Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

slvestre-99

Üye
Arkadaslar batarya kalibrasyonu yaparken batterystats.bin dosyasini silersek bataryanib suresi uzarmi
 


yokartk

Üye
rc5 yukledim suan icin super gidiyyor sonradan stabilitesi bozulmaz insallah. bazi uygulamalari sildim bir kac tane ekledim 180 lerde ram genelde nadiren 220 i gordugumde oluyor :)
 

ali1792

Üye
rc6 yı deneyen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim sizce orjinal kernel yeterli midir yoksa yoon kernel yüklemeli miyim ve yüklemem gerekirse hangi versiyonunu yüklemeliyim şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar
 

arexxx

Üye
Rc5 teim şuan rc6ya yukselteyimmi?
Bide gapps dosyasını yuklemeye gerek yokmus nsl yukselteceğimi biri tam olarak anlatabilirmi?
 
knight97

knight97

Üye
yukseltin rc6 ya ve yoon kernel aphrodite falan yuklemeyin bence cunku arconun kendi kerneli 3.0.65 e guncellenmis ve surekli telefon donup yenidwn baslamiyor. perfoemansta iyi.
 

arexxx

Üye
yukseltin rc6 ya ve yoon kernel aphrodite falan yuklemeyin bence cunku arconun kendi kerneli 3.0.65 e guncellenmis ve surekli telefon donup yenidwn baslamiyor. perfoemansta iyi.
Rc6 ya yukselttim reset olayi dedigin gibi kalkmis cm yi daha yeni kullaniyorum keske daha once yukleseydim arco kardesimize bu calismalardan dolayi tsk sadik hocamizada ayrica tsklerimi sunarim
 
Rocker84

Rocker84

Üye
iyi akşamlar arkadaşlar
4-5 gün önce rc5 yüklemiştim ilk kez rom yükledim hatta.şansa yeni sürümü çıktı doğal olarak bikaç soru sormak istiyorum :)

1-yeni sürümü yüklemeden önce sd karta (dahili 1.7gb)format atma imkanım varmıdır.yer açılması açısından..stock romdan rc5 e geçtiğimde hala eski prgramların klasörleri ve artıkları duruyordu yani gereksiz yer kaplıyolardı bende hepsini silemedim yanlış birşey silmemek için
2-hazır cwm yüklü şuan sürüm yükselticem anladığım kadarıyla,wipe işlemlerini ilk sayfada yazanlar gibi mi yapacağım yoksa sıfırdan rom yükler gibi mi yapacağım-acemiyim henüz kusura bakmayın ince eleyip sık dokuyorum :D
3-cm10 u da merak etmekteyim.bu rom ile cm10 rc6 arasındaki bariz farklar nelerdir yada hangi kullanıma göre hangi rom u yüklemeliyim,çok oyun oynamıyorum
 

deadhero

Üye
yer için sd card için rom yüklerken mounts and stogare de format external_sdcard
dahili hafıza için mounts and stogare da format sdcard

RC6 yüklerken wipe işlemlerine gerek yok install zip from sdcard demen yeterli fakat format sdcard yaparsan sorun olur.

Cm10 henüz kullanılabilecek kadar stabil değil cm9 u öneririm.

- - - Eklendi - - -

Birde format sdcard veya external yapmadan önce mutlaka pc bağla ve içinden cwm nin yedeğini pc at benim başıma geldi türkiye stock romuna dönemiyorum :D
 

bursaprensi

Üye
rc6 yukledim simdi soylendigib gibi mukemmel bir rom. siddetle tavsiye ederim ancak merak ettiigim performans da i/o shcheduler diye bir bolum var orayı nasıl ayarlıcaz?
 

