Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
beyler ben meraklıyımdır boyle seylere portlama nasıl yapılır varmıdır bi anlatım konusunu falan bilgilensem bir bilgi güncelleme yapsam :D
 


DgnGkmn

Üye
Iphone 5 de kusursuz değil yani. Arkadaşımın Iphone 5'inde Gta VC oynuyorduk. Birden telefon dondu. Bataryayı falan da çıkartamıyorsun. Çocuk 2 saat telefonu soğutacam diye uğraştı. Daha önce hiç olmamış. Ama ben telefonu elime alınca oldu. Cnbt miyim neyim arkadaş?

İphone 5 falan bilmiyorum. ama benim N8 cihazımın da bataryası çıkmıyor. ben de aynı şekilde arkadaşımla iddaya falan girdik neyse ben ağır 3d uygulamaları açtım. asfalt 6 , pes 11 , arkada müzik fln vs vs 40 tane telefonda bulunan tüm uygulamalar açıktı. sonra asfalt oyununda yarış değişince (map) dondu N8 =)

normalde n8in power tusuna 2 sn basınca kapanıyor 2 kez titriyor.
ama kilitlenince baska bir devre var . her ihtimale karsı koymus nokia (bunu becermis)
5 sn basınca koşulsuz şartsız telefonu kapatıyor 3 kez titriyor.

n8 bu donmadan sonra kapanma konusunda i5den önde =) (apple donacagını hiç düşünmemiş , nokia donacağını biliyor telefonunun =))
 
alprnx

alprnx

Üye
pac-man v20.0.1 4.2.2 versiyonu portlamaya çalışıyorum

camcory yayınlamayacağını söyledi.

hacı noldu bizim bu 4.2.2 ne alemde yayınlancak mı ? yayınlanmıyacaksa ikna etmeye çalış :)
bu arada port işi noldu ne durumda ?
 
blackcat67

blackcat67

Üye
4.2 yayınlamicayağını söyledi camcory test için yapmış benim konuşmama dayanamadı yaptı verdi heralde :) diyoki kendisi yakında arco daha iyisini çıkartacak

- - - Eklendi - - -

beyler kendim yayınliycam :D usb teeth sorununu çözdüm 720p video kaydıda yapıyor wifi ve bluetooth için uğraşıyorm çok az bişe kaldıı :D

- - - Eklendi - - -

beyler yayınliyacağım sürümde wifi çalışmayabilir en kısa zamanda güncelleme ile çözecem o sorunu konu açılsın 2 gün içinde linkleride ekleyeceğim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
spazmol

spazmol

Üye
bence sen tüm sorunları düzelt ondan Sonra paylaş daha sağlıklı olur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

mnyak94

Üye
Governor ve schedular ayarlarinda performans ve batarya icin en iyi kombinasyon nasil yapilir ?
 

slvestre-99

Üye
Hadi bakalim bunu cevaplayacak bir delikanli cikacak mi ??

governor batarya icin ondemand olsun hiz icin antutu cpu master indir oradan sio yap hem hizli hem batarya tassarafuf eder

- - - Eklendi - - -

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2182001

ace 2 romu burada portlaniyor %82 bitmis

- - - Eklendi - - -

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2182001

ace 2 romu burada portlaniyor %82 bitmis

- - - Eklendi - - -

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2182001

ace 2 romu burada portlaniyor %82 bitmis
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
alprnx

alprnx

Üye
Hadi bakalim bunu cevaplayacak bir delikanli cikacak mi ??

