Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

nimeemin

Üye
Arkadaslar rc4 ün linkini göremedim - ingilizce fazla iyi değilde- burda yorumlara linkini paylaşabilir misiniz?
 


deadhero

Üye
daha burda konu güncellenmedi. burdan yükliyebilirsiniz. kolaylık olsun diye ben veriyim :)

RC4 Download:
 

nimeemin

Üye
daha burda konu güncellenmedi. burdan yükliyebilirsiniz. kolaylık olsun diye ben veriyim :)

RC4 Download:

sağolasın :-)

- - - Eklendi - - -

Switched to 3.0 kernel (Yes camera works, front and back!)
3.0 kerneli yükle mu diyor?
 

deadhero

Üye
3.0 kernelinde ön ve arka kameranın çalıştığı söyleniyor
 
mustafa938

mustafa938

Üye
sabırlı olun biraz final çıkınca yüklersiniz
 

mnyak94

Üye
Bu arco s3 ün temasını falan niye portlamıyor ? Nexus arayüzünün açılışı çok kötü nesneler çok büyükten geliyor 2.3.6daki daha güzel daha hızlı veya s3 ün şuanki teması mesela remics de s3 teması portlamışlar çok güzel istesek yapmaz mı bu adam ben acayip uyuz oluyorum bu nexus un çok büyükten çok küçüğe doğru nesne büyüyüp küçülme olayına.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar konu güncellendi.RC4 sürümünü kesinlikle (bütün wipe işlemlerini yaparak yüklemenizi) tavsiye ederim.Rom kerneli 3.0 sürümüne güncellendi ve ses kaydedici özelliği eklendi.Bu yüzden yüklemenizi kesinlikle tavsiye ederim.Ancak kernel değiştiği için wipe işlemelerini yapıp herşeyi en baştan yüklemenizde yarar var.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Deneyen ? kamera çalışıyor mu ?
yoon kernel 1.7 önerir misiniz bunun üstüne ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Bu arco s3 ün temasını falan niye portlamıyor ? Nexus arayüzünün açılışı çok kötü nesneler çok büyükten geliyor 2.3.6daki daha güzel daha hızlı veya s3 ün şuanki teması mesela remics de s3 teması portlamışlar çok güzel istesek yapmaz mı bu adam ben acayip uyuz oluyorum bu nexus un çok büyükten çok küçüğe doğru nesne büyüyüp küçülme olayına.

Arkadaşım s3 arayüzü falan istiyorsan kendin yüklemen gerek.Bu rom cyanogenmod ve bu romda sadece cyanogenmod9 için cm ekibi tarafından hazırlanılan kaynak kullanılacak sonuna kadar.Yani nexus yada s3 görünümü değil cyanogenmod9 görümü olacak her zaman için.REMICS, ParanoidRom gibi romlarda zaten arconun cm9 ve cm10 kaynağı kullanılarak hazırlanıyor zaten.Bu yüzden s3 görünümü istiyorsanız diğer romları tercih eteniz yada s3 tema paketi yüklemeniz gerekli.

- - - Eklendi - - -

Deneyen ? kamera çalışıyor mu ?
yoon kernel 1.7 önerir misiniz bunun üstüne ?

Kamera çalışıyor.Hayır kesinlikle yoon kernel yüklemeyin.Bu rom 3.0 kernel ancak yoon kernel hala 2.6 tabanında.Bir süre boyunca yeni sürümler çıkana kadar custom kernel yüklemeyin sadece rc4 yükleyin ve üstüne kernel yüklemeyin.
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Kamera çalışıyor.Hayır kesinlikle yoon kernel yüklemeyin.Bu rom 3.0 kernel ancak yoon kernel hala 2.6 tabanında.Bir süre boyunca yeni sürümler çıkana kadar custom kernel yüklemeyin sadece rc4 yükleyin ve üstüne kernel yüklemeyin.

Bu rom üzerine + olarak hiç birşey kurmuyoruz değil mi ?
 
szrmms

szrmms

Üye
Bu roma LazerDroid 2.5, Bravia Engine , xLoud işlemlerini yapabilir miyiz ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Dejavuex
-Emre

-Emre

Üye
ben rc4 kurdum fakat 3 kerneli daha yavas geldi yoondan ustune yoon kurdum gayet hizli bi sorun da yok :oke:
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar 3.0 kerneli için henüz çalışmalar devam ediyor ilerki sürümlerde dahada iyileşecektir performans.Ayrıca merak etmeyin yoon kernel yakın zamanda 3.0 kernel tabanına göre yeniden düzenlenir.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Benim anlatmak istediğimde bu.Eğer 2.6 kernelini kullanmaya devam edecekseniz boşuna uğraşmayın.Yoon kernel 3.0 tabanına göre yeniden düzenlenince onu kullanırsınız.
 

Berk E.

Üye
Arkadaşlar bu romun üstüne touchwiz 5 kurcam ics yede jb yede touchwiz yapıldı bizim telefon için ama ics dekinide jb dekinide kullanan bilir ics deki çok kötü jb dekinin aynısını ics ye yapabilirmiyiz veya jb dekini değiştirerek ics ye uyarlayabilirmiyiz ?
 
-Emre

-Emre

Üye
3 kernelinin yoondan yavas oldugunu bilmiyordum bu yuzden kurdum ama sonra yoona dondum
 
blackcat67

blackcat67

Üye
Kernel 3 kullaniyorum hic bir sorunla krsilasmadm gayet hizli ve stabil
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
usb ile bağlanamam sorunu sizdede var mı ?
bi türlü bağlantı kuramadım da. :S

sdcart/ bölümünde bulunan usb ile başlyan klasörü rarlayıp biriniz koyabilir mi.
 


Üst Alt