Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



ibrahimoh

Üye
aynen hocam sadece şarj oluyor ve hata ayıklama modu açık bir de
 
isousluer

isousluer

Üye
Ön kamera çalışıyor ama sorunlu. Ön kamera ile fotoğraf çekin görürsünüz arkadaşlar.
 

deadhero

Üye
Tüm radyo ayarlarını yapmama rağmen (Sprit UL) her kapamaya çalıştığımda takılıyor ve telefon resetleniyor ne yapabilirim?

güncel


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

sdcard'ın 6 üstü veya altı olduğunu nasıl anlarız?
 

ibrahimoh

Üye
hocam wipe işlemlerini tekrar yapıp romu yeniden kurun. Muhtemelen çözülür sorununuz
 
-Emre

-Emre

Üye
güncel


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

sdcard'ın 6 üstü veya altı olduğunu nasıl anlarız?

kartin üstünde yuvarlak içinde yazar classi
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bazı stabilite sorunları var şuan yeni sürümde düzelecektir.Birazda kernel3 için güncelleme bekleyin
 

deadhero

Üye
Ön kamerada fotoğraf çekince üstünü kesiyor altına geliyor üstü.
 
  • Beğen
Tepkiler: isousluer
Dejavuex

Dejavuex

Üye
arkadaşlar depolama çalışmıyo fakat pc görüo ve veri alışveri yapabiliyosunuz dün denedim ve sdcartı formatlamıştım titanium yedekleri vs vs herşeyi tekrar atabildim , yani hiç bir sorun yok rc3 deki gibi depolama yok fakat görüyo yinede .
 

deadhero

Üye
Baktım yuvarlak içinde 4 yazıyor ama o class mı emin değilim gb da olabilir resmi bu:


bi bakabilir misiniz?
 

slvestre-99

Üye
arkadaslar ben daha rc4 u tanimamişim on kamera sorunlu depolama yok usb baglantisi ile veri alisverisi yok sd cardi goruyo ama depolma yok
 
knight97

knight97

Üye
Baktım yuvarlak içinde 4 yazıyor ama o class mı emin değilim gb da olabilir resmi bu:


bi bakabilir misiniz?
Evet kardesim yuvarlak icindeki deger classi oluyor. Yani hafiza kartin class 4.
 
-Emre

-Emre

Üye
ben rc2yi geri kuruyorum ya henüz kernel 3 için erken zaten güncelleme de sorunlu
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ben rc2yi geri kuruyorum ya henüz kernel 3 için erken zaten güncelleme de sorunlu
öyle hiçde büyük hataları yok ön kamera ve depola dışında onlarda pek kullanmadığımız şeyler neyse 3x kerneli gerçekten süper neyse cm9 stabiliteyi yükseltmeyide güncelledim rc4e göre daha doğrusu kendi kullandığım ayarlar beyler konuyu düzenledim rc4 için bunlar yeterli 3x kernelini kınayanlara sesleniyorum 25 mb ram kaldığıında bile yani üç işlem yapıyordum o anda 0 kasma vardı ve bu ayarları yaparsanız ram siz 5 işlem yapsanızda kasmıyacaktır link http://www.maxicep.com/android-modifikasyon-araclari-bilgi/galaxy-w-cm9-stabiliteyi-en-ust-seviyeye-cikarmak-nighty-konu-d-740345.html linarosuz temple run 2de bile hiç kasma yaşamadım ama 2.6 kernelinde yani yoon 1.7de linaro olduğu halde kasmalar yaşadım
 
isousluer

isousluer

Üye
Depolama sorunu nedir arkadaşlar? Bende sadece ön kamera sorunu var. Usb ile veri alışverişinde hiçbir sorun yaşamıyorum. 3x kernel harika.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yeni kernelde usb ile ilgili sıkıntı yok.Sadece usb depolama driverları olarak artık samsungun orjinali kullanılmıyor.Ancak usb depolama çalışıyor.
 

kuloğlu897

Üye
Arkadaşlar yoon kernel 3.0 afrodit cikmis mobilim xda var konusu
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Hemen inceleyip kernel konusunu güncellerim.Teşekkürler.
 


Üst Alt