Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

serhan190754

Üye
Cm10 alpha 3 ten buna geçiş yaptım bu çok çok daha yavaş. Hatta hiç kasmayan oyunlar bile kasmaya başladı. Nedir sorun acaba ?
 


f_conq

f_conq

Üye
Sadik bey Tango goruntulu gorusme uygulamasini yukledim ses aygitina erisilemiyor hatasi aliyorum esimde de galaxy w var onunki orjinal rom onda sorun yok uygulama calisiyor. Sorun muhtemelen romla alakali cozumu varmi acaba?
 
shn.dogan

shn.dogan

Üye
Ben Kurdum Gayette memnunum görüntülü konuşma ve fm radyo çok gerekli olmadığı için denemedim bile benim bir tek rehber hoşuma gitmedi o kadar kusurda kadı kızında da bulunur. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. CM 10 Beta sürüme gecene kadar CM 9 devam fazla adrenaline gerek yok. :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Kamera çok kötü oldu onun için bi fix paketi felan yok mu
öncelkle diğer sayfalardada belirttik kamera orjinal roma dönene kadar eskisi gibi olmuyucak diye.Esasında gerçektende kamera gayet güzel neresi kusurlu anlatsanız bizde öğrensek
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Sadik usta ben beta 4e gectigimden bu yana bazen sebeke 5-10 saniyeligine gidip geldigi oluyo. Cok cok nadir olan bisey. Bu romla alakali mi yoksa telefonumda sknti olabilir mi?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar şebeke sorunu hsdpa düzeltmesinden kaynaklı bir sorun.Telefon sürekli hsdpa kullanmaya çalışıyor ve hsdpa erişimi mümkün olmadığı zamanlarda geçişte ufak gecikmeler olabiliyor.Yeni sürüm ile düzelecektir.Buda 2.6 kernelinin ics ve jb üzerindeki uyumsuzluklarından kaynaklı diye tahmin ediyorum.Yakın zamanda düzeltilir.

- - - Eklendi - - -

Cm10 alpha 3 ten buna geçiş yaptım bu çok çok daha yavaş. Hatta hiç kasmayan oyunlar bile kasmaya başladı. Nedir sorun acaba ?

Sistemi ve mümkünse sdcard ve hafıza kartınızı formatlayın ve tekrar yükleyin.Cm10 un akıcılığı sonrasında cm9daki bu yavaşlık hissi normaldir ama kasma yapmaz diye tahmin ediyorum.

- - - Eklendi - - -

Sadik bey Tango goruntulu gorusme uygulamasini yukledim ses aygitina erisilemiyor hatasi aliyorum esimde de galaxy w var onunki orjinal rom onda sorun yok uygulama calisiyor. Sorun muhtemelen romla alakali cozumu varmi acaba?

Görüntülü görüşme için google talk yada skype sorun yapmıyor.Rom hazırlanırken bircok driver bastan yazıldığı icin 3.parti yazılımlarla her zaman bir uyumsuzluk olacaktır.Değismlerde belirtilmesede her surumde 3.parti uygulama sorunlari icin ve stabilite icin driverlar
uzerinde calisiliyor.Eminim stabil surume gecilince sorun kalmayacaktir.

- - - Eklendi - - -

Çok güzel, çok hızlı ve şarj dostu.
herkes kursun derim...
Emeği geçen herkesten Allah razı olsun...

Cok guzel cok hizli ama sarj dostu biraz yanlis olmus .d Belki ayni duzeyde kullanimlar icin stock romdan iyi olabilir ama cm9lu galaxy w yu eline aldinmi sarji bitene kadar kullanmak gelir icinden oyunlara doyamazsin .Bu yuzdende pek sarj dayanmaz ;)

- - - Eklendi - - -

Ben Kurdum Gayette memnunum görüntülü konuşma ve fm radyo çok gerekli olmadığı için denemedim bile benim bir tek rehber hoşuma gitmedi o kadar kusurda kadı kızında da bulunur. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. CM 10 Beta sürüme gecene kadar CM 9 devam fazla adrenaline gerek yok. :)

Fm radyo sorun degil konuda radyoyu kullanabilmek icin uygulama var zaten :) Görüntülü konuşma icinde birsuru program var hemde wifi den kullanabiliyorum ne yapiyim 3gden goruntulu gorusmeyi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s ve Ali58_58
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Arkadaşlar şebeke sorunu hsdpa düzeltmesinden kaynaklı bir sorun.Telefon sürekli hsdpa kullanmaya çalışıyor ve hsdpa erişimi mümkün olmadığı zamanlarda geçişte ufak gecikmeler olabiliyor.Yeni sürüm ile düzelecektir.Buda 2.6 kernelinin ics ve jb üzerindeki uyumsuzluklarından kaynaklı diye tahmin ediyorum.Yakın zamanda düzeltilir.

- - - Eklendi - - -



Sistemi ve mümkünse sdcard ve hafıza kartınızı formatlayın ve tekrar yükleyin.Cm10 un akıcılığı sonrasında cm9daki bu yavaşlık hissi normaldir ama kasma yapmaz diye tahmin ediyorum.