emrey13

Üye
Arkadaşlar telefonumu orjinalini yuklemek istiyorum bana anlatırmısınz

- - - Eklendi - - -

Download Start...
<0> Create File...
<1> StartThread Detected : 1
<2> StartThread Detected : 0
<3> StartThread Detected : 0
<4> StartThread Detected : 0
<5> StartThread Detected : 0
<6> StartThread Detected : 0
<7> StartThread Detected : 0
<8> StartThread Detected : 0
<1> setup connection...
<1> odin mode.. check plcatform verification.
<1> VerifyPlatform:V0, P0,R0
<1> START!!!
<1> set download environment.
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> amss.mbn download..

bu cıkıyo yanlıs bısımı yapıyorum

- - - Eklendi - - -

yardımcı olursanız cok sevınırım
 

bartowski24

Üye
Arkadaşlar telefonumu orjinalini yuklemek istiyorum bana anlatırmısınz

- - - Eklendi - - -

Download Start...
<0> Create File...
<1> StartThread Detected : 1
<2> StartThread Detected : 0
<3> StartThread Detected : 0
<4> StartThread Detected : 0
<5> StartThread Detected : 0
<6> StartThread Detected : 0
<7> StartThread Detected : 0
<8> StartThread Detected : 0
<1> setup connection...
<1> odin mode.. check plcatform verification.
<1> VerifyPlatform:V0, P0,R0
<1> START!!!
<1> set download environment.
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> big partition size!!
<1> amss.mbn download..

bu cıkıyo yanlıs bısımı yapıyorum

- - - Eklendi - - -

yardımcı olursanız cok sevınırım

ancora.ops dosyasi sorunlu baska bir ancora.ops dosyasi bul
 
Rocker84

Rocker84

Üye
deadhero sağol yüklüyorum şimdi :D


güncelleme beklediğimden daha kolay bi işlemmiş hiçbirşey kurmadım hepsi yerli yerinde güzel,
ama dediğin backup işlemini stocktan cm9 a geçerken yapmamıştım.bende sorun olur mu ilerde?
 

deadhero

Üye
hayır sadece türk stockunu bulamayabilirsiniz ancak birşey farketmez dil, garanti sadece kolaylık sağlardı.

- - - Eklendi - - -

gerçi cwm stock rom yedeği bazı sitelerde var ordan indirebilirsiniz.
 
alprnx

alprnx

Üye
beyler bence rc5 daha stabil ve kararlı rc6 ya göre.bu benım tek görüşüm değil bana rc6 varken rc5'i önerende slvestre-99 kardeşimdir.rc5 + 3x yoon kernel baphormet kurdum + lazerdroid + bravie engine_2 + xloud felan var.bide s3 launcher yükledim telefon canavar gibi şu ancak fifa 12 sorunsuz oynuorum böyle arada agır çekımde oynarmış gibi oluyor yanı az bişey kasıyor buna nasıl çözüm bulcaz.gta vice city, modern combat 3 catır catır oynarken fifada boyle bı problem var. çözmenın yolu yokmu ? fifa12 nın kasmasını engellıyemezmiyiz

dur bakalım bide gta3 de yaptıgım gibi ses dosyalarını sileyım belkı o ufak takılma sorunu çözülür.
 
Qrdap

Qrdap

Üye
arkadaslar rc5 mi yoksa rc6 mi daha iyi hangisini yukleyim..
 
alprnx

alprnx

Üye
beyler yenı 3x yoon kernel chronos vatana ve millete hayırlı olsun hemen kurayım :)

arkadaşlar mutlaka deneyın yenı yoon kerneli öncekı sürümlere hiç benzemıyor hız konusunda kendılerını aşmışlar gibi geldi bana telefon yağ gibi maşallah teample run 2 subway surfers gibi daha birçok oyun var telefonda gram kasma yok
 
basri111

basri111

Üye
Alprnx link atarmısın bende yükleyim
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Yoon Kernel Chronos Son Sürüm:
 
alprnx

alprnx

Üye
dejavuex kardeşimiz paylaşmış bari bende forumdakı konu linkini vereyim
 


Üst Alt