Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

slvestre-99

Üye
  • Beğen
Tepkiler: vahap66


erdi_s

erdi_s

Üye
vahap66 gelen kutun dolu oldugu icin mesaj atamıyorum. kutunu boşalt link atcam sana ordaki romu indir kur. ben ordan indirdim kurdum.
 

slvestre-99

Üye
vahap66 gelen kutun dolu oldugu icin mesaj atamıyorum. kutunu boşalt link atcam sana ordaki romu indir kur. ben ordan indirdim kurdum.

hocam banada atarmisiniz linki ben 1 aydan beri yapamiyorum atarsaniz sevinirim
 

bartowski24

Üye
Soyle bir dokunusla orjinal roma donsek muhtesem olurdu
 

slvestre-99

Üye
mobile odin programiyla oluyor galiba
 

vahap66

Üye
tesekkurler hocam romlu halıne tekrar dondu...
 

slvestre-99

Üye
galaxy s2 imde cm10.1 vardi mobile odin ile orjinal 4.0.a yani stock roma cevirdim ama dediginiz gibi hocam riskli bir is 30 dk bekliyosun yuklerken ekran kararip duruyo

- - - Eklendi - - -

arkadaslar stock roma donemeyenler

http://www.olcayertas.com/2012/06/samsung-galaxy-w-gt-i8150-value-pack.html

burdan donsun stock roma
 

bartowski24

Üye
galaxy s2 imde cm10.1 vardi mobile odin ile orjinal 4.0.a yani stock roma cevirdim ama dediginiz gibi hocam riskli bir is 30 dk bekliyosun yuklerken ekran kararip duruyo

- - - Eklendi - - -

arkadaslar stock roma donemeyenler

http://www.olcayertas.com/2012/06/samsung-galaxy-w-gt-i8150-value-pack.html

burdan donsun stock roma

o verdiginiz turkiye icin degil yanliz garantide sorun cikarabilir
 

bartowski24

Üye
wala bilmiyorum ama adam ole belirtmis bence samsung romu oldugu icin sorun olmaz

Samsung bu romu turkiye icin bi turlu veremedi gitti nedense

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar Stock Roma Dönecek olanlar mümkünse kendileri degil telefoncuya yaptirsinlar
 

ardagunes

Üye
galaxy s2 imde cm10.1 vardi mobile odin ile orjinal 4.0.a yani stock roma cevirdim ama dediginiz gibi hocam riskli bir is 30 dk bekliyosun yuklerken ekran kararip duruyo

- - - Eklendi - - -

arkadaslar stock roma donemeyenler

http://www.olcayertas.com/2012/06/samsung-galaxy-w-gt-i8150-value-pack.html

burdan donsun stock roma

Madem türkiye romunu kullanmak istiyoruz o zman ordaki ops dosyasi ile tr rom flaslayin?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Samsung bu romu turkiye icin bi turlu veremedi gitti nedense

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar Stock Roma Dönecek olanlar mümkünse kendileri degil telefoncuya yaptirsinlar

Neden telefoncuya para bayilsinlar ki
 

vahap66

Üye
Neden telefoncuya para bayilsinlar ki


Arkadaslar ben yaptım.... Erdi_s arkadasa tesekkurler... Su anda telim orıjınale dondu bundan sonraa emın olmadan hıc bır program yuklemıyorum....tekrar tesekkurler...
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s

İbrahim_45

Üye
oncelikle sunu soyliyeyim KENDİNİZE VE TELEFONUNUZA GUVENMİYORSANİZ YUKLEMEYİN YAPQCAGİNİZ HATALAR TELEFONUNUZU BRİCK KONUMUNA DUSUREBİLİR fakat yukledikten sonra odin programi ile orjinal roma geri donebilirsiniz konuda anlatimi mevcut orjinal roma donmekten cok korkuyorsaniz verin bi telefoncuya size max 20 TL ye orjinal rom atar


Romda Calisanlar ve calismayanlar konuda yaziyor zaten ama yinede yazayim

Calismayanlar
______________

FM Radio (Spirit radio isimli proglamla fm radio calisiyor)
3G goruntulu gorusme (Bu Hicbir CM romumda yoktur ve olmayacaktirda cozumude yoktur ama tango gibi programlarla gorusebilirsiniz)

bunun disinda hersey sorunsuz calismaktadir iyi forumlar

- - - Eklendi - - -



ben yukledigimde yaklasik 8-9 dk surmustu ama kabloyi sakin cekmeyin

oncelikle sorum tlefonun adb modunu actinizmi???

Cevapladığın için öncelikle teşekkür ederim.Ben bu android 2.3 sürümünden bıktım usandım sıkıldım ve kafama koydum yapıcam telefonumada güveniyorum.Peki bu romu yüklerken video ile birebir gitsem sorun çıkarmı yani daha önce kimsenin başına sorun geldimi yüklerken?Yada yükledikten sonra sorun oldumu?
 
Rocker84

Rocker84

Üye
öncelikle konuyu açan arkadaşa ve videoyu hazırlayan arkadaşlara çok teşekkürler çok katkısı oldu bu modu yüklememde.
çünkü daha önce hiç modlamamıştım cihazı..masaüstünte ne yaptıysam odin e ve kies e gösteremedim telefonu,ayrı olarak win8 driver ınıda kurdum,kies i kaldırım yine kurdum kies cihazı bulamadı..net bookta denedim birde tek seferde cwm yükleyebildim..zaten beni uğraştıranda cwm yüklemek oldu.mod u videodan 5dk da hallettim.telefonu cwm yükleyene kadar yarım saat uğraştım :D dediğim gibi netbook a sadece driver ı kurdum ve oldu ilginçtir.moda gelecek olursak biraz uzattım farkındayım çünkü bu modu daha önce neden yüklemedim diyorum stock romla ram boşaltmaktan depresyona girmiştim :D çok hantaldı bu roma göre şimdi telefon kendini buldu diyebilirim emeği geçen herkese teşekkürler
 
babyshoot

babyshoot

Üye
stock rom kullandığım günler geldi aklıma. bir uygulamaya basınca beklerdim açılmasını falan. cm9 gibisi var mı. özellikler rc6yı çok beğendim büyük düzeltme olmuş. harika
 


Üst Alt