- - - Eklendi - - -



Görüntülü görüşme için google talk yada skype sorun yapmıyor.Rom hazırlanırken bircok driver bastan yazıldığı icin 3.parti yazılımlarla her zaman bir uyumsuzluk olacaktır.Değismlerde belirtilmesede her surumde 3.parti uygulama sorunlari icin ve stabilite icin driverlar
uzerinde calisiliyor.Eminim stabil surume gecilince sorun kalmayacaktir.

- - - Eklendi - - -



Cok guzel cok hizli ama sarj dostu biraz yanlis olmus .d Belki ayni duzeyde kullanimlar icin stock romdan iyi olabilir ama cm9lu galaxy w yu eline aldinmi sarji bitene kadar kullanmak gelir icinden oyunlara doyamazsin .Bu yuzdende pek sarj dayanmaz ;)

- - - Eklendi - - -



Fm radyo sorun degil konuda radyoyu kullanabilmek icin uygulama var zaten :) Görüntülü konuşma icinde birsuru program var hemde wifi den kullanabiliyorum ne yapiyim 3gden goruntulu gorusmeyi :)
aynen dersin galaxy w nereye senin kasman lazım :D

- - - Eklendi - - -

şaka bi yana :D rom gerçekten müthiş telefonun performansını sonuna kadar kullanıyo :)
 
f_conq

f_conq

Üye
sadık bey kusura bakmayın ama ben google talk tan görüntülü görüşme işini beceremedim. araştırdım ama açıklayıcı bir anlatım da bulamadım. bu konuda bana yardımcı olabilirmisin? sadece mesaj gönderebiliyorum arama yada görüntülü konuşma yok. bu arada romun içinde yüklü gelen google talk uygulamasından bahsediyorsun değil mi?
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Sadik hocam yalnizca 2g ayarliyken de sebeke gidebiliyo. Bu da normal bi durum dimi dogru anladim yani
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Sadik hocam yalnizca 2g ayarliyken de sebeke gidebiliyo. Bu da normal bi durum dimi dogru anladim yani
:D o bendede oluyo sistemi güzel temizlemediğin için bunları yap kesin düzelir romu hafıza kartına at externalsdkarttan yükle bilmiyosan da romu sd karta at wipe data cache advanced dalvik cache battery stats format system format cache yap romu yükle rom yüklenince usb belleği tamamen temizle biçimlendir
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
sadık bey kusura bakmayın ama ben google talk tan görüntülü görüşme işini beceremedim. araştırdım ama açıklayıcı bir anlatım da bulamadım. bu konuda bana yardımcı olabilirmisin? sadece mesaj gönderebiliyorum arama yada görüntülü konuşma yok. bu arada romun içinde yüklü gelen google talk uygulamasından bahsediyorsun değil mi?
Ben hiçbirini kullanmadığım için bilmiyorum ne yazıkki.Görüntülü görüşme lazım olmadı simdiye kadar.Eğer haftasonu boş olursam bişeyler bulmaya çalışırım ama kesin bir sonuç beklemeyin.
 
erdi_s

erdi_s

Üye
:D o bendede oluyo sistemi güzel temizlemediğin için bunları yap kesin düzelir romu hafıza kartına at externalsdkarttan yükle bilmiyosan da romu sd karta at wipe data cache advanced dalvik cache battery stats format system format cache yap romu yükle rom yüklenince usb belleği tamamen temizle biçimlendir

Valla okurken bile cok kasti beni acayip usendim simdi ya. Ama sagolasin bu soylediklerin hemen not defterime kopyaliyorum. Yakin bi zamanda guncelleme gelmezse yapcam ;)
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Sadik hocam yalnizca 2g ayarliyken de sebeke gidebiliyo. Bu da normal bi durum dimi dogru anladim yani


Sorunun kaynağıda zaten tam burası kodlamadaki ufak bir hatadan dolayı telefon ne olursa olsun önce hsdpayı kontrol ediyor sonra diğerlerini.Yani 2g modu acikken bile once hsdpa yi kontrol ediyor daha sonra yazilimdaki 2g modunu gorup 2g moduna geciyor.Android programlamasından anlamasamda biraz genel programlama bilgim var.Hsdpa sorununu cözmek icin yapilan degisiklik kisaca su herseyden once hsdpayi kontol ediyor yani hsdpa oncelikli olarak ayarlanmis sonra hsdpa bulamazsa digerlerini kontrol ediyor sonra sebeke modunu kontrol ediyor eger bulursa dogrudan sebeke modunu kontrol ediyor ve 2g isaretli degilse hsdpa 2g isaretli ise 2g sinyalini isliyor.Bu baglanti taramasi belirli periyodlarla yapiliyor ve teoride sikintiya yol acmiyor ancak sinyal kalitesinin zayif oldugu bolgelerde sinyal alimi ve buna bagli olarak islenmeside yavasladigi icin sikintiya yol acabiliyor.Sorun ve temel sebebi kisaca bu diye tahmin ediyorum.
Yani bana biraz kulagini tersten tutmak deyimi hatirlatti bu.Programlama dersi görürken çözümsüz kaldığım durumlarda yaptığım birşeydi benimde ordan aklıma geldi :) Ama reel bir cihaz üzerinde donanıma dayalı programlama(en azından cep telefonu seviysesinde) hiç yapmadığım için sorun çok daha farklıda olabilir.Benimki sadece mantıklı bir tahmin.

