Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Dejavuex

Dejavuex

Üye
yooo :D Alinin ası büyük :ehe neyse yok ama oyunlarım daha performanslı olsun istersen tjunderboltu kurma thunderboltu nasıl kaldırıcam dersende thunderbolt restoreyi indir yükle ama kaldrmanı tavsiye etmem çünkü şarjın ömrünü felan artırıyo thunderbolt bravie engine 2yide yükle ekran çok canlı oluyor süper lcd gibi

şimdi benim kafam karıştı 2sini aynı anda kuramaz mıyız?


Birde bravvie engine 2 çalıştığınız nasıl anlıcaz
 


yokartk

Üye
yükledim tum performans artırıcı seylerı yukledım eksiksiz. 1) antutu benchmark da gpu yu degıstırıp sio yapınca yenıden başlatınca tekrar eskı halıne gelıyor.
2) ornek olarak verıcem: muzık acıkken whatsapa girmek istesem reset atıyor nedır bu işin çözümü rom hala sorunlumudur ?
 
alprnx

alprnx

Üye
ali eger oyun performansı artıcaksa thunderbolt'u kaldırayım ? gözle görülür fark olurmu oyunlarda
 

YeAT

Üye
Arkadaşlar öncelikle mükemmel bir anlatım gerçekten çok teşekkürler başarı ile yaptım . Korkum çok fazlaydı ama telefonumun yetersizliğinden şikayetçi olmamdan dolay ve ics,jb tarzı güncellemelerede özendiğimden cm9 yükledim ve başardım. Umarım stabil kalır. Hiçbir sıkıntım yok ekstradan mutluyum . Tabi bazı sorularım olucak eğer biri yanıtlarsa gerçekten memnun olurum . Öncelikle Durum çubuğundaki parlaklık kısıp açma işi bunda varmı? yani tıklayarak değil sola sağa kaydırarark yapmak varmı? Ben ayarlar/sistem/durumçubuğu/parlaklık olarak buldum ama sönük gözüküyor ve tıklanmıyor.Bu çok istediğim bir özellikti ama olmayınca biraz hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim . Birde swpe yukleyemiyormuyuz? çok iyi olurdu swpe veya samsung tuş takımı? onun dışında samsung programları zaten yüklemiyormuş okuyarak öğrendim ama 302 sayfa olduğu için herşeyi okumak çok zaman alır . Umarım biri cevap verme nezaketini gösterir. Tekrar teşekkür ediyorum ve parlaklık kısmı gelirse yardımcı olursanız çooook sevinirim .
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Arkadaşlar öncelikle mükemmel bir anlatım gerçekten çok teşekkürler başarı ile yaptım . Korkum çok fazlaydı ama telefonumun yetersizliğinden şikayetçi olmamdan dolay ve ics,jb tarzı güncellemelerede özendiğimden cm9 yükledim ve başardım. Umarım stabil kalır. Hiçbir sıkıntım yok ekstradan mutluyum . Tabi bazı sorularım olucak eğer biri yanıtlarsa gerçekten memnun olurum . Öncelikle Durum çubuğundaki parlaklık kısıp açma işi bunda varmı? yani tıklayarak değil sola sağa kaydırarark yapmak varmı? Ben ayarlar/sistem/durumçubuğu/parlaklık olarak buldum ama sönük gözüküyor ve tıklanmıyor.Bu çok istediğim bir özellikti ama olmayınca biraz hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim . Birde swpe yukleyemiyormuyuz? çok iyi olurdu swpe veya samsung tuş takımı? onun dışında samsung programları zaten yüklemiyormuş okuyarak öğrendim ama 302 sayfa olduğu için herşeyi okumak çok zaman alır . Umarım biri cevap verme nezaketini gösterir. Tekrar teşekkür ediyorum ve parlaklık kısmı gelirse yardımcı olursanız çooook sevinirim .

[h=3][/h]SwiftKey bu klavyeyi kullanabilirsin 7-8 aydır kullanıyorum :)
Parlaklık kısmı yok fakat yukarıya koyup %lik olarak ayarlayıp düşürüp çoğaltabiliyorsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: YeAT
basri111

basri111

Üye
Parlaklık dediğin ayarlar-sistem-durum çubuğu gir orda parlaklık kontrolü var ona tik koy bahsettiğin şey olabilir :)
 

YeAT

Üye
SwiftKey bu klavyeyi kullanabilirsin 7-8 aydır kullanıyorum :)
Parlaklık kısmı yok fakat yukarıya koyup %lik olarak ayarlayıp düşürüp çoğaltabiliyorsun.
ilgin içiin teşekkürler evet %lik olarak gördüm ama görsel olarak diğeri daha iyi diye onu istemiştim. cm10 dada mı yok o özellik yani bizim w ilemi alakalı yoksa cm 10da varmı parlaklık ayarı? çünkü silik olarak görünce başka bir yerden bi ayarmı ayarlıyoruz yada temaylamı alakalı merak ettim . ayrıca evet swiftkey pro kullandım bende daha önceki stock romda ama kendi klavyesi daha çok hoşuma gidiyor swiftkey çok janjanlı geliyor :) yinede gerçekten en az swpe kadar başarılı bir uygulama tavsiyen için teşekkür ederim

- - - Eklendi - - -

Parlaklık dediğin ayarlar-sistem-durum çubuğu gir orda parlaklık kontrolü var ona tik koy bahsettiğin şey olabilir :)
evet arkadaşım dediğin şeyden bahsediyorum ama bende orada parlaklık kontrolü silik yani sönük gözüküyor tik koyamıyorum bunun bir yolu varmı açmak için? bir yolu varsa bnuun yardımcı olursan aşırı sevinirim
 
basri111

basri111

Üye
Bende öyle bir sorun yok çok istediğin bişeyse romu tekrar kur belki düzelir

- - - Eklendi - - -

Bravia engine2 yi yapan varmı arkadaşlar?
 

