor
yardim.ederseniz sevinirim
ben bataryadan olabilir die dusundum ama siz nedersinjz bilmem
Not bataryada cok hafif bir şişlik var ve onceleri batarya cok isinmalar gecirdi ve hep direk tel acikken pili cok cikarip taktim

- - - Eklendi - - -

ama bu sorunlar sarjda hic olmadi

aynı sorun ben de oldu batarya şişmesinden dolayı oluyor bu yüzde yüz tecrübe ile sabittir. değişim talep et
 
alprnx

alprnx

Üye
ancora dosyasını değiştirdim yükleme başarılı oldu ama bu defa telefonun açılışında kalıyor yani samsung yazısında kalıp tekrarlıyor. rom bozuk yada yanlış rom olabilir mi

- - - Eklendi - - -

yada telefonunda orjinal romu olan ve herhangi bir rom yüklememiş fabrika romu olan backup alıp o dosyayı paylaşabilir mi? orjinal romu yükleyip kurtulmak istiyorum lütfen yardımcı olunuz

dedigim gibi ancora.ops dosyasındandır.ve sorunu çözmuşsün.samsung yazısında takılıorsa cmw menuye gir.wipe data factory reset/wipe cache partiton/wipe dalvik cache yap
 
salda15

salda15

Üye
klavyesi nasıl bu romun?
 

aparadoks

Üye
arkadaslar bu rom da uygulamalarin yerini degistirebiliyomuyuz? yani uygulamalar alfabetik siraya gore diziliyo biz istedigimiz yere koyamiyomuyuz uygulamayi?
 

utkuarge

Üye
arkadaşım sağol emeğine sağlık program için ama benim cep telefonu cm9 yükledikten sonra sim kart hafızasını göstermiyor acaba ne yapmalıım
 
alprnx

alprnx

Üye
arkadaşım sağol emeğine sağlık program için ama benim cep telefonu cm9 yükledikten sonra sim kart hafızasını göstermiyor acaba ne yapmalıım

kişilere gel menu tuşuna bas gerı tuşu deıl otekı tuş içe dışa aktar de sımden içe aktar yap görükür.
 
blackcat67

blackcat67

Üye
cm9 da mesaj gelince sizde ekran ışığı yanıyormu ?
 
salda15

salda15

Üye
sarj konusunu aşabildiler mi beyler?
 

guliver

Üye
dedigim gibi ancora.ops dosyasındandır.ve sorunu çözmuşsün.samsung yazısında takılıorsa cmw menuye gir.wipe data factory reset/wipe cache partiton/wipe dalvik cache yap

hadi canım, yani burda verilen ancora dosyası bozuk mu? sağlam dosyayı nerden bulacaz o zaman? yahu bizde nasıl olsa geri dönüşü var deyip romu yüklemiştik. hadi hayırlısı :)
 
alprnx

alprnx

Üye
hadi canım, yani burda verilen ancora dosyası bozuk mu? sağlam dosyayı nerden bulacaz o zaman? yahu bizde nasıl olsa geri dönüşü var deyip romu yüklemiştik. hadi hayırlısı :)

burdakınden haberım yok ama bi 100 sayfa öncesıne gıdın hep bunu tartıştık orıgınala dönerken herkez aynı hatayı aldık özellikle denedık herkezde aynı hatamı dıye ve sorununda ancora.ops dosyasından oldugu anlaşıldı.bulmak cok kolay aslında
 

hanedeyim

Üye
öncelikle emeği geçen herkese teşekkürler.
kurdum çalıştırdım
yokluğunu çektiğim en önemli iki şey radyo ve not uygulaması
not defteri için color note indirdim işimi gayet iyi gördü
fakat radyoya çözüm bulamadım
ana konudaki radiyoyu indirdim verilen ayarları yaptım fakat hata veriyor
radyo hatasının sebebini yata farklı bir çözüm verebilecek var mı?
 
mkcandan

mkcandan

Üye
Arkadaşlar ben Samsung Galaxy Wonder telefonuma yeni rom yüklerken galiba hata yaptım ve telefonum birck oldu nasıl düzeltebilirim yardımcı olur musunuz? şu anda telefonum açılmıyor. Kendi kendine yeniden başlatıp kapanıyor. telefonu açamadığım için telefon hafızasını da göremiyorum lütfen yardım acill.
Şimdiden ilginiz için teşekkürler.
 


Üst Alt