- - - Eklendi - - -

:D o bendede oluyo sistemi güzel temizlemediğin için bunları yap kesin düzelir romu hafıza kartına at externalsdkarttan yükle bilmiyosan da romu sd karta at wipe data cache advanced dalvik cache battery stats format system format cache yap romu yükle rom yüklenince usb belleği tamamen temizle biçimlendir

Bazen çok derin düşünüyorum ve sistem temizliğini sormak aklım gidiveriyor :) Sonra görüldüğü gibi uzun uzun bir analiz.Sanırım basit düşünmek gerek biraz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s
erdi_s

erdi_s

Üye
Anlattiklarin bana da cok mantikli geldi kardesim :D
 

Jok3rxl

Üye
Arkadaşlar Android programlamadan anlayanınız varsa yardım istiyorum. xda'da bir kaç rehber buldum Rom Port'lamak için baya bi ilerleme kaydettim önceden hiç yüklenmiyordu artık bootloop'a kadar geliştirdim :D ama bazı yerleri anlamıyorum kod'larla ilgili değişmesi gereken yerler var bu konuda iyi olan biri varsa ortak bir çalışma yapmayı planlıyorum. Android'ler çıktı çıkalı HTC'nin Sense arayüzüne bi hayranlığım vardır o yüzden HTC'den Port'a çalışıyorum ama dediğim gibi bi kaç ufak hata her şeyi batırıyor. Yardım edebilecek birileri çıkar umarım :D
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Arkadaşlar Android programlamadan anlayanınız varsa yardım istiyorum. xda'da bir kaç rehber buldum Rom Port'lamak için baya bi ilerleme kaydettim önceden hiç yüklenmiyordu artık bootloop'a kadar geliştirdim :D ama bazı yerleri anlamıyorum kod'larla ilgili değişmesi gereken yerler var bu konuda iyi olan biri varsa ortak bir çalışma yapmayı planlıyorum. Android'ler çıktı çıkalı HTC'nin Sense arayüzüne bi hayranlığım vardır o yüzden HTC'den Port'a çalışıyorum ama dediğim gibi bi kaç ufak hata her şeyi batırıyor. Yardım edebilecek birileri çıkar umarım :D

Allah yardimcin olsun kardesim insallah yapabilirsin :-)
 
knight97

knight97

Üye
Sadık abi, cm9 kullanıyorum. Normal arama yapıyorum ,konusurken kendi sesimi duyuyorum resmen 1-2 sn sonra . Cok yankı yapıyor. Romdan kaynaklı bir sorunmudur acaba? Daha once bu sorunu yasayan var mıydı cm9 da?
 

dirlik50

Üye
Sadikbircan: abi ben galaxy wonder ı romladım çok güzelde oldu.. cuma günü yaptım ertesi gün ise bi yeniden başlat yapdım ama telefon açılmıyor kaç dakika bekledim cyanogenmod9 un ablem geliyo titreşim geliyo hareket ediyo ama açılmıyo ne yapayım
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Arkadaşlar Android programlamadan anlayanınız varsa yardım istiyorum. xda'da bir kaç rehber buldum Rom Port'lamak için baya bi ilerleme kaydettim önceden hiç yüklenmiyordu artık bootloop'a kadar geliştirdim :D ama bazı yerleri anlamıyorum kod'larla ilgili değişmesi gereken yerler var bu konuda iyi olan biri varsa ortak bir çalışma yapmayı planlıyorum. Android'ler çıktı çıkalı HTC'nin Sense arayüzüne bi hayranlığım vardır o yüzden HTC'den Port'a çalışıyorum ama dediğim gibi bi kaç ufak hata her şeyi batırıyor. Yardım edebilecek birileri çıkar umarım :D

Ali abi biliyodu nawy nick ismide kesinlikle forumda görmüşsünüzdür o anlıyodu bu kaynak kodlarından onlada irtibata geçmeyi deneyebilirsin
 
alattinctn

alattinctn

Üye
sadık hocam merhaba ben iki üç gündür bu konuyu takip ediyorum hemen hemen bütün dorunlara bi göz attım ama hala biraz tedirginim aslında su anda bu rom un son durumu ne acaba kamerası olsun google playi olsun kies sorunu olsun veya galeri hepsi tam olarak ne durumda acaba sabırlı bi insan olduğunuz için bu kadar soru sorabiliyorum valla yardımcı olabilirseniz çok sevinirim :)şimdiden çok saolun çok iyi iş çıkarmışsınız şahsen:)
 


Üst Alt