Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

LomeX

Üye
s.a beyler bişey sorucam toplu mesaj atabiliomuyuz acaba seçerek isimleri ugrastm bayagı ama bulamadım yardmcı olabilirmisinz?
 


erdi_s

erdi_s

Üye
Yeni mesaj olustururken alici yazan yere gondermek istedigin kisilerin adini yaz sirayla. Mesela ahmete gondercen ahmet yazinca numarasi cikcak tiklican. Sonra mehmeti de ekliceksen alici kismina bi daha bascan mehmet yazcan vs.
Anlatabildim galiba :D
 
knight97

knight97

Üye
Kardesim istedigin kadar kisiye toplu mesaj atmak icin play store da uygulamalar var . Özellikle kandil veya özel günler icin bir toplu mesaj uyg. Var ben onu kullandım bugün kandil mesajı atmak icin. Adı: mesajsever indirebilirsin. Ayrıca tüm wondercıların ve maxicep ailesinin mevlid kandilini kutlarım :)
 

LomeX

Üye
Kardesim istedigin kadar kisiye toplu mesaj atmak icin play store da uygulamalar var . Özellikle kandil veya özel günler icin bir toplu mesaj uyg. Var ben onu kullandım bugün kandil mesajı atmak icin. Adı: mesajsever indirebilirsin. Ayrıca tüm wondercıların ve maxicep ailesinin mevlid kandilini kutlarım :)
çok tşk ederm kardesm :)

- - - Eklendi - - -

Yeni mesaj olustururken alici yazan yere gondermek istedigin kisilerin adini yaz sirayla. Mesela ahmete gondercen ahmet yazinca numarasi cikcak tiklican. Sonra mehmeti de ekliceksen alici kismina bi daha bascan mehmet yazcan vs.
Anlatabildim galiba :D
kardesm isimlerini felan tek tek ugrasmayım listeden seçiyim diye sordum biliorz o kadarınıda :)
 
doganhu

doganhu

Üye
İyi aksamlar beyler bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
Bende birkaç gündür rc2 kullanıyorum romda numerik klavye olmadığı için touchpal kalvyesini yükledim ve t9 acık şekilde numerik klavyeyi kullanmaya başladım, ancak mesajlarda türkçe karakter sıkıntısı cıkıyor. Mesajlar kısımdaki ayarlar menusunde Unicode'u cıkar seceneğini secmeme rağmen kullandıgım klavyedeki karakterleri (ı,ğ,ü gibi) değiştirmiyor dolayısıyla msj karakter sayısı hemen bitiyor 2. smsye geciyor. Stok romda numerik klavyeye alıstıgım ve hızlı msj yazdıgım için qwerty klavyeyi pek kullanamıyorum. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
 
60Samet09

60Samet09

Üye
talk la yap bi
 
doganhu

doganhu

Üye
Nasıl yapacagım talkla anlamadım.
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
İyi aksamlar beyler bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.
Bende birkaç gündür rc2 kullanıyorum romda numerik klavye olmadığı için touchpal kalvyesini yükledim ve t9 acık şekilde numerik klavyeyi kullanmaya başladım, ancak mesajlarda türkçe karakter sıkıntısı cıkıyor. Mesajlar kısımdaki ayarlar menusunde Unicode'u cıkar seceneğini secmeme rağmen kullandıgım klavyedeki karakterleri (ı,ğ,ü gibi) değiştirmiyor dolayısıyla msj karakter sayısı hemen bitiyor 2. smsye geciyor. Stok romda numerik klavyeye alıstıgım ve hızlı msj yazdıgım için qwerty klavyeyi pek kullanamıyorum. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

Qwerty klavye uzerinde zaten bu harfleri kullanmak zorunlu degil ki.Klavye uzerinde standart harflar var ı ğ ü gibi harfler icin basili tutup yazmaniz gerkli.Bu metne dikkat ederseniz turkce karakterler kullanmadim ornegin.Yani mesaji yazarkn kendiniz kullanmiyacaksiniz o kendisi cevirmez.
 
