Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sadikbircan: abi ben galaxy wonder ı romladım çok güzelde oldu.. cuma günü yaptım ertesi gün ise bi yeniden başlat yapdım ama telefon açılmıyor kaç dakika bekledim cyanogenmod9 un ablem geliyo titreşim geliyo hareket ediyo ama açılmıyo ne yapayım

Romu yeniden yüklemeyi deneyin.Kullanım esnasında sistm dosyaları hasar görmüş olabilir.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar Android programlamadan anlayanınız varsa yardım istiyorum. xda'da bir kaç rehber buldum Rom Port'lamak için baya bi ilerleme kaydettim önceden hiç yüklenmiyordu artık bootloop'a kadar geliştirdim :D ama bazı yerleri anlamıyorum kod'larla ilgili değişmesi gereken yerler var bu konuda iyi olan biri varsa ortak bir çalışma yapmayı planlıyorum. Android'ler çıktı çıkalı HTC'nin Sense arayüzüne bi hayranlığım vardır o yüzden HTC'den Port'a çalışıyorum ama dediğim gibi bi kaç ufak hata her şeyi batırıyor. Yardım edebilecek birileri çıkar umarım :D

Kodlama konusunda değişmesi gereken yerler neresi bilmiyorum ama bu forumda nasıl rom yapılır anlatımı mevcut isterseniz ona bir bakın.Eğer zaman bulabilirsem bende ufaktan başlıcam.Zaten bazı ufak değişiklikler yapabiliyorum anlatımlar sayesinde inşallah rom portlamayıda öğreniriz.

- - - Eklendi - - -

Sadık abi, cm9 kullanıyorum. Normal arama yapıyorum ,konusurken kendi sesimi duyuyorum resmen 1-2 sn sonra . Cok yankı yapıyor. Romdan kaynaklı bir sorunmudur acaba? Daha once bu sorunu yasayan var mıydı cm9 da?

Sesteki eko sorunu sürekli var ama herkeste olmuyor bazı şansız arkadaşlar karşılaşabiliyor ne yazık ki.Xda da cm9 bug report bölümüne baksanız belki en az 10 20 kişi görürsünüz.Belki romu temiz bir şekilde yeniden yüklemek yardımcı olabilir.

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar özelden mesaj atıp yardım istiyorsanız lütfen mesaj kutunuzu boşaltın.Mesaj kutunuz dolu olduğu zaman size cevap veremem.Ve lütfen rom yüklemesi ile ilgili sorular sormayın videolu anlatım dahi var.
 


lyder53

Üye
Arkadaşlar telefonumda JB CM 10 Romu kurulu. Bir kaç sorun yaşadığım için tekrar ICS' e geçmek istedim romu tekrar kurdum ancak telefon açılırken cyanogen mod yazısı kalıyor ve tekrar açılıp recovery moda atıyor. Ben de tekrar JB Romu kurdum ancak ICS ' e geçmek istiyorum sd kartta bulunan dosyada m hata var acaba ?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar indirin dosyalar hatalıdır
 

ali046

Üye
S.a Arkadaşlar tesekkür ediyorum anlatım için ama kafamda bazı soru işaretleri kaldı wonder cynagen mod sorunsuz yükledim biraz çekinerekde olsa cwm moduda yükledim anlatıldıgı gıbı sorunsuz olarak ancak
1-yüklerken en başta cwmodda backup and restore bölümünden telefonun bakcup'ını aldım ama bu backup uygulamaların backupımıdır yoksa firmwareninmidir yani orjinal roma gecmek istediğimde anlatımdaki videoyu yapmadan backup restore bölümünden restore dediğimde eski rom yüklenmiş olurmu
2-2.inci olarak anlatımdaki videoyu uygulamak istediğimde cwmoddan Wipe data, wipe cache, advanced/wipe dalvik cache, mounts and storages/format system adımlarını gercekleştirmem gerekiyormu ki gercekleştirmek istediğimde telefondaki önceki romun yedekleride silinir bi anlamı kalmaz ozamn bu adımları yaptıgımda işletim sistemi üzerine işletim sistemi kurmuş oluyormuyum
3-bu soruları sormadı farzedersek videodaki adımları uyguladıgımda firmwareyi indirip kursam bi sorun oluşurmu ayrıntılı olarak cevap istiyorum admin arkadaşlardan galaxy wonder kullanıcılarından yani bu konuda uzmanlardan yardı bekliyorum cevaplarınızı bekliyorum şimdiden hersey icin cok tesekkür ediyorum.....:d kusura bakmayın biraz uzun oldu ama
 
