Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

isousluer

isousluer

Üye
Hocam thunderbolt nedir kisaca bilgi verirmisiniz
Bide cm9 rc4 ustune 3x yoon kernel kursam yararini gorurmuyum

Thunderbolt'da bir kernel bildiğim kadarıyla ama yine de yanlış bilgi vermeyim, tam bilmiyorum.

Ben de rc4 üstüne 3x yoon kernel kurdum. Gerçekten performans bakımından çok iyi.
 


spazmol

spazmol

Üye
sadık hocam ben şöyle birsey farkettim sorun sadece bende mi başka arkadaşlarda da var mı bilmiyorum
Google play de yeni uygulamaları göremiyorum gta Vice city mc4 gibi oyunlar gözükmüyor mesela
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
sadık hocam ben şöyle birsey farkettim sorun sadece bende mi başka arkadaşlarda da var mı bilmiyorum
Google play de yeni uygulamaları göremiyorum gta Vice city mc4 gibi oyunlar gözükmüyor mesela
Senle alakalı değil, o oyunlar Türkiyede henüz kullanılamıyor. Gta 3 de yoktu mesela, ama vice city çıkınca Gta 3 markette gözükmeye başladı.

- - - Eklendi - - -

Bir de arkadaşlar xda'da yazıyordu da rc4'ü rc3'ün üstüne kurarsak usb depolama çalışıyormuş, ama wipe işlemlerini yapıp da rc4'ü en baştan kurarsak çalışmıyormuş.
 
alprnx

alprnx

Üye
usta depolama işlemi derken bende cm9 rc4 var pc ye takınca tak diye çıkıyor
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
thunderbolt bir script lagları ve takılmaları azaltıyor kurabilirsinizx ama lazerdroid başka bir scriptle çakışıyo
 
isousluer

isousluer

Üye
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Arkadaşlar lütfen bir yardım edin;

Birisi beni arayınca açma tuşuna basmama rağmen telefon kapanıyor. Ancak 2. arayışlarında telefon açılıyor.

Sonra da neden yüzüme kapattın diye bana kızıyorlar.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Thunderbolt'da bir kernel bildiğim kadarıyla ama yine de yanlış bilgi vermeyim, tam bilmiyorum.

Ben de rc4 üstüne 3x yoon kernel kurdum. Gerçekten performans bakımından çok iyi.
lazerdroidi kurabilirsiniz 3x yoon kernelide göremedim hangisi

- - - Eklendi - - -

xdada göremedim

- - - Eklendi - - -

buldum buldum kurmak isteyenler buyrun https://www.dropbox.com/s/rpm9spfdratmehw/%5B3.0%5Dyoonkernel-aphrodite.zip
 
alprnx

alprnx

Üye
ali hocam daha şimdi sizin night konuda thunderbolt kernelini kurdum...cm9 rc4 romunu tekrardan yukleyip 3x yoon kerneli kurayımmı ? thunderboltmu iyi yoksa 3x yoon mu ?
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
ali hocam daha şimdi sizin night konuda thunderbolt kernelini kurdum...cm9 rc4 romunu tekrardan yukleyip 3x yoon kerneli kurayımmı ? thunderboltmu iyi yoksa 3x yoon mu ?
Thunderbolt kernel değil yalnız. Thunderbolt sistemin ihtiyaçlarını azaltıp, sistemi rahatlatan bir eklentidir. Bende hem Yoon Kernel, hem Thunderbolt yüklü.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali58_58

slvestre-99

Üye
ali hocam daha şimdi sizin night konuda thunderbolt kernelini kurdum...cm9 rc4 romunu tekrardan yukleyip 3x yoon kerneli kurayımmı ? thunderboltmu iyi yoksa 3x yoon mu ?

usta thunderbolt kernel degil galiba yanlis bilmiosam performans modu 3x kernelli yoon uda kur thinderboltuda kur ikisinide kur
 
alprnx

alprnx

Üye
hmm çok teşekkürler arkadaşlar denicem.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Thunderbolt kernel değil yalnız. Thunderbolt sistemin ihtiyaçlarını azaltıp, sistemi rahatlatan bir eklentidir. Bende hem Yoon Kernel, hem Thunderbolt yüklü.
aynen ama başlangıç için iyi olmuş yoon kernel tabi baya eksikleri var

- - - Eklendi - - -

birde 3x yoonu kurduktan sonra antutu cpu masterden advancedden I/O scheduleri cf1 veya sio yapın :)
 
spazmol

spazmol

Üye
Senle alakalı değil, o oyunlar Türkiyede henüz kullanılamıyor. Gta 3 de yoktu mesela, ama vice city çıkınca Gta 3 markette gözükmeye başladı.

- - - Eklendi - - -

Bir de arkadaşlar xda'da yazıyordu da rc4'ü rc3'ün üstüne kurarsak usb depolama çalışıyormuş, ama wipe işlemlerini yapıp da rc4'ü en baştan kurarsak çalışmıyormuş.

Ama yanımda 2 tane s3 var bir tanede dandik bi tablet var onlarda gözüküyor bende gözükmüyor ondan sordum :D
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ama yoon kernel hoşuma gitmedi şu an arconunki daha iyiydi
 
esokmen

esokmen

Üye
Orjianl roma dönmk kaç dakika sürüyor? 15 dakika oldu hala bekliyorum?
 
alprnx

alprnx

Üye
arkadaşlar thunderbolt yaparken wipe işlemleri dahilmi yoksa direkmi kurucaz ?
3x yoon kurarkende wipe işlemleri dahil değil direk kuruyoruz değilmi.
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
arkadaşlar thunderbolt yaparken wipe işlemleri dahilmi yoksa direkmi kurucaz ?
3x yoon kurarkende wipe işlemleri dahil değil direk kuruyoruz değilmi.
İkisini de direkt kurabilirsin, sorun olmaz.
 


Üst Alt