daha burda konu güncellenmedi.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburdan yükliyebilirsiniz. kolaylık olsun diye ben veriyim
RC4 Download:Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
3.0 kernelinde ön ve arka kameranın çalıştığı söyleniyor
Bu arco s3 ün temasını falan niye portlamıyor ? Nexus arayüzünün açılışı çok kötü nesneler çok büyükten geliyor 2.3.6daki daha güzel daha hızlı veya s3 ün şuanki teması mesela remics de s3 teması portlamışlar çok güzel istesek yapmaz mı bu adam ben acayip uyuz oluyorum bu nexus un çok büyükten çok küçüğe doğru nesne büyüyüp küçülme olayına.
Deneyen ? kamera çalışıyor mu ?
yoon kernel 1.7 önerir misiniz bunun üstüne ?
Kamera çalışıyor.Hayır kesinlikle yoon kernel yüklemeyin.Bu rom 3.0 kernel ancak yoon kernel hala 2.6 tabanında.Bir süre boyunca yeni sürümler çıkana kadar custom kernel yüklemeyin sadece rc4 yükleyin ve üstüne kernel yüklemeyin.
ben rc4 kurdum fakat 3 kerneli daha yavas geldi yoondan ustune yoon kurdum gayet hizli bi sorun da yok![]()