erdi_s

erdi_s

Üye
S.a Arkadaşlar tesekkür ediyorum anlatım için ama kafamda bazı soru işaretleri kaldı wonder cynagen mod sorunsuz yükledim biraz çekinerekde olsa cwm moduda yükledim anlatıldıgı gıbı sorunsuz olarak ancak
1-yüklerken en başta cwmodda backup and restore bölümünden telefonun bakcup'ını aldım ama bu backup uygulamaların backupımıdır yoksa firmwareninmidir yani orjinal roma gecmek istediğimde anlatımdaki videoyu yapmadan backup restore bölümünden restore dediğimde eski rom yüklenmiş olurmu
2-2.inci olarak anlatımdaki videoyu uygulamak istediğimde cwmoddan Wipe data, wipe cache, advanced/wipe dalvik cache, mounts and storages/format system adımlarını gercekleştirmem gerekiyormu ki gercekleştirmek istediğimde telefondaki önceki romun yedekleride silinir bi anlamı kalmaz ozamn bu adımları yaptıgımda işletim sistemi üzerine işletim sistemi kurmuş oluyormuyum
3-bu soruları sormadı farzedersek videodaki adımları uyguladıgımda firmwareyi indirip kursam bi sorun oluşurmu ayrıntılı olarak cevap istiyorum admin arkadaşlardan galaxy wonder kullanıcılarından yani bu konuda uzmanlardan yardı bekliyorum cevaplarınızı bekliyorum şimdiden hersey icin cok tesekkür ediyorum.....:d kusura bakmayın biraz uzun oldu ama

1. Cwmden backup yaptiginda telefonun orjinal romunu yedekler ve tekrar restore yaptiginda orjinal roma donmus olursun.
2. Wipe data cache dalvik....vs yani anlatimdakileri uyguladiginda backup silinmez.
3. Sorun olusmaz ;)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
beyler burdaki nedir sadık hocam sende bak ana konuya bile ekleyebilirsin
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
sagol kardes sirf bu cwm icin w alinir :)
 

ahmetsuha525000

Üye
Benim bir sorum var bu cyanogen mod guvenli mi ben kurdum ve kaldirdim. Su acidan soyluyorum benim telefonumda hersey var her turlu bilgilerim gmail hesaplarim falan bunlari kayit ediyor mu gelen mesajlar aramalar ve diger kisisel bilgiler cyanogene gonderiliyor mu?
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
Benim bir sorum var bu cyanogen mod guvenli mi ben kurdum ve kaldirdim. Su acidan soyluyorum benim telefonumda hersey var her turlu bilgilerim gmail hesaplarim falan bunlari kayit ediyor mu gelen mesajlar aramalar ve diger kisisel bilgiler cyanogene gonderiliyor mu?

Kardes onu ayarlardan kendin duzenlrrsin google hesabimi yedekleden
 

ahmetsuha525000

Üye
Kardes onu ayarlardan kendin duzenlrrsin google hesabimi yedekleden

oncelikle ilgilendigin icin tsk. ben google hesabini biliyorum extra olarak cyanogen moda birsey gonderiyor mu google hesabi google a gonderiyor cyanogene birsey gondermiyor ama sistem cyanogen tarafindan saglaniyor googleye bilgi gondermesi onemli degil cyanogene bilgi gondermesin istiyorum
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Eğer gercekten onemli bilgiler ise ornegin banka hesaplari gibi custom rom kullanmanızı tavsiye etmem.Cunku daha once bir ara casus yazilim muhabbetleri dondu cm9 hakkinda.Bu yüzden fazla onemli olan seylerinizi telefonda tutmayın yada kullanmayın derim.
 