batarya tasarrufu için governor ondemad biraz performans istorsan lulzactive veya interactive olabilir.eger rc6 kullanıorsan ayarlar>performans bölümünden ı/o scheduler'i cfq veya bfq yap en iyisi içinde antutu cpu masterdan sio yapmaktır.ben boyle kullanıorum.
antutu puanım 6693 , quadrant stand 3325 , nenamark 2de ise 34.4 fps bu şekilde.hafıza kartım class 6 - class 10 olsa antutuda 7.000 dayancam
 

jereax

Üye
arkadaslar ben orjinal rom kullanıyorum. titanium backup ile istemedigim programları kaldırıp kullaniyorum telefonumu. yani 2.3.6 orjinal romdayim. Şu rami arttıran kernellerden birini telefonuma yukleyebilirmiyim calisabilirmi yoksa sorun cikarmi ¿
 
alprnx

alprnx

Üye
arkadaslar ben orjinal rom kullanıyorum. titanium backup ile istemedigim programları kaldırıp kullaniyorum telefonumu. yani 2.3.6 orjinal romdayim. Şu rami arttıran kernellerden birini telefonuma yukleyebilirmiyim calisabilirmi yoksa sorun cikarmi ¿
hayır o kerneller custom romlar yanı cm9-cm10 içn geçerli stock rom ıcın baska kerneller olması lazım onlara bakın.orıgınalın ustune o dedıgınız kernelleri sakın kurmayın

- - - Eklendi - - -

cm9 rc6 nın üstüne camcory'in yaptıgı bu kerneli kursak nolur acaba :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2009692

rc2 yazmış ama denemek lazım
 
Rocker84

Rocker84

Üye
"maalesef kamera durdu" hatası almaya başladım.YOON KERNEL 1.7 den sonra yeniden rom mu atmalıyım şimdi :D kamera hiçbi şekilde açılmıyor


***

rom u restore ettim düzelltim,kernelden mi dedim değimiş,neden bozuldu anlamadım :D


***

kendi sorunumu kendim çözmüş gibi olucam ama sorunu buldum..Black markt ten indirdiğim "AfterFocus Pro" ismli program CM9 Rc6 NIN kamerasını bozmakta,restore rom yada baştan yapmadığınız zaman düzelmiyor.ilginç bi şekilde..uğraşırken şeytan dürttü cm10 a geçtim birazda bunda takılalım bakalım,yeni romu 4 gözle bekliyoruz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx

deadhero

Üye
Aslında okadar istek var fakat 4.2.2 çıksa da kullanmak pek stabil olmaz. Şuan cm10 bile stabil değilken 10.1 ?
 
  • Beğen
Tepkiler: AlperTunga87
blackcat67

blackcat67

Üye
Aslında okadar istek var fakat 4.2.2 çıksa da kullanmak pek stabil olmaz. Şuan cm10 bile stabil değilken 10.1 ?

cm10.1 gayet stabil :) kendim kullanıyorum sadece wifi ve bluetooth sorun.
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
Aslında okadar istek var fakat 4.2.2 çıksa da kullanmak pek stabil olmaz. Şuan cm10 bile stabil değilken 10.1 ?

ön yargılı davranmamak gerek dogukangncti reyiz hataları düzeltip paylaştıktan sonra deneyip yorumlarımızı yaparız :)
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Wifi Kamera Çalışan 4.2.1 Rom Geliyor ulennn :D ben bir harikayım la bekleyin :D süper olacak

Kamera 720p Video Kaydında kasma bile yapmıyor performans süper şuan tek sorunumuz kernel 2.6 bunu ileriki zamanlarda güncelleyeceğim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: alprnx
alprnx

alprnx

Üye
Wifi Kamera Çalışan 4.2.1 Rom Geliyor ulennn :D ben bir harikayım la bekleyin :D süper olacak

Kamera 720p Video Kaydında kasma bile yapmıyor performans süper şuan tek sorunumuz kernel 2.6 bunu ileriki zamanlarda güncelleyeceğim :)
reyiz sonuna kadar arkadandayız ha haberin ola.... :) telefonuma ılk cm9 attıgımda backup almışım dedım nostalji olsun bi döneyım cm9 rc3 var üstüne eskı olan kernellerden CastagnalT kernel cfs_7.5 kurdum performansdan çok memmunun :D

reyiz bide oyun performansını yuksek tutmaya çalış cm10.1 de
 
blackcat67

blackcat67

Üye
qualcomma güncelleme yap dedik ekrankartı sürücüsü için hep batırdı adamlar ya :D 3.4x kernelde çalışıyor çıkarttıkları güncelleme
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye


Üst Alt