Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

esokmen

esokmen

Üye
Dönemedim ama telefon açıldıya o yetti bana :) ben recoveryden o stock romun backup almıştım restore yapsam ne olur
 


slvestre-99

Üye
esokmen

esokmen

Üye
abi belki benim pc de bir sıkıntı var o yuzden yapıyor yuklemiyor. Cwm yi silmek gerekse benim. Telefoncu arkadaşım halleder kan kardeşim.
 

aslanalp75

Üye
Arkadaşalar rc4 ve yoon mod kernel 3 yükledim , telefonun performansı müthiş arttı , herkese tavsiye ederim stock rom çekilecek dert değilmiş şimdi anlıyorum bunu :) Yapanların ellerine sağlık..
 

slvestre-99

Üye
abi belki benim pc de bir sıkıntı var o yuzden yapıyor yuklemiyor. Cwm yi silmek gerekse benim. Telefoncu arkadaşım halleder kan kardeşim.

hocam nasil bir sikinti bende telefoncuyum ama yapamiyorum s3 note 2 ile odin yuklemesi yapiyorum her telefonda yapiyorum ama bi wonderda olmuyo pc deki sikinti nedir
 

serkansekerci

Üye
arkadaşlar cm9'da çalışan bildiğiniz bir fm radio programı var mı?
internet radyo yayını çeken programları demiyorum, telefonun hardware'inde bulunan radyo entegresini kullanan bir program arıyorum..
spirit radio çalışmadı bende... telefonu da kitledi... bataryayı çıkarıp takmak zorunda kaldım... 4-5 defa yaptı üstelik...

(önereceğiniz programın arayüzü spirit radio'nun arayüzü gibi 90'ların teknolojisi görünümünde değil de; biraz güzel, çağa uygun olursa dadından yinmez... :) ;) )

- - - Eklendi - - -

hocam nasil bir sikinti bende telefoncuyum ama yapamiyorum s3 note 2 ile odin yuklemesi yapiyorum her telefonda yapiyorum ama bi wonderda olmuyo pc deki sikinti nedir

başka bir bilgisayarda, başka bir kablo ile (mümkünse telefonun yanında verilen orijinal samsung usb kablosu ile) deneyin...

internetten başka odin downloader'lar ve ancora.ops dosyaları indirip deneyin...

aynı sorun bende de oldu...

belki de 10 defa odin ve 10 defa ancora.ops dosyası indirip de denemiştim.. sonunda hallolmuştu sorun...

denemeye devam.
 
alprnx

alprnx

Üye
aynen arkadaşlar cm9 rc4 3x yoon kernel + thunderbolt var telefon hiç ulaşmadıgı performans seviyesine ulaştı kanımca bence çok iyi şu haliyle.oyunlardakı performansı mukemmel...
 

Görkem Köseoğlu

Üye
cm9 kullanan arkadaşlar rehbere kişi eklerken sim card a ekleme özelliği varmı ?
 
-Emre

-Emre

Üye
beyler ben rc2 üzerine rc4 kurdum üstüne yoon 1.7 kurmuştur sonra yoon 3x kerneli ni kurdum. 3x kurulca depolama sorunsuz çalışıyo =) ve hız mükemmel...
 

ibrahimoh

Üye
arkadaşlar arconun kerneli mi yoksa yoon kernel mi iyi sizce? Deneyen var mı?
 

slvestre-99

Üye
arkadaşlar arconun kerneli mi yoksa yoon kernel mi iyi sizce? Deneyen var mı?

yoon kernel daha iyi daha hizli tavsiye ederim

- - - Eklendi - - -

arkadaslar amss.mbn neyden kaynaklaniyor odin yuklemesinde anlamadim gitti 2 defa tertemiz odin ile yukleme yaptim ama boyle diyor acil yardimmm!!!
 

emptychat

Üye
yaw bana mı oyle gelıyor rc4 den mı yoksa yoon 3x kernelden mı bılmıyorum fotograf ve vıdeo kalıtesınde dusus var sankı
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Baktım yuvarlak içinde 4 yazıyor ama o class mı emin değilim gb da olabilir resmi bu:


bi bakabilir misiniz?
aynı yuvarlak içinde 4 var class tır o
arkadaş körmüsün ? orada koskoca 4 gb yazıyor bende 8 gb var aynı yuvarlak içinde 4 var class tır o class

- - - Eklendi - - -

Allah Allah amss.mbn download..


Diyor orada kaldı 20 dakika oldu ne yapayım arkadaşlar


bendede oldu hata ayıklama modunu kapadınmı ? açıkken oluyor odinle rom kapadıysan cwm yi tekrar yükleyip cm9 u kur sonra hata ayıklamayı başlat sonra orjinal rom u kur hata ayıklamayı kapattığından olmuştur o bende öyle bir hataya düştüm :'(

- - - Eklendi - - -

Beklemekten başka çaren yok sanırım. Telefonu kapatırsan brick olabilir.

evet var kapatacak cwm yükledikten sonra cm9 kuracak hata ayıklaamayı açıp orjinal romu kuracak . hata açıklama açmadan odinle güncelleme yapamazsın malesef :'(

- - - Eklendi - - -

u u yüklşeyiphata ayıklama olmdan birtek cwm yükleniyor. sonra cwmden cm9 u yükleyip hata ayıklama modunu açıcaksınız sonrada stock rom a dönebileceksiniz.
 

deadhero

Üye
Sormamın sebebini yazmıştım tabi insan herkesi kendi zanneder. Kör olan sensin düzgün okusaydın önceki yazdıklarımı sebebini anlardın.
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Sormamın sebebini yazmıştım tabi insan herkesi kendi zanneder. Kör olan sensin düzgün okusaydın önceki yazdıklarımı sebebini anlardın.

iyi tamam kardeşim okumamış olabilirim insanlık hali aldırma lütfen
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
beyler cm9 stabiliteyi artırmayı iyice düzenleyorum 10 dkye tamamen kıvama geldi
 
-Emre

-Emre

Üye
beyler thunderboltu tam olarak açıklayabilir misiniz. Anlayabildigim Kadariyla bir script. neleri değiştiriyor?
 
babyshoot

babyshoot

Üye
Cm9 ve yoon kernel(en son çıkanı) çok hızlı gerçekten. On numra beş yıldız olmuş.. ali hocam başka ne gibi düzenleme yapacaksın merak ettim
 


Üst Alt