doganhu

doganhu

Üye
Qwerty klavye uzerinde zaten bu harfleri kullanmak zorunlu degil ki.Klavye uzerinde standart harflar var ı ğ ü gibi harfler icin basili tutup yazmaniz gerkli.Bu metne dikkat ederseniz turkce karakterler kullanmadim ornegin.Yani mesaji yazarkn kendiniz kullanmiyacaksiniz o kendisi cevirmez.
Kardes qwerty klavyede sorun yok numerik klavyede ve t9 acıkken (eski nokialarda t9 acıkkan msj yazdıgımız gibi) yazınca. T9 acık oldugu için mesela ağaç yazmak için 2423 tuslarına dokunuyorum t9 türkçe oldugu için bana otomatik olak ''ağaç'' yazısını yazıyor. ''agac'' diye yazmıyor. Sorun burada.
 
oparlayan

oparlayan

Üye
Bende SwiftKey kullanıyorum telefon bazen t9 u görmüyor. Dilleri güncelle diyorum sonra t9 aktif oluyor. Galiba bu romlarda böyle programsal sorunlar çıkabiliyor..
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Bugün Temple Run 2 çıktı. Yükledim ve hiç kasmıyor. Yaşasın CyanogenMod!
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Kardes qwerty klavyede sorun yok numerik klavyede ve t9 acıkken (eski nokialarda t9 acıkkan msj yazdıgımız gibi) yazınca. T9 acık oldugu için mesela ağaç yazmak için 2423 tuslarına dokunuyorum t9 türkçe oldugu için bana otomatik olak ''ağaç'' yazısını yazıyor. ''agac'' diye yazmıyor. Sorun burada.

Bence zaten böyle olmalı.Sanal ortamlarda bu şekilde kullanıla kullanıla dil gerçek hayatta da bozulmaya uğruyor.Elbette mesajlardaki karakter kısıtlamaları ve mesaj ücretleri bizi buna mecbur bırakabiliyor, bu yüzden bu kullanıma bir şey diyemem.Ama eğer kullandığınız mesaj sayısı çok fazla değilse buna alışmaya çalışın derim.Çünkü pek çözülebilecek bir şey gibi değil, bu android kaynağından gelen bir sıkıntı diye düşünüyorum.
 

woltaj_07

Üye
arkadaşlar sabahtan beri deniyorum ama olmuyor.
sorunum romu yüklerken android teması kırmızı oluyo ve devam etmiyo cm9 ve cm10da da aynı sorunu yaşıyorum root ve cwm işlemlerini yaptığım halde sorun ne acaba.
 

ardagunes

Üye
abi bu arconun ellerine sağlık onun sayesinde ilk temple Run da kasan telefon temple Run 2 de kasmiyor

- - - Eklendi - - -

abi bu arconun ellerine sağlık onun sayesinde ilk temple Run da kasan telefon temple Run 2 de kasmiyor
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
abi bu arconun ellerine sağlık onun sayesinde ilk temple Run da kasan telefon temple Run 2 de kasmiyor

- - - Eklendi - - -

abi bu arconun ellerine sağlık onun sayesinde ilk temple Run da kasan telefon temple Run 2 de kasmiyor



aslında temple rundaki kasmalarda telefonların bir suçu yok oyundan kaynaklıydı 2dede düzeltmişler ya kaçtır yazıyorum sadık hocam bir bilginiz yorumlar varmı github hariç kernelle ilgili :D yoksa yeni rom yok muhabbet yok :D
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Yeni rom muhabbeti isteyin siz yeter yarın iki tane aosp rom paylaşırım forum yine canlanır .d

- - - Eklendi - - -

Kernelle ilgili gelişmeleri bende githubdan takip ediyorum.Ekstra birşeyler öğrenirsem burada paylaşırım.
 

woltaj_07

Üye
Arkadaşlar lütfen yardım edin sabahtan beri bunla uğraşıyorum ve hep resimdeki hatayı alıyorum bi çözüm yok mu ?

 

arifmu

Üye
allah allah bende niye gelmiyor. telefona format atmak mı lazım acaba. sd kartı biçimlendirdim zaten. başka ne yapabilirim. hadi usb çok sorun degil de google play olmazsa olmazımdır.

senin kablo bozuk
 

beckhamrbz

Üye
mrb. bazen ekranda facebook çalışmayı durdurdu veya başka uygulamalar işte. durduk yere cıkıyor ekrana çözüm nedir
 
oparlayan

oparlayan

Üye
Arkadaşlar lütfen yardım edin sabahtan beri bunla uğraşıyorum ve hep resimdeki hatayı alıyorum bi çözüm yok mu ?


Romu tekrar indirip denesen olur herhalde.. Zipli dosya sorunlu galiba
 


Üst Alt