Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yoon kernel güncellenmiştir.3.0.x sürümlü yoon kerneli kesinlikle yükleyin derim.Linaro ve bigmem sizi memnun edecektir.
 

slvestre-99

Üye
arkadaslar on kamera sorunluydu calisiyorumu yoon 3x kernelde
 

aslanalp75

Üye
Arkadaşlar yoon kernelini nereden bulup indirebilirim ?
 

aslanalp75

Üye
Arkadaşlar bu yoon kernelinin cm9 rc4 ile bir bağlantısı varmıdır. Öncelikli olarak rc4 ü yükleyip sonramı kernel 3 yapacağız yoksa yoon kermel 3 farklımı
 

aslanalp75

Üye
yoon kerneli nereden yükleyebilirim ?
 
basri111

basri111

Üye
Hocam bu R3 ten rc4 e geçerken direk instal from sd card kısmından romu yüklesek bir sorun olurmu?
 
mustafa938

mustafa938

Üye
nezaman stabil olur bunu yüklesem yoon kernel fln yükleyebilirim dimi ?

- - - Eklendi - - -

birede sakıncası varmı bu kernellerin ve rom un ? zararı olurmu telefona
 

mnyak94

Üye
Beyler bence biraz abartıyorsunuz muhalefet olmak istemem ama rc3 rc4ten daha stabil ayrıca rc4 yağ gibi kayıyorsunuz yazmışsınız trebuchet varken kasma yaşamama ihtimaliniz yok kendi başına zaten kasılıyor ve şarj için işlemciyi düşürdüğünüzde daha beter oluyor o yüzden yukarda bir arkadaşın linkini verdiği romu önereceğim cm9 rc3 tabanında yazılmış ismi Hackin' Rom az önce yükledim gayet güzel en güzeli touchwiz 5.0 mevcut kasmıyor ve gayet kullanışlı (işlemciyi düşürseniz de trebuchet kadar kasmıyor).

Arkadaşlar sayılar yükseldikçe psikolojik olarak etkileniyor galiba rc3ten 4e 2.6dan 3.0a falan.
 

burak550

Üye
merhabalar arkadaşlar ben romu yükledim ics romunu ancak görüntü görüşmeyi bulamadım desteklemiyormu bilgilendiriseniz sevinirim
 
mustafa938

mustafa938

Üye
merhabalar arkadaşlar ben romu yükledim ics romunu ancak görüntü görüşmeyi bulamadım desteklemiyormu bilgilendiriseniz sevinirim

malesef kardeşim custom romlarda görüntülü görüşme olmuyor . programlar ile görüşebilirsin .
 

burak550

Üye
güncellemelrle olmuyor mu?
 

Berk E.

Üye
Beyler bence biraz abartıyorsunuz muhalefet olmak istemem ama rc3 rc4ten daha stabil ayrıca rc4 yağ gibi kayıyorsunuz yazmışsınız trebuchet varken kasma yaşamama ihtimaliniz yok kendi başına zaten kasılıyor ve şarj için işlemciyi düşürdüğünüzde daha beter oluyor o yüzden yukarda bir arkadaşın linkini verdiği romu önereceğim cm9 rc3 tabanında yazılmış ismi Hackin' Rom az önce yükledim gayet güzel en güzeli touchwiz 5.0 mevcut kasmıyor ve gayet kullanışlı (işlemciyi düşürseniz de trebuchet kadar kasmıyor).

Arkadaşlar sayılar yükseldikçe psikolojik olarak etkileniyor galiba rc3ten 4e 2.6dan 3.0a falan.

Linki göremedimde link atarmısınız ?
 
szrmms

szrmms

Üye
maalesef android.process.media işlemi durdu diyor ve bilgisayara bağlanmıyor . Tüm wipe işlemleri yapıldı.
 

ardagunes

Üye
ali hocam biraz idare et demistinjz ama dayanamiycam yoon kernel 3x cikti afrodit birde scriptlerle ozellikle thunderbolt fln. telefon ucar birde bi istegim olcakti thunderbolt ile tw launcher 5 linki verebilirmisiniz?
 
szrmms

szrmms

Üye
thunderbolt
 
alprnx

alprnx

Üye
Hocam thunderbolt nedir kisaca bilgi verirmisiniz
Bide cm9 rc4 ustune 3x yoon kernel kursam yararini gorurmuyum
 


Üst Alt