samaet59

samaet59

Üye
çok teşekkür ederim rom u yükledim çok stabil ve güzel şimdilik 3 sorunum var 1 rehber sıkıntı oldu tüm numaraları silip yeniden yüklemek istiyorum hepsini seç sil vs . gibi bi seçenek yok 2 temple run da yine ara ara kasmalar oluyor ( özellikle bu romu bu yüzden yükledim kasması beni deli ediyor ) 3 batarya yine çok çabuk bitiyor artık cwm den bataryayı sıfırlayıp dolana kadar kapalı bir şekilde şarja takıcam artık yeni olmazsa başka yollar denicez onunu dışında romu tavsiye ederim yüklemeyen kalmasın root çok ayrı bi dünya resmen telefona bir daha aşık olacaksınız
 

ahmetsuha525000

Üye
Eğer gercekten onemli bilgiler ise ornegin banka hesaplari gibi custom rom kullanmanızı tavsiye etmem.Cunku daha once bir ara casus yazilim muhabbetleri dondu cm9 hakkinda.Bu yüzden fazla onemli olan seylerinizi telefonda tutmayın yada kullanmayın derim.

Banka hesaplari degil ama kisisel videolar ve **.doc seklinde icinde facebook, twitter vb. hesaplarin herturlu bilgileri kayitli e-posta, sifreler, gizli sorular, fotolar o yuzden diyorum 1-2mblik dosya bu arkaplanda cyanogene veya baska bir yere gonderse ruhum bile duymaz gondermesi en fazla 5sn surer
 
alattinctn

alattinctn

Üye
Hocam hafiza karti sorunu oldu da ayni şekilde galeri sorunuda oldu swap yapamadim verdiğiniz sitede de linkler ölmüş yardim edebilir misiniz
 

dirlik50

Üye
Beyler telefonu pc ye nasıl baglarım yardım ederseniz ozelden yada burdan sevinirim tesekkurler.. bu rom Harika.. pc ye baglayıp sd kartı halledecem baglamadan cagresi varmi.. herkeze iyi aksamlar ;)))))
 
Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
Turkcell kullananlar rehberdeki kişileri markette bulunan turkcell rehber uygulamasına yedekleyip numaraları tekrar yükleyebilirler.Aynı şey gmail hesabındada geçerli fakat gmailde çok fazla ayrıntı var nolur nolmaz turkcell rehbere de yükleyin derim :D
 

mecnunz07

Üye
bana yardım edermisiniz hepsini yukledim ama telefonu recovery modda acamıyorum telefon normal olarak acılıo
 
alattinctn

alattinctn

Üye
dosya tc de dosya bulunamadı diyor

- - - Eklendi - - -

şu hafıza kartı sorunu için vold.fstab verebilecek var mı acaba
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Banka hesaplari degil ama kisisel videolar ve **.doc seklinde icinde facebook, twitter vb. hesaplarin herturlu bilgileri kayitli e-posta, sifreler, gizli sorular, fotolar o yuzden diyorum 1-2mblik dosya bu arkaplanda cyanogene veya baska bir yere gonderse ruhum bile duymaz gondermesi en fazla 5sn surer

Şimdiye kadar bu yönde olumsuz bir durumla karşılaşmadım ama dediğim gibi birisi daha önce bir antivirus programının casus yazılım tespit ettiğini söylemişti.Bu yüzden bu sorumluluğu üzerime alamam.Karar sizin.

- - - Eklendi - - -

dosya tc de dosya bulunamadı diyor

- - - Eklendi - - -

şu hafıza kartı sorunu için vold.fstab verebilecek var mı acaba

Swap islemi icin vold.fstab gerekmiyor.Ayarlar/depolama gelin seçeneklerden depolama yapılandırmsına girin.Dahili hafızayı kullanı işaretleyin.
 


Üst Alt