Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

dracula501

Üye
Lütfen yardım edin allah rızası için bu Spirit radyoyu indirdim nasıl yüklicem bunu ayrıntılı bilgi verin lütfen radyo dışında herşey sorunsuz çalışıyor
 


-Emre

-Emre

Üye
Depolama bozulmus ben rc3e geri donucem
 
spazmol

spazmol

Üye
Ayarlara gir ülkeni Türkiye seç ardından auidu methoda gir ve qdsp5v2 alterni seç tamamdır :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
yaw ne yaptınız 3.0.61 gibi bir kerneli yerden yere vurmuşsunuz kernelde hafif dandik sorunlar varki arco eminim 2-3 güne çözecektir telefon 2.6 kernelinde acayip zorlanıyodu ama o zorlanan çekirdekti neyse en çok ilgimi çekenuygulamalardan ve ayarlaran çıkarken geri tuşuna basar basmaz çıkıyor eskiden bekleyip duruyorduk daha zorlu işlemler yapmadım ama dahada deneyeceğim bu yeni kerneli tabi sizin 2.6 yoonda birde linaro var onuda hesaba katın
 

Berk E.

Üye
Arkadaşlar kurayımmı bozukluk varmı ?
 
spazmol

spazmol

Üye
kur dostum için rahat olsun :)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bozukluk falan yok gonul rahatlığıyla kurun sorun yok.Yakın zamanda yoon kernelin ve castagnaIT kernelinin bigmem ve linaro ekli oc destekli 3.0 sürümleri yayınlanır.Birde ustune lazeroid son surum yukleyin.Alın size galaxy w gorunumlu s2 :D
 
alprnx

alprnx

Üye
şimdi cm9 rc4 kurdum üstüne yoon kernel 1.7 yide kurayımmı arkadaşlar? oyun performansı veya stabillik konusunda fark olurmu ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bence suan icin cm9un kendin kernelini kullanmaya devam edin.Yoon kernel 3.0 tabanına guncellenene kadar en iyi secenek cm9un kendi kerneli.
 
alprnx

alprnx

Üye
cm9 rc4 de ram 347 mb gözüküyor bı sıkıntı yaratırmı acaba ? ram 347 diye yoon kernel kurayım diye düşünmüştüm...
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Bozukluk falan yok gonul rahatlığıyla kurun sorun yok.Yakın zamanda yoon kernelin ve castagnaIT kernelinin bigmem ve linaro ekli oc destekli 3.0 sürümleri yayınlanır.Birde ustune lazeroid son surum yukleyin.Alın size galaxy w gorunumlu s2 :D
hocam lazerdroid yine çalışmıyor dosyalarına virüs neyse :D ne gıcık bir scriptmiş

- - - Eklendi - - -

olsaydı ama çok güzel olurdu
 
mustafa938

mustafa938

Üye
en iyi halini final sürümünü ne zaman alır ?

- - - Eklendi - - -

birde sizce kurmalımıyım eksiklikler varmı ?
 
spazmol

spazmol

Üye
347mb Ramin 300unu kullanıyor telefon sorun yok :)
 
mustafa938

mustafa938

Üye
cm9da apollo benim mziklerimi açmıyordu . şimdi tekrar yüklesem düzelirmi ? tekrardan stock rom a dönmeyi pek terci etmiyorum.

- - - Eklendi - - -

eğer alışsaydım cm9 dan dönmüyecektim . cm9 çok akrışık stock rom daha hafif daha iyi gibime geliyor :D
 

cool_eagle

Üye
Denemedim ama xda da yorumlardan anladığım kadarıyla ön kamera sorunlu
 
-Emre

-Emre

Üye
Poweramp kullanin yeter
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
oh şu gpu yönetici sioda olacaktıki işlemci yöneticide lulzactibe o zaman dodanım nasıl kullanılıyor görürdünüz ama 3x kerneli mükemmelde bu ferari motoru çok yakıyor :D ama düzeltilir hepsi 2.6 kernelden düzeltilecektir :) şu cm 10.1de gözüm kilit ekranındaki widgeti gelişnişliği son sürüm olması akıcılığına laf yok :eller:
 


Üst Alt