Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Qubar12

Üye
Buna chainfire.3D uyuyormu 4.2.2 de telefon acilmamisti yaptigimda ?

- - - Eklendi - - -

Buna chainfire.3D uyuyormu 4.2.2 de telefon acilmamisti yaptigimda ?

Cevap vericek yokmu acil??
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07


Dejavuex

Dejavuex

Üye
performans bakımından rc6 den farkı var mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

slvestre-99

Üye
ya arkadaslar bide size soriyim rc6 da kamerayi acarken biraz bekliyo sonra telefon kendi kendine kapaniyo sizce sorun nerde ben cozemedim
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

loley00

Üye
otg yi deniyen çalıştırabilen varmı bende ne flash diski okudu nede gamepadi :(
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
Ali58_58

Ali58_58

Üye
otg güzel bişe uğraşmış emek etmiş ama daha önemli sorunlar varken niçin bu tarz işlerle uğraşıyor bu adam anlamıyorum :D tek umudum cyanogenmod ekibinden gelicek bi haber inşallah cm10.1 çıkartırlar
aynen hocam ofiical romlara bayılıyorum onu bir kurucan zaten officallerin benim bildiğim eğer galaxy steki gbi felansa 2-3 belkide sadece 1 sürümde final olarak bitiryor sonra bekle android 5i :D oda offical olursa değme keyfimize :D
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
Dejavuex

Dejavuex

Üye
beyler kuranlara soruyorum performans bakımından rc6 ila rc7 arasında fark var mı yok mu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07

emrey13

Üye
Arkadaşalar ben Orjinal roma geri donmek istiyorum birinci sayfada kı herseyi yaptım ama olmadı orjinal roma cevirebilen bi arkadasdan yardım ısıtyorum LUTFEN !!! yardım edin
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
blackcat67

blackcat67

Üye
cm9 rc7 muthis la
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx ve caneira07
alprnx

alprnx

Üye
cm9 rc7 muthis la

aynen reiz bide üstüne kernel kurunca wireless'e baglanma sorunu olmasa inşallah düzeltirler.acro wifi sürücülerini yenıleyınce kernelle uyuşmuyor.rc7 veya cm10 alpha7 nın ustune herhangı bı kernel kurunca tel wifi ye baglanmıor.
 
  • Beğen
Tepkiler: caneira07
spazmol

spazmol

Üye
rc7 baya ağır geldi bana direk kaldırdım
 

mnyak94

Üye
rc7 şarjının az gittiğini düşünen var mı ? bana öyle geldi de su gibi gidiyor
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
rc7 nin üstüne hangi kernel en uygunu ?
 

jereax

Üye
arkadaslar rc6 kurulu bide chronos kernel.
Hat gidiyor yeniden baslatinca geliyor. sebekeden değil telefondan heralde sebeke belirli bir sure sonra gidiyor yeniden baslatinca geliyor napmam gerek
 

Berk E.

Üye
Şimdi ICS kurucam hangi rc sorunsuz, üstüne hangi kernel tavsiye edersiniz ?
 


Üst Alt