ert.basar
Üye
rom dosyalarını tekrar ındirip hafıza kartına atın.tüm wipe işlemlerini yaptıktan sonra romu hafıza kartından kurun bide oyle deneyın
sağolun oldu
rom dosyalarını tekrar ındirip hafıza kartına atın.tüm wipe işlemlerini yaptıktan sonra romu hafıza kartından kurun bide oyle deneyın
sağolun oldu
rom dosyalarını tekrar ındirip hafıza kartına atın.tüm wipe işlemlerini yaptıktan sonra romu hafıza kartından kurun bide oyle deneyın
sağolun oldu
rica ederim..

Nerede demiş onu xda'da yok öyle bir şey?

xda da
- - - Eklendi - - -
xda da![]()
size bir süprizim varkamera çalışıyor wifi çalışıyor teşekkürler camcory
haha test için sadece bana verdiii![]()
bekleyin laa
- - - Eklendi - - -
bu sorunları bende çözebilirim bluetooth hariç camcory sorcam izin verirse kendim bir sürüm çıkartıcam
sevindirici haberben paylaşamam camcory bekleyin o bana paylaş derse anında paylaşırım![]()

hocam eksiklerden bi haber veriver![]()

bluetooth okadar onemli deilde mass storage ile torch önemli helede benim gibi karanlıktan korkan varsa:ASD:AS
![]()
neyden korkuyon olm
küçükken bende korkardım yalan yok 