YeAT

Üye
Bende öyle bir sorun yok çok istediğin bişeyse romu tekrar kur belki düzelir

- - - Eklendi - - -

Bravia engine2 yi yapan varmı arkadaşlar?

düzelmeme ihtimali var gerek yok kurmaya ya teşekkür ederim yinede ilgine . Sen tema olarak system mi kullanıyorsun hala ?
 
okan1100

okan1100

Üye
Ben bugün kurdum cm9 RC5i ve üzerine yoon kernel baphomet i kurdum. Ona ek olarak LazerDroid in en son gelişmiş versiyonunu kurdum. Ayrıca Bravia Engine 2 yükledim. telefon şuan çok iyi durumda Temple Run 2 yi en yüksek grafikte hiç takılma olmadan ve oyundan atmadan rahatça oynayabiliyorum.
Hepsini sırasıyla CWM den flashlayın. En son Fix permission yapmayı unutmayın.

İsteyenler için linkler bunlar:

1.

2. Lazerdroid en son gelişmiş versiyon

Not: lazerdroidin bu en gelişmiş versiyonu ile birlikte
thunderbolt, veya v6 supercharger ı kullanmayın. uyumsuzluk oluyormuş. XDA da öyle yazıyor.

3.

Bravia engine 2 yi kurmadan önce build.prop dosyasına şu satırları ekleyin


ro.service.swiqi2.supported=true
persist.service.swiqi2.enable=1

daha sonra Bravia_Engine_2.zip dosyasını CWM den flashlayın.
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
bu rom nasıl arkadaşlar deneyen varmı jelly bean romu
 

İbrahim_45

Üye
Arkadaşlar bu romu yüklediğimizde telefon garanti dışı kalıyormu?
 

YeAT

Üye
Bende öyle bir sorun yok çok istediğin bişeyse romu tekrar kur belki düzelir

- - - Eklendi - - -

Bravia engine2 yi yapan varmı arkadaşlar?
arkadaşım son birşey sorcam sana bu ayarlar-sistem-durum çubuğu-parlaklık kontrolu var bende otomatik kontras açık diyor yani parlaklık. onu nereden kapatabilirim ben ? nasıl kapatabilirim manuel hale getirebilirim . böyle bir sorun oldu çünkü. nedeni bu silik gözükmesinin bu konuda yardımcı olabilirmisin ? veya herhangi biri olabilirmi lütfen . delircem :)

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bu romu yüklediğimizde telefon garanti dışı kalıyormu?
Evet arkadaşım malesef böyle bir olay var . Bende yaptım rom zaten custom romların hepsinde garanti dışı kalır cihazın . Kendi orjinal stock romunu değiştirirsen garanti dışı kalır. Ama dikkatli davranırsan telefonunu güzel bir hale getirebilirsin .
 

mehmetkyr

Üye
merhaba arkadaşlar telefonumu brick etmiştim saolsun buradan bir arkadaş sayesinde telefonumu eski haline getirdim ..
şöyle bir sorunum var zil sesi tonu atadığım kişinin zil sesi tonu ve gelen çagrı tonu otomatik hafıza kartındaki mp3lerden herhangi birisi olarak kendi kendine degişiyor bu neden oluyordur?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
arkadaşlar oyun oynuyorsanız thunderboltu kurmayın lazerdroid fazlasıyla yetiyor
 
gorkem.timur

gorkem.timur

Üye
arkadaşlar oyun oynuyorsanız thunderboltu kurmayın lazerdroid fazlasıyla yetiyor

Ben senin açtığın o konuya göre thunderboltla lazerdroidin ikisinin de son sürümünü kurdum, ikisi birlikte sorun çıkartır mı ki?
 

mehmetkyr

Üye
merhaba arkadaşlar telefonumu brick etmiştim saolsun buradan bir arkadaş sayesinde telefonumu eski haline getirdim ..
şöyle bir sorunum var zil sesi tonu atadığım kişinin zil sesi tonu ve gelen çagrı tonu otomatik hafıza kartındaki mp3lerden herhangi birisi olarak kendi kendine degişiyor bu neden oluyordur?
güncell
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Ben senin açtığın o konuya göre thunderboltla lazerdroidin ikisinin de son sürümünü kurdum, ikisi birlikte sorun çıkartır mı ki?
hayır ama oyunlarda gözle görülmeyecek gibi ama küçük takılmalar yaşayabilirsin thunderbot yüzünden
 

ahmetsuha525000

Üye
Ya ben Stock Romdayımda bu telefonu PCye USB Bellek olarak bağlayamıyorum. Telefonu taşınabilir cihaz (MTP) olarak görüyor. Telefonu PCye bağladım üstte işaret çıktı kaç kere bastım çok ugraştım (acemi degilim bu konularda androidli 4 tel kullandım ilk defa bu Galaxy Wde oldu) ama disk olarak baglayamadım. CM romlarında bagladım ama orjinal romda baglanmıyor.

- - - Eklendi - - -

Bide bu lazerdroid iste thunder bilmem ney onlar ney linki nerde nasıl kuruluyor. Bi anlatsanız. Forumdada bulamadım. CM9 RC5 + Yoon Kernel Kullandım ama tam performans alamadım. Lazerdroid falan olarında linkini verin bende kurayım deneyeyim
 


Üst Alt