Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



blackcat67

blackcat67

Üye
Benimde karanlıktan korkma yazılımsal hocam :D

forumda bekleyen çok camcory eli öpülecek adam vallaha kamera sorunsuz çalışıyor hdr var ön arka no problem tek sorunu 720p video kaydı bunuda aramızda pek kullanan yoktur heralde :)
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
aynen hocam hdr de varsa oh oh dadından yinmez :D hocam camcory cıkarsın ya sabırsızlandım ya simdi seri seri forumu yeniliom valla :D
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
blackcat67

blackcat67

Üye
aynen hocam hdr de varsa oh oh dadından yinmez :D hocam camcory cıkarsın ya sabırsızlandım ya simdi seri seri forumu yeniliom valla :D

bugün yayınlamaz heralde ben sordum ona yayınlayayımı diye işte cevap bekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

karizma4yazar

Üye
allah aşkına paylaşın heyecandan ölcem :D
 
blackcat67

blackcat67

Üye
sakin beyler beklemede kalın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

slvestre-99

Üye
ya keske birisi galaxy s3 un 4.2.1 ini tekrar port etse harika bi yazilim ben keskr bidaha portlayabilsem ama pc sorunly
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

karizma4yazar

Üye
şu ace 2 test rom için ne düşünüyorsunuz ne zaman tamamlanır ?
 

slvestre-99

Üye


dogukan hocam var bi tanr
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Arkadaşlar, beni birisi arayınca zil sesi çalmıyor. Tüm sesler açık ama titreşmiyor bile. Yardım eder misiniz?
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
Arkadaşlar, beni birisi arayınca zil sesi çalmıyor. Tüm sesler açık ama titreşmiyor bile. Yardım eder misiniz?

reyiz titreşim ve zilsesi işaretli olsun telefonu sessize falan alırken ses acma kapama tuşundan yapın bildirim cubugundan yapınca titreşim ve zil sesinin işareti kalkıor

tam titreşim icin ses kısmada titreşim geldikten sonra bi kez daha ses kısmaya basarsan tam sessiz oluor
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Sesin açık olduğundan eminim dostum. Daha önce çalıyordu ama son zamanlarda bir şeyler oldu.
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
reyiz profillerle oynadınmı profil deiştirmissindir belki
 

iboylmz10

Üye
mrb arkadaşlar... bende rc6 yı yukledım wifi çalıştı sonra bağlanmadı... "Kimlik doğrulama sorunu" cıkıyor. :/
 

iboylmz10

Üye
mrb arkadaşlar... bende rc6 yı yukledım wifi çalıştı sonra bağlanmadı... "Kimlik doğrulama sorunu" cıkıyor. ne yapmam gerek.
 
blackcat67

blackcat67

Üye
pac-man v20.0.1 4.2.2 versiyonu portlamaya çalışıyorum

camcory yayınlamayacağını söyledi.
 


Üst Alt