Enrichment Chamber
Üye
Ben yükledim ve çok güzel oldu. İşlemci 1800 mhz'e kadar çıkarılabiliyor. Bellek de 372 mb'a çıktı.Arkadaşlar yoon kernel 3.0 afrodit cikmis mobilim xda var konusu
Ben yükledim ve çok güzel oldu. İşlemci 1800 mhz'e kadar çıkarılabiliyor. Bellek de 372 mb'a çıktı.Arkadaşlar yoon kernel 3.0 afrodit cikmis mobilim xda var konusu
merhabalar arkadaşlar ben romu yükledim ics romunu ancak görüntü görüşmeyi bulamadım desteklemiyormu bilgilendiriseniz sevinirim
Maalesefgüncellemelrle olmuyor mu?
Beyler bence biraz abartıyorsunuz muhalefet olmak istemem ama rc3 rc4ten daha stabil ayrıca rc4 yağ gibi kayıyorsunuz yazmışsınız trebuchet varken kasma yaşamama ihtimaliniz yok kendi başına zaten kasılıyor ve şarj için işlemciyi düşürdüğünüzde daha beter oluyor o yüzden yukarda bir arkadaşın linkini verdiği romu önereceğim cm9 rc3 tabanında yazılmış ismi Hackin' Rom az önce yükledim gayet güzel en güzeli touchwiz 5.0 mevcut kasmıyor ve gayet kullanışlı (işlemciyi düşürseniz de trebuchet kadar kasmıyor).
Arkadaşlar sayılar yükseldikçe psikolojik olarak etkileniyor galiba rc3ten 4e 2.6dan 3.0a falan.
TeşekkurlerLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızthunderbolt
Hocam thunderbolt nedir kisaca bilgi verirmisiniz
Bide cm9 rc4 ustune 3x yoon kernel kursam yararini gorurmuyum
