Iphone 5 de kusursuz değil yani. Arkadaşımın Iphone 5'inde Gta VC oynuyorduk. Birden telefon dondu. Bataryayı falan da çıkartamıyorsun. Çocuk 2 saat telefonu soğutacam diye uğraştı. Daha önce hiç olmamış. Ama ben telefonu elime alınca oldu. Cnbt miyim neyim arkadaş?
pac-man v20.0.1 4.2.2 versiyonu portlamaya çalışıyorum
camcory yayınlamayacağını söyledi.
diyoki kendisi yakında arco daha iyisini çıkartacak
usb teeth sorununu çözdüm 720p video kaydıda yapıyor wifi ve bluetooth için uğraşıyorm çok az bişe kaldıı 

Governor ve schedular ayarlarinda performans ve batarya icin en iyi kombinasyon nasil yapilir ?
Hadi bakalim bunu cevaplayacak bir delikanli cikacak mi ??
Hadi bakalim bunu cevaplayacak bir delikanli cikacak mi ??
hayır o kerneller custom romlar yanı cm9-cm10 içn geçerli stock rom ıcın baska kerneller olması lazım onlara bakın.orıgınalın ustune o dedıgınız kernelleri sakın kurmayınarkadaslar ben orjinal rom kullanıyorum. titanium backup ile istemedigim programları kaldırıp kullaniyorum telefonumu. yani 2.3.6 orjinal romdayim. Şu rami arttıran kernellerden birini telefonuma yukleyebilirmiyim calisabilirmi yoksa sorun cikarmi ¿
kamera hiçbi şekilde açılmıyor

Aslında okadar istek var fakat 4.2.2 çıksa da kullanmak pek stabil olmaz. Şuan cm10 bile stabil değilken 10.1 ?
kendim kullanıyorum sadece wifi ve bluetooth sorun.Aslında okadar istek var fakat 4.2.2 çıksa da kullanmak pek stabil olmaz. Şuan cm10 bile stabil değilken 10.1 ?

reyiz sonuna kadar arkadandayız ha haberin ola....Wifi Kamera Çalışan 4.2.1 Rom Geliyor ulennnben bir harikayım la bekleyin
süper olacak
Kamera 720p Video Kaydında kasma bile yapmıyor performans süper şuan tek sorunumuz kernel 2.6 bunu ileriki zamanlarda güncelleyeceğim![]()
telefonuma ılk cm9 attıgımda backup almışım dedım nostalji olsun bi döneyım cm9 rc3 var üstüne eskı olan kernellerden CastagnalT kernel cfs_7.5 kurdum performansdan çok memmunun 
qualcomma güncelleme yap dedik ekrankartı sürücüsü için hep batırdı adamlar ya3.4x kernelde çalışıyor çıkarttıkları güncelleme

oyun performansıda cihazın donanımı zaten belli pek fazla bişe yapamamHocam oyun performansı güzel olursa 10 numara olur![]()

